XXL Nutrition

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

Bezoekers in dit topic

Hij kan (en ik hoop zal) zich gewoon kwalificeren, het zit er wel in!

D

lol.. Ed hoort niet op de O thuis en voor kwalificatie komt hij totaal niet in aanmerking..


How to Qualify for the Mr. Olympia

1. The top 6 finalists from the previous year's Mr. Olympia.
2. The top 5 finalists from the same year's Arnold Schwarzenegger Classic and Night of the Champions.
3. The top 3 finalists from any Grand Prix or other professional bodybuilding competition held subsequent to the previous year's Mr. Olympia.
4. The overall winner from the same year's Masters Olympia.
5. Any former Mr. Olympia winner has a lifetime eligibility.
6. The Organizer may, with the approval of the Pro Committee, extend one "special invitation" to an athlete who has not qualified in accordance with the above criteria.
 
Stel ouwe wijven!!!!!

De volgende keer zoiets toch alleen maar met bronvermelding posten want er wordt nou al 9 pagina's alleen maar geouwehoerd en voor de rest niets.

En voor de rest.....
Als ed gaat dan gun ik het hem van harte maar AUB schei uit met dit dom gezwets hier (uitzonderingen daargelaten ;-) ).
 
Stel ouwe wijven!!!!!

De volgende keer zoiets toch alleen maar met bronvermelding posten want er wordt nou al 9 pagina's alleen maar geouwehoerd en voor de rest niets.

En voor de rest.....
Als ed gaat dan gun ik het hem van harte maar AUB schei uit met dit dom gezwets hier (uitzonderingen daargelaten ;-) ).

De bron komt denk ik van mensen rond Ed, zie ook de fototjes;)....spijtig genoeg hebben een aantal mensen die totaal geen invloed hebben op de eventuele invitaties of inzicht hadden in de procedures rond de Mr.O (denk ik), beloftes naar Ed gedaan...
E.a. was me vorige week al wel duidelijk, na een rondje zo links en rechts maar ik vind het voor Ed wel triest:(, had hem graag daar een keer op het podium zien staan.

Misschien dat die mensen wel kunnen zorgen voor b.v. een invitatie op de Arnold Classic of een andere mooie wedstrijd want dat zijn ze Ed natuurlijk nu wel verplicht...
 
topictitel er maar op aangepast.
 
Lullig voor Ed zeg.

Ben benieuwd welke blaaskaak dit in de wereld geholpen heeft, die gast moet voor straf een maand lang gewichten opruimen voor Edje.
 
Of met Ed mee trainen. Denk dat dat vervelender voor hem is ;)
 
Of met Ed mee trainen. Denk dat dat vervelender voor hem is ;)

Ed gaat kwalificeren is mijn gevoel...we zullen zien of de pessimisten het nakijken krijgen. (denk het nl wel.)
 
wel sneu voor hem!hij had al slingers en al op gehangen!
 
Ed gaat kwalificeren is mijn gevoel...we zullen zien of de pessimisten het nakijken krijgen. (denk het nl wel.)

Ik mag hopen dat dit een grapje is? Niet lullig bedoelt, maar Ed zal zich nooit van zn leven weten te kwalificeren voor de Mr O.
 
Ed gaat kwalificeren is mijn gevoel...we zullen zien of de pessimisten het nakijken krijgen. (denk het nl wel.)

Ik weet niet waarom je mij quote, maar mijn opmerking ging niet over het kwalificeren van Ed. Maar goed daarin deel ik de mening van GFG.
 
Ik mag hopen dat dit een grapje is? Niet lullig bedoelt, maar Ed zal zich nooit van zn leven weten te kwalificeren voor de Mr O.

Tenzij ze van hun "bigger = better" standpunt afstappen wat ze al gedaan hebben door Dexter Jackson te laten winnen dit jaar.

Het gaat wat mij betreft iig de goeie richting uit.
 

zeg nooit nooit. de slingers hangen er omdat Ed nu weer serieus op weg gaat naar zijn (levens)doel. Pak niemand zijn droom af, wat heb je eraan?
 
zeg nooit nooit. de slingers hangen er omdat Ed nu weer serieus op weg gaat naar zijn (levens)doel. Pak niemand zijn droom af, wat heb je eraan?

wie heeft t over dromen afpakken?
hij heeft gewoon niet t fysiek waarmee hij het tegen de massa monsters kan opnemen en tegen de meer klassiekere fysieken op dat niveau.

spijtig maar waar, het doet desondanks helemaal niks af aan t feit dat zn prestaties verder top zijn net zoals zn fysiek.
 
wie heeft t over dromen afpakken?
hij heeft gewoon niet t fysiek waarmee hij het tegen de massa monsters kan opnemen en tegen de meer klassiekere fysieken op dat niveau.

spijtig maar waar, het doet desondanks helemaal niks af aan t feit dat zn prestaties verder top zijn net zoals zn fysiek.

En wat zou je zeggen als Ed straks wel op de O staat? Het is nog niet zover, we zullen zien toch? Ik heb het ook niet over winnen maar mijn idee is dat Ed zeker op dat podium kan komen te staan nog.

Ik heb het over dromen afpakken omdat Ed er al jaren lang naartoe werkt en het doel nog voor zich heeft, je kan denken " onzin " maar een man met a mission.....je weet nooit!

d
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Ed zich wel een keer weet te kwalificeren voor de O. Of dat ooit lukt?? tja dat is de vraag.....niet de vraag of hij gebrand genoeg is maar wie hij tegen gaat komen op wedstrijden en welk politiek spel er gespeeld wordt.
 
Ik hoop dat Ed zich wel een keer weet te kwalificeren voor de O. Of dat ooit lukt?? tja dat is de vraag.....niet de vraag of hij gebrand genoeg is maar wie hij tegen gaat komen op wedstrijden en welk politiek spel er gespeeld wordt.

Tja idd hij moet het wat uitkienen en het spel achter het podium ook goed spelen, maar het kan!
 
Back
Naar boven