EazyAlex
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je conclusie is een beetje vreemd omdat de studie in vitro is gedaan en niet in muizen.
Ik denk dat je bedoelde dat de PH van de maag hoger is wanneer je nuchter bent, want ik ben het verder met je eens.
Waarom zou de pH van het maagzuur hoger zijn als je nuchter bent?YepIk denk dat je bedoelde dat de PH van de maag hoger is wanneer je nuchter bent, want ik ben het verder met je eens.

Waarom zou de pH van het maagzuur hoger zijn als je nuchter bent?
Er zit niks in je maag om het maagzuur te verdunnen wat dus zou betekenen dat de pH waarde juist lager zou moeten zijn wanneer je nuchter bent. Toch?![]()

ik weet wél dat pro-wielrenners na een rit in de tour de france een shake met eiwit én KH krijgen. (heb ergens interview met arts & voedingsdeskundige van RaboBank Wielerteam)
Een vriend van mij wielrent op niveau en heb hem eens gevraagd wat hij neemt. Hij neemt een combinatie van EAS en 1/2 dextrose 1/2 maltodextrine.
Een vriend van mij wielrent op niveau en heb hem eens gevraagd wat hij neemt. Hij neemt een combinatie van EAS en 1/2 dextrose 1/2 maltodextrine.
Hmm ik vraag me ook erg af wat nu te nemen naar de training..
Is het overgens erg dat je direct na je training zonders iets te nemen naar huis fietsts.. 10 Minuten?
Vreemd? Een deel van de maltodextrine gedraagd zich namenlijk al als dextrose.
Goede maltodextrine heeft een DE <20 wat betekend dat 20% gezien kan worden als dextrose.
Of hij moet gewoon bewust in verhouding veel meer snelle- dan matige koolhydraten binnen willen krijgen
---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Nee, dat is niet erg.
Je moet niet vergeten dat vaak verteld wordt wat optimaal zou zijn. 10 Minuten later zal echt geen drastisch minder effect gven.
Verders moet je niet vergeten dat het zgn window verhaal veeeeeeeeeel langer duurd dan meestal beweert wordt. Zolang je maar in de gaten houd dat het window voor eiwitten snelle sluit dan dat van koolhydraten.
Soms denk ik wel is dat studies het de jongere generatie (Me included) veeeel moeilijker maakt, al die studies en al die weetjes, dit beter dan dat..
Ik doe nu gewoon Direct na de training BCAA of EAS en dan thuis dextro+whey in de shake machine thuis..
Ik weet niet of ik deze studie moet geloven maar doe het gewoon voor de zekerheid zo sinds kort:
Of hij moet gewoon bewust in verhouding veel meer snelle- dan matige koolhydraten binnen willen krijgen

Vreemd? Een deel van de maltodextrine gedraagd zich namenlijk al als dextrose.
Goede maltodextrine heeft een DE <20 wat betekend dat 20% gezien kan worden als dextrose.