XXL Nutrition

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

als je nou wist wat er precies gebeurt is dan wist je dat het niet zo een rare gang van zake was als mensen hier suggereren.
maar hé, blijf lekker net als een aantal anderen hier gewoon doen alsof je precies weet wat er gebeurt is, heb je weer wat om over te klagen, voel jij je weer goed.

grappig, vooral omdat uitgerekend jij degene bent die dit zegt.

Ik train bij Deiana Guissepe.. Lijp :D idd een keer op het podium van Olympia gestaan. in 75 kg gewichtklasse dacht ik zo..

Maar ik vind het jammer dat hier zo hevig over gediscuseerd moet worden..
Gun het die man toch een keer om misschien zijn wel droom waar te maken om op de Olympia te staan..

internet helden..

zeggen jullie ditook allemaak tegen hem als je m toevallig tegenkomt??
iedereen zou op de O gaan staan als die de kans kreeg!!

Ik gun m het beste, Heel Veel Succes!!!

Ik las ergens in een ander topic over ed dat hij deze maand in de flex ging staan.
Nog iemand dit gelezen ? of weet iemand het topic nog ?
Net de flex in de bus gehad en geen ed te zien.

die shoot was net voor de new york pro genomen volgens mij...en aangezien de flex niet zo heel snel is zal het pas volgend nummer worden en als pech die erna...ze hebben het in dit nummer zelfs nog over de arnold classic

Op Probodybuilding Weekly zei Chick dat Ed NIET mee doet.

Geweldig dat mensen reglementen erbij gaan halen :o.

Iedereen gunt hem het beste, maar dat maakt het niet onterecht om kwalificatie door sponsornominatie te bediscussiëren.

Op Probodybuilding Weekly zei Chick dat Ed NIET mee doet.

heb dit bericht ook nog op een ander forum gelezen

Ed zal niet optreden op de Olympia. Hij geeft geen uitnodiging mogen ontvangen van Manion, noch heeft Manion met hem gesproken. Zijn sponsor heeft wel Manion benadert maar deze ziet er geen heil in iemand die 13e is geplaatst een wildcard te geven.
voor iedereen die het een "rare gang van zake" vind, lees het regelement.

het reglement zegt dus wel dat de sponser iemand naar voor mag schuiven, maar de IFBB moet nog altijd zijn akkoord geven

en als bronnen daaromheen het ontkennen, vaag gedoe, maar we wachten af, zou hoe dan ook vet zijn dat er eens een nederlander op het podium staat. in de toekomst zal roelly alsie zo doorgaat er ook wel tussen komen

Het maakt mij geen reet uit wie meedoet, het gaat om de kanshebbers en diegene weten dat verrekte goed van zichzelf. Uiteindelijk gaat het gewoon om de pure top.

O is dat zo?:D.......

In het reglement staat ook als enige vereiste dat die bodybuilder een pro moet zijn meer regels zijn er niet. Ed is pro dus wat is je punt

HOW TO QUALIFY FOR THE OLYMPIA

IFBBPRO Rule 4 - Qualifications for Special Events
4.1 Mr. Olympia:
The Promoter of the Mr. Olympia competition must invite the following competitors:

1. The top 6 from the previous year’s Mr. Olympia;
2. The top 6 from the same year’s Arnold Classic;
3. The top 5 from the same year’s Iron Man Pro Invitational and New York Men’s Professional Bodybuilding Championships;
4. The top 3 from any Grand Prix or similar open competition held after the previous year’s Mr. Olympia; and
5. Any other competitor who qualifies pursuant to Rule 4.5.

4.5 Additional Factors:
The following additional factors apply:

1. Any former Mr/Ms/Fitness/Figure Olympia winner has lifetime eligibility. However, this eligibility is not automatic. Where more than five (5) years have elapsed since the last Olympia win, approval of the Pro League is required.
2. The Pro League has the right to increase or decrease the number of qualifying competitors from any Pro League competition.
3. The Promoter of the Mr. Olympia has the right to nominate one competitor, as a "special invitee", who has not qualified for the current year’s Mr. Olympia competition. This competitor may compete only with the approval of the Pro League.

dat Ed Van Amsterdam aan geen van deze vereisten voldoet, buiten het naar voorschuiven door de sponser. Maar dan nog moet zijn nominatie goedgekeurd worden door de IFBB Pro League, dat was mjin punt ;)

dat Ed Van Amsterdam aan geen van deze vereisten voldoet, buiten het naar voorschuiven door de sponser. Maar dan nog moet zijn nominatie goedgekeurd worden door de IFBB Pro League, dat was mjin punt ;)

En hoe kom je erbij dat dat niet gebeurd is? Door af te gaan op internet roddels...........;)

Cool voor hem. Persoonlijk schat ik hem niet in de top 10.
Hopelijk is nu ook een nederlandse zender die de O gaat uitzenden :D

Terug
Naar boven