MuscleMeat

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

Het antwoord is nee. Maar ik zal het nog een keer voor je spellen:
EDUARD VAN AMSTERDAM STAAT OP DE MR.OLYMPIA.

Kom eens met fatsoenlijke bronnen als je gaat roepen dat het niet waar is dit is gewoon een internet theekransje.
theekransje.jpg

Ik heb de post nog eens zitten lezen en ed (1972) heeft volgens mij geen wildcard toegezegd gekregen en zich nog niet geplaatst toch? Hij gaat er nu (na een aantal jaren er wat uit geweest te zijn) helemaal voor maar volgens mij moet ie nog wel qualifyen of zijn er al andere (goede) berichten bekend?
Ik sprak iemand van de Bodybuildingbond en die wist me te vertellen dat het nog niet rond is.

d

Mooizo, hoe je het geflikt hebt maakt niet uit.

Hoop dat je de 21 gekwalificeerden kunt laten zien wat je nog in huis hebt.

Regards,

PH

• Topic Starter Topic Starter
Ed staat NIET op de Olympia...volgens Jim Manion zelf heeft hij geen uitnodiging gekregen. Heel lullig voor hem, maar het sprookje gaat dus niet door.

''Ed zal niet optreden op de Olympia. Hij geeft geen uitnodiging mogen ontvangen van Manion, noch heeft Manion met hem gesproken. Zijn sponsor heeft wel Manion benadert maar deze ziet er geen heil in iemand die 13e is geplaatst een wildcard te geven.''

Het antwoord is nee. Maar ik zal het nog een keer voor je spellen:
EDUARD VAN AMSTERDAM STAAT OP DE MR.OLYMPIA.

Kom eens met fatsoenlijke bronnen als je gaat roepen dat het niet waar is dit is gewoon een internet theekransje.
theekransje.jpg

Ed staat NIET op de Olympia...volgens Jim Manion zelf heeft hij geen uitnodiging gekregen. Heel lullig voor hem, maar het sprookje gaat dus niet door.

theekransje wordt blijkbaar groter en groter

''Ed zal niet optreden op de Olympia. Hij geeft geen uitnodiging mogen ontvangen van Manion, noch heeft Manion met hem gesproken. Zijn sponsor heeft wel Manion benadert maar deze ziet er geen heil in iemand die 13e is geplaatst een wildcard te geven.''

Nogmaals Bron?

Jammer voor Ed.

facepalm

facepalm.jpg

???

Was zo hard te verwachten. Wordt een topic geopend dat via via bevestigd is dat Ed door iemand is aangesproken dat hij op de O mag staan. Check in het vervolg bronnen. Of als je geen bron hebt, meldt dan duidelijk dat het enkel roddels en gegis is.

Ach Ed zijn naam is nu in het rond gegaan en hij zal er alleen maar bekender mee worden.

Jammer voor hem. Al zou hij niet hoog scoren, zou wel een leuke ervaring zijn geweest voor hem.
Maargoed, gaad niet door.

nog tijd genoeg voor de olympia, we zien wel wat er nog zal komen...

Was zo hard te verwachten. Wordt een topic geopend dat via via bevestigd is dat Ed door iemand is aangesproken dat hij op de O mag staan. Check in het vervolg bronnen. Of als je geen bron hebt, meldt dan duidelijk dat het enkel roddels en gegis is.

Ach Ed zijn naam is nu in het rond gegaan en hij zal er alleen maar bekender mee worden.

Ed was zelf ook in de veronderstelling dat hij op de O. zou staan. Dat bleek uit de foto op z'n hyves en de bevestiging die ik daarop kreeg.

Inmiddels zijn die foto en de felicitaties verwijderd dus het zal inderdaad waar zijn dat het hele gebeuren een misverstand is geweest en dat Ed op dit moment dus niet aan de O zal deelnemen.

Oh Xtralarge toch. Was jij even overtuigd. Awww.

Hij kan (en ik hoop zal) zich gewoon kwalificeren, het zit er wel in!

D

Ken je die mop van die Nederlander die deelneemt aan de Mr. O? :o

Terug
Naar boven