Fitness Seller

Een paar fotootjes van mij

Ziet er goed uit, alleen borst loopt wat achter op de rest of lijkt dat maar zo??

Ziet er goed uit.

Je benen mogen iets meer definitie hebben in vergelijking met bovenlichaam. Borst mss ook voller

Ziet er netjes uit, vooral je rug~~!

ziet er goed uit bro

Netjes man! Vooral je benen zijn goed joh! :thumbs:

Heel netjes (voor zover het goed te zien is in het donker).

Wat doe je trouwens op de grote drie (aka stats)

PS: volgende keer wel even het nummertje op de COC laten zien in de foto :) (staat toch op de onderkant van dat ding ?)

Mooi hoor, meesterlijke benen! Licht het aan mij of lopen je borst en je biceps achter? Je triceps ziet er wel goed uit vind ik! Netjes hoor

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de complimenten..

Mijn stats: SQ 180, BP 110, DL 205, strict press ca. 80, max powerclean en niet zo stricte press is ca. 90, tijdje geen max gedaan. Bank ben ik niet tevreden mee, maar training gaat goed, wil dit jaar nog 125 duwen.

Ik ben wat extra isolatie oefeningen aan het doen voor de borst, het oog wil immers ook wat ;) Biceps gaan ook langzaam maar zeker vooruit, ik groei eigenlijk nog steeds wel redelijk constant, ondanks mijn low rep training. Armen zijn 38cm, maar komt vooral door de triceps.

Trust me, het is een #2 ;) beetje lastig te fotograferen zoals ik de gripper vasthoud. Zijn er eigenlijk nog meer gripfanaten hier?

Metal^militia zei:
Zijn er eigenlijk nog meer gripfanaten hier?
Toch een beetje, ja. Ik zit zelf op 1mm bij de #2. De komende weken moet hij dus echt dicht.

Hoe vaak train jij zelf grip in de week?

Warrie

• Topic Starter Topic Starter
warrie zei:
Hoe vaak train jij zelf grip in de week?

Sinds ik de #2 heb dichtgekregen heb ik niet meer met de grippers getraind. Wat goed werkt voor mij zijn strapholds en ik heb mijn #1 afgevijld en hier overcrushes mee gedaan en ook strapholds. Het is net als met je normale training, beetje afwisselen en met volume spelen. Ik doe trouwens alleen maar singles.. geen reps, als je puur op kracht wil trainen om een sterkere gripper dicht te krijgen.
Op het moment doe ik veel wristcurls en 1 hand deadlifts/holds.
Misschien ga ik in de toekomst nog trainen om de #3 dicht te krijgen, maar dit vergt toch wel dusdanige focus dat de overige training er wellicht onder gaat lijden ben ik bang..
grippers train(de) ik best veel, 5 keer per week, varierend van 3 tot 8 singles, 2-3 weken en dan week rust.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven