XXL Nutrition

Ed van Amsterdam Posing routine Colorado Pro 2007

Ed ziet er goed uit:thumbs: Maar vind dat poseren niet zo...want het gaat veel te snel in dat 2e stukje

Brutal Shoulders !

505fatt.jpg

Blijft één van mijn favo poses

Laatst bewerkt:
Ed is al ruim 10 jaar de beste van Nederland. Maar hij komt internationaal toch echt te kort voor het aller hoogste niveau. Een jaar of 5 geleden zat hij dicht tegen het Olympia niveau aan, maar omdat er steeds nieuwe gasten bij komen zakt hij langzaam plaatsen dan dat hij plaatsen wint.

Hij is verder natuurlijk wel goed bezig, al heeft hij niet het super talent en dat heeft niet alleen met z'n lengte te maken.

Maar hoe zit het eigenlijk met de opvolging cq. concurrentie van Ed in de lage landen ... ??

Ed is al ruim 10 jaar de beste van Nederland. Maar hij komt internationaal toch echt te kort voor het aller hoogste niveau. Een jaar of 5 geleden zat hij dicht tegen het Olympia niveau aan, maar omdat er steeds nieuwe gasten bij komen zakt hij langzaam plaatsen dan dat hij plaatsen wint.

Hij is verder natuurlijk wel goed bezig, al heeft hij niet het super talent en dat heeft niet alleen met z'n lengte te maken.

Maar hoe zit het eigenlijk met de opvolging cq. concurrentie van Ed in de lage landen ... ??

Ben jij het Neset icli?

:rolleyes: Hmmm ok "Wessie" wat is dan wel huge?? 135kg ripped to the bone is niet huge volgens jou.... wat weeg jij? Krappe 80-90kg gezien je avatar?

MONSTER!!!!

Weegt hij hier 135kg dan? Zo oogt hij iig niet. Heb het idee dat hij wel een hoop massa heeft moeten inleveren voor zijn huidige fysiek. Nietemin wel zwaar respect! Ben echt benieuwd wat Edje in zich heeft als hij zo doorgaat!

ik vind het er eccht bruut uitzien!!

Ziet er goed uit qua lichaam. Posing vind ik minder. Hij houd geen enkele pose lang vast en dat is een beetje jammer.

Vond hem toch wel in een hele goede shape hier.. Ben trots op je Ed!

Terug
Naar boven