XXL Nutrition

Eerste fotootje ff snel..

y0sH

Novice
Waardering
0
Ik train sinds vorig jaar feberuari, vanaf toen trainde ik eigenlijk fout omdat ik dus nog weinig ervaring had altijd dezelfde oefeningen alle spiergroepen doormekaar 3x per week, in de zomer was ik ook gestopt voor 2 maanden en daarna gewoon weer zo als eerst verder gegaan. Maar nu sinds 3 maanden train ik dus 5 dagen en per week 2 spiergroepen, let een klein beetje op me eten niet helemaal en maak ik gebruik van amino tabletten en weight gainer van vita-life. Ik wil eigenlijk serieuzer gaan trainen en vooral grotere borst hebben en triceps, eigenlijk alles well....ik zal snel ff een paar goeie foto's erop knallen. maar ik had nu ff snel een fotootje gemaakt.. op of aanmerkingen zijn welkom.......alvast bedankt!!

Mijn gewicht schommelt tussen de 70 72
lengte tegen de 1,80
vetprecentage is onbekend.
Leeftijd 18

[Abeelding niet meer beschikbaar]

goede basis..en nu bulken!!

Keep up the good work

Mooie fysiek, je hebt het nu door dus nog wat massa erbij kweken.

Maar ziet er al heel goed uit :thumbs:

damn, je hebt een beste aanleg. met juiste voeding erbij ben je binnen no-time huge. Ziet er nu al erg netjes uit!

• Topic Starter Topic Starter
Ja bedankt! Ik ga ook zeker me best doen om gewoon echt massa op te bouwen! Hebben jullie mischien nog tips om om daarin zo snel mogenlijk vooruitgang te boeken? En wanneer zouden jullie die amino's innemen en die shakes? want op de dagen als je niet traint wanneer moet je dan die shakes nemen? En qua eten wat is het besten om in mijn geval (lichamelijke staat) te doen voor snelle massa?

Ziet erg goed uit. Zeker als je pas 3 maanden "echt" bezig bent!

je eiwitten haal je het best uit je voeding. Je moet dus ff een voedingsschema opstellen (aan de hand van velen die hier al gepost zijn), vervolgens kun je die posten en kijken we er ff naar. Door je voeding ben je in staat echt massa op te bouwen. Na de training neem je wel een eiwitshake in combinatie met dextrose (eventueel een shake vlak na het opstaan, zonder dextrose). Vele termen zullen je ongetwijfeld onbekend voorkomen, gebruik dan ff de seach functie en je hebt alle mogelijke info. Succes!

Ziet er echt al mooi uit hoor.. en dat al na drie maanden... ga zo door :thumb:

Ziet er al zeer goed uit voor 3 maanden :thumbs:. Zoals je zelf al aangeeft loopt je borst nog wat achter, maar dat komt wel goed. En nu bulken man ;)

y0sH zei:
Per week 2 spiergroepen ??? Dat is wel wat weinig, vindt je niet ???

edit: ah zal wel per dag moeten zijn :D

Warrie

warrie zei:
Ziet er al zeer goed uit voor 3 maanden :thumbs:. Zoals je zelf al aangeeft loopt je borst nog wat achter, maar dat komt wel goed. En nu bulken man ;)

Per week 2 spiergroepen ??? Dat is wel wat weinig, vindt je niet ???

edit: ah zal wel per dag moeten zijn :D

Warrie

Zal wel 5 dagen per week 2 spiergroepen zijn. allez peins ik toch :D

Voor de rest goede basis, nu doorbulken en lekker veel massa kweken ;)

heyy die short draag ik ook....maar ontopic ziet er goed uit. Zou wel ff flink gaan bluken

Goede basis!!

id, en dat zonder enige vorm van schema. jij gaat HUGE worden:thumb:

hele goede basis, ziet er ook erg goed uit door de bruine teint

Ja kerel
ik vind het goed
ga door en jij gaat huge worden

Jopie

• Topic Starter Topic Starter
thnx ya'll, geeft me weer steun in de rug om serieuzer en beter te gaan trainen!! Maar ik vind het een beetje moeilijk om te bepalen wat ik het besten over m'n dag kan eten om zoveel mogenlijk massa te winnen. Omdat ik s'ochtends altijd moet haasten voor de trein op school zit en savond's moet eten wat de pot schaft. Dus dan eet ik s'ochtends schaaltje havermout 3 of 4 bruine boterhammen met bijv: rosbief, ander rood vlees (of soms zelfs wat niet zo goed is smeerkaas), dan neem ik (meestal) mee naar school 8 rijstwafels met pindakaas een liter water en soms blikje tonijn (alleen da's op een gegeven moment ook niet te eten) en haal ik meestal iets vruchten sap, bruin brood en eet ik ook wel een banaantje en of manderijntje. Als ik thuis kom is het meestal aardappelen, groenten, en vlees of pasta ofzo (dus gewoon wat de pot schaft).Is dat goed? Weten jullie een betere oplossing hiervoor dus wat nou het beste is om in te eten over zo'n dag (als het niet al te ingewikkelt is). Want het meeste dat ik op het forum vind is allemaal niet te combineren. Inniedergeval wil ik het er toch zoveel mogenlijk voor doen om zoveel mogenlijk massa te kweken en alles binnen te krijgen wat ik nodig heb...Alvast bedankt!!

Ziet dr goed uit na zon korte tijd, keep up the good work.

zit zelf ook nog oip school en moet ook de trein halen, maar haasten? no way. ik neem de tijd vor mn ontbijt ook al betekent dat dat ik eerder op moet staan. havermout, eitjes, kwark, lijnzaad als ontbijt

en over de gehele dag op school brood met kalkoenfilet of gebakken ei

ken der mee door voor 3 maanden..

Ziet er echt goed uit voor die tijd, zeker als ik het met mijn eigen lijdensweg vergelijk :D . En tjah, nog een paar maandjes doorbulken. Denk dat je er dan tegen de zomer nog wat moois van kan maken.

Wat die supps betreft, kijk hier even voor wat betreft die amino's, geen zin om het opnieuw te typen :

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=13143

Vooral die link van wazzup is de moeite :thumbs:

Ziet er goed uit en gewoon doen wat de rest zegt, vreten!!! Maakt niks uit als je wat dikker word, dit train je gtewoon er af voor de zomer!!!!!!

Terug
Naar boven