XXL Nutrition

Eerste fotootje ff snel..

y0sH

Novice
Waardering
0
Ik train sinds vorig jaar feberuari, vanaf toen trainde ik eigenlijk fout omdat ik dus nog weinig ervaring had altijd dezelfde oefeningen alle spiergroepen doormekaar 3x per week, in de zomer was ik ook gestopt voor 2 maanden en daarna gewoon weer zo als eerst verder gegaan. Maar nu sinds 3 maanden train ik dus 5 dagen en per week 2 spiergroepen, let een klein beetje op me eten niet helemaal en maak ik gebruik van amino tabletten en weight gainer van vita-life. Ik wil eigenlijk serieuzer gaan trainen en vooral grotere borst hebben en triceps, eigenlijk alles well....ik zal snel ff een paar goeie foto's erop knallen. maar ik had nu ff snel een fotootje gemaakt.. op of aanmerkingen zijn welkom.......alvast bedankt!!

Mijn gewicht schommelt tussen de 70 72
lengte tegen de 1,80
vetprecentage is onbekend.
Leeftijd 18

[Abeelding niet meer beschikbaar]

goede basis..en nu bulken!!

Keep up the good work

Mooie fysiek, je hebt het nu door dus nog wat massa erbij kweken.

Maar ziet er al heel goed uit :thumbs:

damn, je hebt een beste aanleg. met juiste voeding erbij ben je binnen no-time huge. Ziet er nu al erg netjes uit!

• Topic Starter Topic Starter
Ja bedankt! Ik ga ook zeker me best doen om gewoon echt massa op te bouwen! Hebben jullie mischien nog tips om om daarin zo snel mogenlijk vooruitgang te boeken? En wanneer zouden jullie die amino's innemen en die shakes? want op de dagen als je niet traint wanneer moet je dan die shakes nemen? En qua eten wat is het besten om in mijn geval (lichamelijke staat) te doen voor snelle massa?

Ziet erg goed uit. Zeker als je pas 3 maanden "echt" bezig bent!