Fitness Seller

Een bescheiden kuurtje, met weinig massa

Levrone@ zei:
De meeste jongensmodellen hebben helemaal geen gespierde body, dus je bent 1 stapje voor als jij dat wel hebt :)
Toch niet, ze zoeken namelijk voor normale shows geen jongens met spieren. Je maten tellen daar, weinig vet, looks en attitude. Niet spieren of blokjes (kunnen wel nog net).

Als je teveel spieren kweekt in de modellenbusiness moet je ofwel veranderen van sector (meer magazinemode/sexy fotoshoots, B-circuit of fitness), ofwel veel commentaar van ontwerpers slikken en uiteindelijk niet zoveel meer gevraagd worden...

Big Byron zei:
Toch niet, ze zoeken namelijk voor normale shows geen jongens met spieren. Je maten tellen daar, weinig vet, looks en attitude. Niet spieren of blokjes (kunnen wel nog net).

Als je teveel spieren kweekt in de modellenbusiness moet je ofwel veranderen van sector (meer magazinemode/sexy fotoshoots, B-circuit of fitness), ofwel veel commentaar van ontwerpers slikken en uiteindelijk niet zoveel meer gevraagd worden...

Dat was zijn intresse ook...meer fitness en sport. :)

• Topic Starter Topic Starter
musclemacho zei:
Hee, gaaf. Ik heb dat als neven activiteit ook regelmatig gedaan (en doe het soms nog). Op podia bij modeshows, vaak als opvulling met ontbloot bovenlijf, ook vaak gewerkt als body paint model en bij gelegenheid als stripper. Erg leuk, vooral het publiek.
;)

haha cool man. Nee, ikzelf doe geen modeshows hoor, alleen maar voor reclame en fashion momenteel, en kleine figuraties. Maar wie weet, wat nog niet is kan altijd nog komen ;)

Levrone@ zei:
..

Waar het allerbelangrijkste is als je werk wilt krijgen als model, zijn de abs, hardheid, vetpercentage en definitie.Dus onder de 8 procent moet je zitten!

Inderdaad! En helaas heb ik die hardheid en definitie niet, dus daar moeten jullie mij mee helpen met de keuze van AS.

thanks for reply homezz!

Levrone@ zei:
Dat was zijn intresse ook...meer fitness en sport. :)
Yep, ik wil me ook meer op dat vlak verbreden. Maar met een goed stevig postuur kun je alsnog breed inzetbaar zijn voor overige modellenwerk.

maar to the point...

Ik hoor dat test. prop. proviron en winstrol ook een optie zou zijn. Maar ga ik hier niet enorm op groeien? Ja, als ik test. hoor, dan denk ik aan hard groeien..

Welke opties met AS zijn er nog meer om spierhardheid te krijgen?

Hmmz, niet om met de deur in huis te vallen, maar weet je wel zeker dat je 't maximale uit je natuurlijke groei hebt gehaald? Ik bedoel, voor een modellenlook kan je met een pot creatine en een slim voedingsschema een heel eind komen. Er zijn bijna geen fashion/fitness models die aan de roids zitten. En anders zijn het modellen voor bodybuilding bladen.

Marky zei:
Hmmz, niet om met de deur in huis te vallen, maar weet je wel zeker dat je 't maximale uit je natuurlijke groei hebt gehaald? Ik bedoel, voor een modellenlook kan je met een pot creatine en een slim voedingsschema een heel eind komen.

Het gaat hier niet alleen om mijn groei, maar ook om mijn spierhardheid.

Marky zei:
Er zijn bijna geen fashion/fitness models die aan de roids zitten. En anders zijn het modellen voor bodybuilding bladen.

Er gebeurt wel meer dan je weet in de wereld van modellen, filmssterren en artiesten, zonder dat wij het weten. Dus dat kunnen we niet weten.

Boyunderstood zei:
maar to the point...

Ik hoor dat test. prop. proviron en winstrol ook een optie zou zijn. Maar ga ik hier niet enorm op groeien? Ja, als ik test. hoor, dan denk ik aan hard groeien..

Welke opties met AS zijn er nog meer om spierhardheid te krijgen?

Nee, als jij 20% boven op je onderhoudsnivo zit, dan win je alleen spier en zo min mogelijk vet. Van de proviron wordt je hard , in combi met winstrol ben je keihard :D Mits je goed eet en goed traint, dit zijn maar hulpmiddelen die een steuntje in de rug geven...

Maar bro, die hardheid en definitie komen met een laag vet percentage. Op hoeveel % zit je nu?

axestream zei:
Maar bro, die hardheid en definitie komen met een laag vet percentage. Op hoeveel % zit je nu?

Ik dacht dat spieren genetisch zijn, en dat er harde spieren bestaan en zachte weke spieren. Ik heb zachte spieren die er week uitzien. Mijn vetpercentage ligt momenteel op 12%

Boyunderstood zei:
Ik dacht dat spieren genetisch zijn, en dat er harde spieren bestaan en zachte weke spieren. Ik heb zachte spieren die er week uitzien. Mijn vetpercentage ligt momenteel op 12%

Breng dan eerst je vetpercentage omlaag naar zo'n 8% en kijk of je het dan nog steeds nodig vind. Zo ja dan kan je altijd nog een kuurtje overwegen, hoewel ik vraagtekens zet bij je motivatie.

axestream zei:
Breng dan eerst je vetpercentage omlaag naar zo'n 8% en kijk of je het dan nog steeds nodig vind. Zo ja dan kan je altijd nog een kuurtje overwegen, hoewel ik vraagtekens zet bij je motivatie.

Ik heb mijn vetpercentage najaar 2003 op 6% gehad, maar geen harde spier te bekennen. En je vraagtekens over mijn motivatie is niet nodig. Ik werk hard aan mijn training en voeding, ook al zeg ik het zelf, maar ik doe mijn best. Helaas pak ik niet voldoende slaap mee, aangezien ik ook druk ben met werk tot laat in de nacht.

Boyunderstood zei:
Ik heb mijn vetpercentage najaar 2003 op 6% gehad, maar geen harde spier te bekennen. En je vraagtekens over mijn motivatie is niet nodig. Ik werk hard aan mijn training en voeding, ook al zeg ik het zelf, maar ik doe mijn best. Helaas pak ik niet voldoende slaap mee, aangezien ik ook druk ben met werk tot laat in de nacht.

Met motivatie bedoelde ik AS gebruiken om zo werk in een bepaalde tak van de branche te kunnen vinden. Als je het doet en zo bepaalde risico's neemt vind ik dat je het in de eerste plaats moet doen omdat je het zelf echt wilt omdat er nu eenmaal geen garanties zijn dat je bepaalde job ook echt zult krijgen. Om maar te zwijgen of de financiele vergoedingen het waard zijn...

Als je goed weet te cutten dan zullen bepaalde middelen je zeker helpen om de hardheid te krijgen. In ieder geval succes bro en laat ons t.z.t. het resultaat zien. :)

axestream zei:
Met motivatie bedoelde ik AS gebruiken om zo werk in een bepaalde tak van de branche te kunnen vinden. Als je het doet en zo bepaalde risico's neemt vind ik dat je het in de eerste plaats moet doen omdat je het zelf echt wilt omdat er nu eenmaal geen garanties zijn dat je bepaalde job ook echt zult krijgen. Om maar te zwijgen of de financiele vergoedingen het waard zijn...

Als je goed weet te cutten dan zullen bepaalde middelen je zeker helpen om de hardheid te krijgen. In ieder geval succes bro en laat ons t.z.t. het resultaat zien. :)

Thanks man voor de reply. Los van dat ik het een beetje voor mijn werk wil doen, wil ik het ook voor mezelf doen. Ik vind een een ripped body wel mooi. Maar ik wil ook voorzichtig zijn met AS, en niet te zware AS gebruiken. Wat zou jij mij aanraden, Axestream? Want op het moment weet ik het echt niet meer wat ik zou moeten gaan gebruiken als het er tijd voor is. De tijd voor een AS kuur is pas trouwens, wanneer ik er klaar voor ben en genoeg erover weet.

NOgmaals bedankt.

Bijzonder veel verstand heb ik er ook nog niet van, maar je moet denken aan de middelen in de combinatie zoals Levrone@ en Koolhoven voorgesteld hebben. Eventueel een kuur met de eerste weken wat test prop eod naast een lage dosis test ent en de laatste weken winstrol in combinatie met een passend dieet en nakuur uiteraard.

axestream zei:
Bijzonder veel verstand heb ik er ook nog niet van, maar je moet denken aan de middelen in de combinatie zoals Levrone@ en Koolhoven voorgesteld hebben. Eventueel een kuur met de eerste weken wat test prop eod naast een lage dosis test ent en de laatste weken winstrol in combinatie met een passend dieet en nakuur uiteraard.

Van een kuur met test ben ik niet echt weg van. Ik ben me effe aan het verdiepen in Tren. Ik hoop dat er nog wat leden zijn die hier wat over kunnen vertellen over hun eigen ervaringen?

waarom ben jij niet echt weg van een kuurtje met test? leg dat is uit.

ik blaas er alleszins niet van op. ik heb er wel wat proviron bij genomen. als je test al zo groot vindt klinken, waarom zou je dan tren willen nemen. test is ideaal voor eerste kuur. 500mg test per week met elke dag een pilletje proviron.

Terug
Naar boven