XXL Nutrition

Een bescheiden kuurtje, met weinig massa

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een bescheiden kuurtje. Het klinkt gek, maar ik wil er niet te veel massa aan winnen. Normaliter is dit wel de bedoeling, maar ik moet echte droge massa winnen. Dit i.v.m. werk.

Dit wordt mijn eerste kuurtje. Nu heb ik al wat research gedaan en spreekt Primo(injects) en winstrol(injects) mij erg aan, hoewel het familie van mekaar zijn.

Maar nu is mijn vraag of ik er wel genoeg massa mee kan winnen, met deze combo. Nogmaals, ik hoef niet overdreven veel massa te winnen, alleen meer spierdefinitie en natuurlijk wel wat massa. En mochten er betere adviezen zijn, dan zijn die ook welkom.

THANKS!

Boyunderstood zei:
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een bescheiden kuurtje. Het klinkt gek, maar ik wil er niet te veel massa aan winnen. Normaliter is dit wel de bedoeling, maar ik moet echte droge massa winnen. Dit i.v.m. werk.

Dit wordt mijn eerste kuurtje. Nu heb ik al wat research gedaan en spreekt Primo(injects) en winstrol(injects) mij erg aan, hoewel het familie van mekaar zijn.

Maar nu is mijn vraag of ik er wel genoeg massa mee kan winnen, met deze combo. Nogmaals, ik hoef niet overdreven veel massa te winnen, alleen meer spierdefinitie en natuurlijk wel wat massa. En mochten er betere adviezen zijn, dan zijn die ook welkom.

THANKS!

Primo en winstrol zou hier best geschikt voor zijn

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik met Primo en Winny wel voldoende massa behalen dat je er wat van ziet?

Boyunderstood zei:
Kan ik met Primo en Winny wel voldoende massa behalen dat je er wat van ziet?

Met winstrol en primo zul je niet 10 kg zwaarder worden maar de spierkwaliteit en definitie zal er zeker beter van worden. Kijk maar naar diverse hardlopers die zitten vrijwel alleen maar aan de winstrol

Alleen is echte Primo bijna niet meer te krijgen helaas.

Ik zag op finalflex ook een kuur staan: Kuurschema, droge massa: sustanon & winstrol

Het is een 6 weken durende kuur, iemand nog meningen over? of is dit niet interessant voor een beginner?

Sustanon is wel idd de test met ontzettend veel bijwerkingen, ja. Je krijgt er veel acne van, neemt veel vocht op enz. Tenminste dit heb ik ondervonden van een kuur sust.

marcos zei:
Sustanon is wel idd de test met ontzettend veel bijwerkingen, ja. Je krijgt er veel acne van, neemt veel vocht op enz.

Dat dacht ik al ja. Ik kan niet echt bijwerkingen als acne en veel vocht bij hebben.

Verder nog betere suggesties dan Primo + winny?

IK snap niet hoe sustanon meer vocht zou kunnen vasthouden en enan dan weer minder etc. Testosteron is toch testosteron ? Enkel de esthers verschillen en deze bepalen enkel de afgifte, ligt mss aan de verschillende fabrikanten gewoon ?

misschien handig om hier dan een leuk voorbeeld kuurtje neer te zetten?

Primo en winstrol zoals koolhoven al zei

Ja, iemand suggesties voor doseringen en nakuur?

Moen zei:
IK snap niet hoe sustanon meer vocht zou kunnen vasthouden en enan dan weer minder etc. Testosteron is toch testosteron ? Enkel de esthers verschillen en deze bepalen enkel de afgifte, ligt mss aan de verschillende fabrikanten gewoon ?

Sommige test ester hebben meer inloed op de waterhuishouding dan de ander zie he maar zo

propionate = kortwerkend vrijwel geen overtollig vocht
enanthate = langwerkend aanzienlijke hoeveelheid vocht
cypionate = langwerkend nog net iets meer vocht vasthoudend dan enanthate

Boyunderstood zei:
Ja, iemand suggesties voor doseringen en nakuur?

Voor een kuur met deca en primo heb je aan wat injecties HCG voldoende. Je hoeft hier nog niet te gaan klooien met clomid of Nolvadex

Koolhoven zei:
Voor een kuur met deca en primo heb je aan wat injecties HCG voldoende. Je hoeft hier nog niet te gaan klooien met clomid of Nolvadex

bro, in geval van deca altijd een nakuur met clomid en nolva man, als er iets voor maandelange onderdrukking zorgt dan is het deca wel. vraag het anders jeradu even, die heeft het onlangs nog in de praktijk mee mogen maken.

En hoe zit het met Winstrol en primo dan, want dat was eigenlijk de vraag :)

soulreaver zei:
bro, in geval van deca altijd een nakuur met clomid en nolva man, als er iets voor maandelange onderdrukking zorgt dan is het deca wel. vraag het anders jeradu even, die heeft het onlangs nog in de praktijk mee mogen maken.

Iedereen is natuurlijk verschillend maar ik heb nog nooit Nolvadex of clomid nodig gehad ! Ben ik dan superman ofzo ? lijkt me niet. En ja ongetwijfeld zal deca wel wat onderdrukken maar HCG prikkelt de eigen aanmaak voldoende om weer op gang te komen.

Terug
Naar boven