XXL Nutrition

eerst dextrose, later aminos na training?

Ik neem idd altijd eerst mijn dextrose en 5/10 min later mijn whey shake.

Sorry mar ik geloof dat het allemaal weining meerwaarde heeft.
Alsik nu dextro eerst neem en evenlater aminos of gewoon een maaltijd
ik groei er niet harder of langzamer door. Ik heb het idee dat het allemaal wat te ver gezocht is en et werkzame niet te bekennen is voor het oog
en gevoel.

Laatst bewerkt:
Ik hou helemaal niet van ver zoeken... lig liever op de bank.

Volgens mij is de Dextro alleen voor om insuline op te krikken, en niet om de spieren aan te vullen. Dus dan zou je aan 1 theelepeltje voldoende moeten hebben.
En dus niet zo als velen hier doen bijna 100 gram aan suikers. Denk niet dat je alvleesklier daar bij mee is. Maar kan het fout hebben natuurlijk...

Volgens mij is de Dextro alleen voor om insuline op te krikken, en niet om de spieren aan te vullen. Dus dan zou je aan 1 theelepeltje voldoende moeten hebben.
En dus niet zo als velen hier doen bijna 100 gram aan suikers. Denk niet dat je alvleesklier daar bij mee is. Maar kan het fout hebben natuurlijk...

Sorry hoor, maar ik ken er hier eerlijkgezegd maar weinig die bijna 100 gram aan suikers nemen na een training.

Oh...
Mijn alvleesklier zal dan wel helemaal knetter zijn met mn 200g.

Mensen doen wel moeilijk over dat PWO gedoe. Eet gewoon aardappelen. Ofzo.

Of chocomel! Toch Doctor heer meneer anders P?!

200g!!! Idd gewoon voedsel lijkt me een beter idee :)

Laatst bewerkt:
Ik ben het volledig een met het feit een snelle suikers en dan je shake. Ik heb me laten vertellen door instructeur dat je energie reservoir eerst bij gevult moet/kan worden anders worden er andere essentieele dingen voor gebruikt zoals de eiwitten in je shake. Die je eigenlijk meent voor het herstel.

jaja ..................

Je bent het er dus mee eens omdat je instructeur het er mee eens is :(

je reservoir kan helemaal niet meteen aangevuld worden MikeAE, dit gebeurd over veel langere tijd. dus dat verhaaltje geloof ik niet. Snelle suikers voor de insuline piek.

Maar mensen het gaat niet om wat mensen denken of geloven. Het gaat hier om wetenschap. Zinnen die beginnen met: ik denk, ik geloof, mijn hond denkt.. Daar hebben we weinig aan.

Is het ook niet.
Wellicht bedoelt hij dat het bijdraagt aan een optimale verhouding MPS/MPB. HGH is duidelijk iets anders.

ik dacht ook dat hgh iets anders was, maarjah ik ben helemaal niet opde hoogte van hormonen aas en die soort zaken.

Denk dat het dalen van glycogeen reserves niet zo snel gaat met krachtraining. Als je een uur daarvoor bijhoorlijk wat koolydraten hebt gegeten. Dextrose is naar mijn mening er meer voor om een insuline piek te krijgen. Om te zorgen dat de katabolo hormonen zoals cortisol niet de overhand krijgen.

Laatst bewerkt:
Denk dat het dalen van glycogeen reserves niet zo snel gaat met krachtraining. Als je een uur daarvoor bijhoorlijk wat koolydraten hebt gegeten. Dextrose is naar mijn mening er meer voor om een insuline piek te krijgen. Om te zorgen dat de katabolo hormonen zoals cortisol niet de overhand krijgen.

Dat denk ik ook ja..:D

Terug
Naar boven