MuscleMeat

Een resource topic?

Mudita

Competitive Bodybuilder
Waardering
1.374
Lengte
1m83
Massa
81kg
Ik vroeg me af of er ook een resource topic bestaat hier ergens op dit forum?
Zo niet, dan maak ik er met liefde één aan. Met een resource topic bedoel ik een topic waar mensen artikelen & video's etc kan posten over verschillende onderwerpen (fitness gerelateerd).

Zo kunnen we erg goeie info met elkaar delen en zo'n topic is ook erg handig voor beginners neem ik.

ik denk dat je ze gewoon kunt plaatsen in de verschillende topics he: voedings artikes en video's bij voeding, trainings artikels en video's bij training enz...
denk dat er geen onnodige posts nodig zijn :D die zijn er al genoeg denk ik :D

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat je ze gewoon kunt plaatsen in de verschillende topics he: voedings artikes en video's bij voeding, trainings artikels en video's bij training enz...
denk dat er geen onnodige posts nodig zijn :D die zijn er al genoeg denk ik :D

Dat snapte ik, maar bedoelde het meer dat je bijvoorbeeld in fitness algemeen één sticky hebt (resource topic). Dan zouden alle mensen daar hun beste resources kunnen plaatsen. Maar wellicht is dat op een bb forum ook wel niet zo'n goed idee :D.

Dat snapte ik, maar bedoelde het meer dat je bijvoorbeeld in fitness algemeen één sticky hebt (resource topic). Dan zouden alle mensen daar hun beste resources kunnen plaatsen. Maar wellicht is dat op een bb forum ook wel niet zo'n goed idee :D.
tis dat het want soms zijn er hier wel veel onnodige topics door die beginners die met moeite de sticky's lezen.

Terug
Naar boven