Fitness Seller

Eerlijkheid duurt het langst

pat21

Lamme tak
Elite Member
Waardering
425
Brabander vindt 100 duizend euro op straat

Uitgegeven: 28 mei 2006 17:21

BREDA - Ulvenhout. Een 49-jarige man heeft woensdag honderdduizend euro op straat gevonden. Aan de Sint Annadreef in het Brabantse Ulvenhout vond de man een witte plastic zak met het opschrift 'total'. In de zak zat een grote hoeveelheid bankbiljetten met een waarde van bijna een ton. Dat meldt de politie zondag.

De man leverde de vondst af bij de politie in Breda, die het geld heeft opgeborgen in een kluis. Het is onbekend wie de eigenaar is van het geld. De politie vermoedt dat het afkomstig is van criminele feiten.

De eerlijke vinder heeft volgens de Nederlandse wetgeving na een jaar recht op gevonden spullen, als de politie binnen die termijn niet kan achterhalen wie de rechtmatige eigenaar is.

Na een jaar is het pas van hem. Ik zou het geld direct houden. Wat zou jij doen?

Ik weet het niet... Het zou wel relaxed zijn als je zoveel centen zou vinden, maar dan moet je het voor altijd en voor iedereen geheim houden. Hoe maak je het op, waar bewaar je het etc...

M@rsel zei:
Ik weet het niet... Het zou wel relaxed zijn als je zoveel centen zou vinden, maar dan moet je het voor altijd en voor iedereen geheim houden. Hoe maak je het op, waar bewaar je het etc...

In een kluis bewaren. er zijn btw genoeg mensen die méér dan 100.000 euro aan zwartgeld ergens hebben staan, dus zo moeilijk lijkt me dat ook weer niet ;)

De hardwerkende burger kan natuurlijk niet 100 rooitjes pinnen en op zak nemen. Dus dat dit uit het criminele milieu komt ligt sterk voor de hand.

Ik zou het inderdaad achterover drukken, of in ieder geval een groot deel ervan. Probleem is, is dat je het niet kwijt kunt bij de bank. Dus ik zou genieten in bordelen en van feestjes.

Nadeel is alleen als de eigenaar erachter komt dat het in jou handen is, het zal Willem Holleder maar zijn, of een dergelijke kerel.

houden,nix over zeggen en zo snel mogelijk opmaken:D

Stort gewoon elke maand 500 euro op je rekening, klaar...

Hoe zou een crimineel er nu achter komen dat jij zn geld hebt, gewoon mondje dicht en je zit veilig ;)

Zeker weten houden, hou je het toch gewoon thuis ergens? Als niemand weet dat jij het hebt, komt ook niemand er naar zoeken:D

ik zou denken dat ik voor de gek word gehouden om te kijken wat ik er mee ga doen.

Houden en meteen een eleiko setje bestellen en cash betalen !

Ik zou het schenken aan minder bedeelde kinderen in 3e wereld landen.

Inleveren zekers
Mocht het geld gemerkt zijn of in de handen van criminelen komen ben je de lul

PreludE zei:
ik zou denken dat ik voor de gek word gehouden om te kijken wat ik er mee ga doen.
Als er een geil mokkel voor je uit de kleren gaat, ga jij jezelf dan ook afvragen of het een grap is en haar laten staan?

gewoon houden, en spaarzaam uitgeven..........

ik woon/werk toch al op de Antillen, dus een mooi huisje zou wel goed uitkomen !

;)

spiertje16 zei:

7_6_3.gif

Terug
Naar boven