Fitness Seller

Shocking News Ed van Amsterdam overleden

Echt jammer Ed leren kennen als een hele aardig man die overal grappen mee en om maakte behalve zijn training en voeding. Vorige week nog bij hem geweest voor advies hij gaf op en eerlijk antwoord en ook wat ik het beste kon gaan doen. Dit deed hij zelfs kosteloos omdat hij het al bijzonder vond dat iemand 160km rijd voor info van hem.

Even reageren zonder er een discussie van te willen maken, gewoon een post uit mijn eigen ervaring.

Mijn vader is overleden aan een hartaanval op zijn 38e, veels te jong natuurlijk. Mijn broer heeft op zijn 42e een hartaanval gehad maar leeft nog.
Beiden niet aan de aas...
Ik gebruik wel maar... Een te laag testosteron is ook slecht en dan vooral voor hart en bloedvaten.
Stel dat ik straks overlijd dan word dat ook gerelateerd aan die aas moderator die gebruikte dus ja aas is slecht.
Misschien word ik wel 90 en dan geld misschien de andere theorie dat gebruik mits een beetje binnen de perken en met de "mildere" middelen misschien levensverlengend kan werken.
Persoonlijk geloof ik in een soort van anti aging therapy.
Niet dat mijn gebruik te vergelijken is met de pro's dus de bedoeling van deze post is dat dan ook niet maar gewoon kijk ook eens naar de andere kant die onze sport met zich mee kan brengen en bij kan dragen.

RIP Ed van Amsterdam idd een icoon voor onze sport geweest en imo een waar rolmodel.

• Like
Waarderingen: D77
Ik ken hem alleen uit naam. Ed zet je passie voort, daar waar je heen gaat.
RIP Mr BodyBuilding.

Familie, kennissen en vrienden heel veel sterkte met dit verlies.

R.I.P. Super fysiek!

Laatst bewerkt:
Veel sterkte aan de nabestaanden. Rip Ed.
Herinner me de vele mooie foto's van deze reus in verschillende BB magazines.
Zoals eerder vermeld, hij heeft geleefd zoals hij het wilde en dat kan niet iedereen zeggen.
Het ga je goed daarboven kerel.

kwas echt geschrokken dit te horen echt diep triest dit:(
Was zon sympathieke kerel...
Veel sterkte aan ed zijn nabestaanden...

Hij had overigens hier ook een account:
,

R.I.P. Ed.

Grappig dat wanneer een bber aan hartaanval sterft dit gelijk door aas komt.
Ken genoeg mensen onder de 20 die gestorven zijn aan een hartaanval.

Rip Ed.

Hij heeft ook wat problemen gehad in familiaire kring. Ik zal daar verder niet te veel op in gaan. Respect voor deze man.

Rip
zag laast een interview van hem, echt een baas was het

Erg triest nieuws...heb Ed op het flexcamp ontmoet en zoals reeds vermeld was hij met recht een friendly giant en een top ambassadeur van BB Nl. Las onderstaande reactie op getbig..mooi verwoord

I am sure these musclemen go to muscle heaven and perpetually pose for the applauding gods..

We must honor these iron warriors. They die for us..

R.i.p. Ed!

Iron Warriors die sterven voor ons :roflol:

RIP Ed.

Jeugdheld die ik als kleine jongen vaak heb mogen ontmoeten.

Voor de geintresseerden,

Woensdag 10 juli is er de gelegenheid om in de sportschool van ed afscheid van hem te nemen voor meer info kunnen jullie een kijkje nemen op de website www.ultimatefitnessamsterdam.nl

Bij deze

Oke, woensdag wordt hij opgebaard in de sportschool? Donderdag dan de begrafenis zeker.

Ik ga daar zeker heen

Terug
Naar boven