MeDieViL zei:
[Link niet meer beschikbaar]
ff op google kwam ik dit tegen
Vitamine E moet je helemaal mee oppassen. Vitamine C geeft buiten wat gasvorming in de darmen hoogstwaarschijnlijk geen bijwerkingen.
Maar vit E is een ander verhaal. Vit E is helemaal
NIET goed voor het hart. Het is in hoge doseringen eerder
slecht voor het hart. Bij inname van hoge doseringen is de kans dat je sterft aan hartproblemen groter!!!
Afblijven dus!
Toen ik jou leeftijd had, las ik ook alle verhalen over vitaminen die ik maar tegenkwam. Tegenwoordig doe ik dit nog steeds, maar ik weet dat ik internetsites NOOIT zomaar moet vertrouwen. TENZIJ er een hele lijst referenties bij staat naar wetenschappelijke onderzoeken. En zelfs dan nog moet je opletten.
Wanneer je perse een supplement wilt nemen voor de "algehele" gezondheid kun je overwegen om visoliecapsules te slikken of EGCG (groene thee-extract).
Van deze stoffen zijn enorm veel onderzoeken uitgevoerd, en beiden lijken op meerdere gebieden van lichaamsfuncties een positieve werking te hebben.
Een stuk verder naar beneden in deze sectie staan 2 stukken van mij:
-Vitamine C: Een overzicht van de menselijke studies (in vivo)!!
-Groene thee: De menselijke in vivo onderzoeken tot nu toe!!!
Zoals je ziet heb ik er net wat meer over gelezen dan de dipshits die jouw sites hebben gemaakt.
Dat wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet. Maar de "dipshits" halen er alleen een paar onderzoeken uit die hun goed uitkomen. Dat soort mensen moet je voor oppassen. Iemand moet altijd het hele verhaal schrijven.
Als ik had gewild, had ik makkelijk een aantal onderzoeken van vitamine C op het hart kunnen weglaten. Ik had veel mensen op het board dan de illusie gegeven dat vit C goed is voor het hart en dat de kans op algehele sterfte, hartproblemen en kanker wordt verminderd bij hoge inname.
Hierbij had ik dan een grote lijst met onderzoeken kunnen plaatsen.
OPLETTEN DUS