Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koolhoven zei:Iedereen is natuurlijk verschillend maar ik heb nog nooit Nolvadex of clomid nodig gehad ! Ben ik dan superman ofzo ? lijkt me niet. En ja ongetwijfeld zal deca wel wat onderdrukken maar HCG prikkelt de eigen aanmaak voldoende om weer op gang te komen.
misschien dat je daar ook even op in kan gaan.musclemacho zei:Ben benieuwd wat je voor werk doet, waarvoor je massa MOET winnen.

soulreaver zei:
Boyunderstood zei:Is het trouwens noodzakelijk om je waarden door een dokter te laten opmeten?
soulreaver zei:als je gezondheid op 1 staat zou ik het allicht bespreken met je arts. als je voor je kuur je waarden laat opmeten en 3 maanden na je kuur dan weet je of alles weer is zoals het moet zijn. met name je t levels, cholestrol, lever- en nierwaarden zijn interessant om te weten.
Tsunami zei:Zelf ook bezig geweest met alleen middelen waar je strak bij blijft:
Winstol is voor mij echt nr.1
Als je dat gaat combineren met anavar of primo krijg je wat meer massa en je blijft strak, maar dat heeft toch ook weer allemaal met dieet te maken.
Als je het toch allemaal kan betalen, dan zou ik zelf gaan voor 8 wk 400 mg primo p/w + 100mg winstrol EOD. Met een frontload van 30 mg anavar ED (twee weken) en nolvadex als nakuur. Als je ballen gaan krimpen kun je altijd nog HCG toevoegen.
ok, en mocht er iets niet in orde zijn na die drie maanden, wat gebeurt er dan..? Gaat de arts dan ingrijpen?
Boyunderstood zei:ok, en mocht er iets niet in orde zijn na die drie maanden, wat gebeurt er dan..? Gaat de arts dan ingrijpen?
soulreaver zei:weet je zeker dan dat je bij 1 kuur houdt? dat heb ik vaker gehoord van mensen en 9 van de 10 kuren weerweet je ook 100% zeker dat alle waarden in je lichaam nu goed zijn?? ik denk dat je dat niet kunt weten.
soulreaver zei:Winstrol is belastend voor je lever. Zou me leverwaarden vooraf en een maand na het stoppen met je kuur laten testen. Weet niet of je veel alcohol drinkt bv. of in het verleden hebt gedronken??
Boyunderstood zei:Hé hallo hallo..
Ik moet droge spiermassa winnen, dit aangezien ik modellenwerk doe. Ik probeer mijn werkveld te verbreden door een strakke body te hebben en ook werk probeer te vinden voor o.a. sportmerken, fitness magazines etc.
Maar voorlopig wordt dit nog veel trainen en trainen. Dus vandaar dat ik droge spiermassa moet winnen, en niet te veel. Want ik zou niet makkelijk aan werk kunnen komen, als ik eruit zie als een gorilla.![]()

Boyunderstood zei:Hé hallo hallo..
Ik moet droge spiermassa winnen, dit aangezien ik modellenwerk doe. Ik probeer mijn werkveld te verbreden door een strakke body te hebben en ook werk probeer te vinden voor o.a. sportmerken, fitness magazines etc.
Maar voorlopig wordt dit nog veel trainen en trainen. Dus vandaar dat ik droge spiermassa moet winnen, en niet te veel. Want ik zou niet makkelijk aan werk kunnen komen, als ik eruit zie als een gorilla.![]()