Fitness Seller

Een bescheiden kuurtje, met weinig massa

misschien anavar? Of te wel oxandrolone moeilijk aan te komen maar wel het proberen waard

Ben benieuwd wat je voor werk doet, waarvoor je massa MOET winnen.

Koolhoven zei:
Iedereen is natuurlijk verschillend maar ik heb nog nooit Nolvadex of clomid nodig gehad ! Ben ik dan superman ofzo ? lijkt me niet. En ja ongetwijfeld zal deca wel wat onderdrukken maar HCG prikkelt de eigen aanmaak voldoende om weer op gang te komen.

probeer maar eens een nakuur met en kijk hoe rap je hersteld. laat je ook door je dokter je waarden opmeten?? zo ja, probeer maar een keer zonder en met en bekijk het verschil. er zijn talloze onderzoeken geweest die hebben laten zien dat de combi nolva/clomid en HCG het meest sneller herstel bewerkstelligen. Het zou stom zijn er geen gebruik van te maken. Overigens, HCG belemmert in feite je herstel in je nakuur als je exact kijkt hoe het werkt, vandaar ook dat de doseringen laag moeten zijn en je tot max. 1 week in je nakuur HCG mag gebruiken. Overigens zweert elke guru en hrt arts bij nolva/clomid en HCG.. en niet zonder reden.

zit overigens nog steeds te wachten op je wetenschappelijke onderbouwing mbt. clen in de nakuur. :) misschien dat je daar ook even op in kan gaan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
musclemacho zei:
Ben benieuwd wat je voor werk doet, waarvoor je massa MOET winnen.

Hé hallo hallo..

Ik moet droge spiermassa winnen, dit aangezien ik modellenwerk doe. Ik probeer mijn werkveld te verbreden door een strakke body te hebben en ook werk probeer te vinden voor o.a. sportmerken, fitness magazines etc.

Maar voorlopig wordt dit nog veel trainen en trainen. Dus vandaar dat ik droge spiermassa moet winnen, en niet te veel. Want ik zou niet makkelijk aan werk kunnen komen, als ik eruit zie als een gorilla. ;)

Zelf ook bezig geweest met alleen middelen waar je strak bij blijft:
Winstol is voor mij echt nr.1
Als je dat gaat combineren met anavar of primo krijg je wat meer massa en je blijft strak, maar dat heeft toch ook weer allemaal met dieet te maken.

Als je het toch allemaal kan betalen, dan zou ik zelf gaan voor 8 wk 400 mg primo p/w + 100mg winstrol EOD. Met een frontload van 30 mg anavar ED (twee weken) en nolvadex als nakuur. Als je ballen gaan krimpen kun je altijd nog HCG toevoegen.

Boyunderstood zei:
Is het trouwens noodzakelijk om je waarden door een dokter te laten opmeten?

als je gezondheid op 1 staat zou ik het allicht bespreken met je arts. als je voor je kuur je waarden laat opmeten en 3 maanden na je kuur dan weet je of alles weer is zoals het moet zijn. met name je t levels, cholestrol, lever- en nierwaarden zijn interessant om te weten.

soulreaver zei:
als je gezondheid op 1 staat zou ik het allicht bespreken met je arts. als je voor je kuur je waarden laat opmeten en 3 maanden na je kuur dan weet je of alles weer is zoals het moet zijn. met name je t levels, cholestrol, lever- en nierwaarden zijn interessant om te weten.

ok, en mocht er iets niet in orde zijn na die drie maanden, wat gebeurt er dan..? Gaat de arts dan ingrijpen?

Tsunami zei:
Zelf ook bezig geweest met alleen middelen waar je strak bij blijft:
Winstol is voor mij echt nr.1
Als je dat gaat combineren met anavar of primo krijg je wat meer massa en je blijft strak, maar dat heeft toch ook weer allemaal met dieet te maken.

Als je het toch allemaal kan betalen, dan zou ik zelf gaan voor 8 wk 400 mg primo p/w + 100mg winstrol EOD. Met een frontload van 30 mg anavar ED (twee weken) en nolvadex als nakuur. Als je ballen gaan krimpen kun je altijd nog HCG toevoegen.

Sup tsunami, thanks voor je reply. Hoeveel kuurtjes heb je achter de rug en welke ervaringen heb je met winstrol?

ok, en mocht er iets niet in orde zijn na die drie maanden, wat gebeurt er dan..? Gaat de arts dan ingrijpen?

nee, maar dan weet je tenminste hoe je lichaam erop reageert. toch nuttig indien je nog wil kuren. weet je welke producten je best niet kan gebruiken en welke wel. ik kan mij inbeelden dat sommigen best geen middelen gebruiken die slecht zijn voor de lever (zoals winstrol) maar geen problemen hebben met testosteron.

Boyunderstood zei:

dat is aan de arts, die doet nooit iets zonder jou toestemming, maar stel dat bepaalde waarden niet in orde zijn, dan weet je dat je in elk geval niet moet beginnen aan een volgende kuur. je arts kan je erin begeleiden en als jij hem rustig uitlegt dat je die kuur toch doet, maar dat je het wel zo verantwoord mogelijk wilt doen en je gezondheid op 1 staat en dat dat voor jou wel bepalend is of je nog meer zal kuren dan zal er geen arts zijn die je niet wil helpen. hij kan of je begeleiden en zo ervoor zorgen dat er minimale schade wordt aangebracht of je wegsturen en weten dat de kans bestaat dat je jezelf onherstelbare schade toebrengt.

Ok dankje. Maar is de waarden opmeten bij een enkel kuurtje ook van belang?

weet je zeker dan dat je bij 1 kuur houdt? dat heb ik vaker gehoord van mensen en 9 van de 10 kuren weer :) weet je ook 100% zeker dat alle waarden in je lichaam nu goed zijn?? ik denk dat je dat niet kunt weten.

soulreaver zei:
weet je zeker dan dat je bij 1 kuur houdt? dat heb ik vaker gehoord van mensen en 9 van de 10 kuren weer :) weet je ook 100% zeker dat alle waarden in je lichaam nu goed zijn?? ik denk dat je dat niet kunt weten.

Nee, ik weet niet zeker dat ik het bij 1 kuur houd. Maar aangezien ik niet een echte bodybuilder ben en wil worden, zal ik enkel met winstrol in aanraking komen. Dat de waarden in mijn lichaam 100% is weet ik natuurlijk niet. Maar wel wil ik weten of het van belang is om het bij enkele kuren op te meten.

Winstrol is belastend voor je lever. Zou me leverwaarden vooraf en een maand na het stoppen met je kuur laten testen. Weet niet of je veel alcohol drinkt bv. of in het verleden hebt gedronken??

soulreaver zei:
Winstrol is belastend voor je lever. Zou me leverwaarden vooraf en een maand na het stoppen met je kuur laten testen. Weet niet of je veel alcohol drinkt bv. of in het verleden hebt gedronken??

Ik heb zelden alcohol gedronken, enkel met feesten als kerst en nieuwjaar. En ik drink nu nog steeds niet. Wel rook ik zo nu en dan marihuana, maar ik denk dat dat niet veel invloed heeft.

Boyunderstood zei:
Hé hallo hallo..

Ik moet droge spiermassa winnen, dit aangezien ik modellenwerk doe. Ik probeer mijn werkveld te verbreden door een strakke body te hebben en ook werk probeer te vinden voor o.a. sportmerken, fitness magazines etc.

Maar voorlopig wordt dit nog veel trainen en trainen. Dus vandaar dat ik droge spiermassa moet winnen, en niet te veel. Want ik zou niet makkelijk aan werk kunnen komen, als ik eruit zie als een gorilla. ;)

Hee, gaaf. Ik heb dat als neven activiteit ook regelmatig gedaan (en doe het soms nog). Op podia bij modeshows, vaak als opvulling met ontbloot bovenlijf, ook vaak gewerkt als body paint model en bij gelegenheid als stripper. Erg leuk, vooral het publiek.
;)

Zou je niet wat test in een lage dosering + wat provi kunnen pakken? en dan niet extreem bulken zodat je niet echt vet aankomt (ok je loopt dan massa mis, maar ook vet. en het is gezonder dan winny en misschien qua massawinst wel effectiever?)

Hoe denk je hier over, bv soulreaver?

Ik zou wat test prop pakken eod, wat winstrol erbij en proviron, als je jouw dieet en cardio in check houdt dan zal dit geweldig werken.

Boyunderstood zei:
Hé hallo hallo..

Als jij eruit ziet als een gorilla, kan je ook wel werk krijgen..Ik heb het dan bijv over 80 á 85 kilo droog, op de foto's lijk je kleiner..

Waar het allerbelangrijkste is als je werk wilt krijgen als model, zijn de abs, hardheid, vetpercentage en definitie.Dus onder de 8 procent moet je zitten!

De meeste jongensmodellen hebben helemaal geen gespierde body, dus je bent 1 stapje voor als jij dat wel hebt :)

Terug
Naar boven