AndroidHealthClinic

Shocking News Ed van Amsterdam overleden

Een groot verlies voor de bodybuilding wereld en de familie veel sterkte in deze moeilijke tijden.

Deze kwam langs op fb en wil ik ff delen.

Rip

Laatst bewerkt:
rip gab :(

Deze kwam langs op fb en wil ik ff delen.

Rip

Ik heb veel herinneringen aan Ed en allemaal zijn ze met een grote smile. Ook zo deze foto die Mack geplaatst heeft. Dit was tijdens een fotosessie met Ed en Silvio in Belgie. Ed was meteen verliefd om mijn Engelse bulldogje en liep dan ook bijna de hele dag met Midget te kroelen en te spelen.

Gister was ik op zijn begrafenis en wat een impact heeft dit gemaakt.

Ed was een mooi mens, een mooie ziel die door heel veel mensen heel erg gemist gaat worden. Hij bracht met zijn grote persoonlijkheid iets extra in de sport. Nationaal en internationaal was hij erg geliefd bij BB fans.
Met veel verdriet hebben ik gister afscheid van hem genomen maar ik ben trots en blij dat ik hem heb mogen kennen en van zijn persoonlijkheid heb mogen genieten.

Laatst bewerkt:
Damn, 40 jaar .. veel te vroeg.

R.i.p. :(

Hoe was het gister en woensdag? Hoop een grote opkomst en mooie dienst om deze man de laatste eer te bewijzen!

R.i.p ed 40 jaar.. echt tevroeg.

mijn moeder is 1,5 jaar geleden overleden 55 jaar was ze geworden dat heeft al hele impact op mij en de famile gemaakt , Zo iets verwacht je niet

heeft ed kinderen?

Ik heb nu teveel zelf aan mijn hoofd en normaal ken ik geen bb ers maar hem ken ik al jaren en bewonder ik. Over een paar jaar ben ik zo oud en hoop langer mee te gaan. RIP Amsterdammer!

Rip .... en jammergenoeg veel te jong :(

Rip :( Inderdaad veel te jong.

R.I.P. Ed,

Ik was één dag redelijk van slag na het bericht te horen, ik ben ongeveer even oud...... pfff

Het overlijden van Ed is een gemis voor de sport met zijn kennis en het willen delen ervan.

Sterkte aan de nabestaanden,

Porter

Als het waar is breekt er nu een stukje van mijn hart af gabber.
We spraken weleens bij Rinus, maar dat doet iedereen daar.
Ik huil al een beetje van binne, want welke zieke geest verzint dit.

Groeten: Ray
mijn gedachte zal bij je familie zijn ouwe !!!!!!

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 01:22 ----------

NU even wat anders lezen dan jouw EGO, morgen is het podium weer van jouw. No hard feelings .
Dat is nummer 3 die ik deze maand verloren ben die ik gekend heb. Waarom toch weer?
ce la vie

Terug
Naar boven