Fitness Seller

Een bescheiden kuurtje, met weinig massa

• Topic Starter Topic Starter
skydirk zei:
ik blaas er alleszins niet van op. ik heb er wel wat proviron bij genomen. als je test al zo groot vindt klinken, waarom zou je dan tren willen nemen. test is ideaal voor eerste kuur. 500mg test per week met elke dag een pilletje proviron.

Ok, thanks. Ik zal nog meer research moeten gaan doen denk ik. Maar hou je met test net zoveel vocht vast als met deca?

misschien test prop een idee. is de test dat het minste vocht vasthoud en wordt regelmatig bij cuttingscycles gebruikt

marcos zei:
misschien test prop een idee. is de test dat het minste vocht vasthoud en wordt regelmatig bij cuttingscycles gebruikt

Ok, ik zal eens kijken. Ik moet sowieso meer research doen. Maar ik kijk nu nog globaal naar de steroiden. Equipoise, is dit interessant voor een beginnerskuur? Dit zag ik namelijk wel staan op anabolicreview.com

Primo & winstrol is goede combi.Je kan ipv primo ook boldenone(equi)gebruiken,ook zeer goed geschikt voor een beginner.Je kan ook opteren voor tren met wat masteron of provi erbij,good luck!
P.S.:Bloedcontrole is sterk aan te raden!

OK, ben ik weer. Nu zie ik maar weer dat effe goede research doen, heel erg leerzaam is. Ik was er van bewust om toch maar voor Equipoise te kiezen, maar nu lees ik weer een nadeel, namelijk dat het een langwerkende ester is en dat ik dus niet zomaar kan stoppen met de kuur, mochten de bijwerkingen te heftig worden(als die er zijn). En nu ben ik ook de vele voordelen op het spoor gekomen van test. als beginnerskuur. Test. prop lijkt me nu ook een hele goede optie, alleen beetje nadelig dat het om de dag geprikt moet worden, daar zie ik dan wel een beetje tegenop.

Terug
Naar boven