MuscleMeat

Eerste keer coke

Moen zei:
Nee zeker niet iedereen maar ik vind dat je iets mist als je het niet ooit geprobeerd heb, waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat je dat per se moet doen, maar als je het nog nooit ervaren hebt kan je ook niet beweren dat je niks mist natuurlijk (je weet het nml niet :P)

Probleem is natuurlijk dat het zelden bij 'proberen' blijft omdat het zelden tegenvalt :D

Bij mij is het bij een paar keer gebleven! Een maat van mij die zweerde erbij dus ik moest het ook maar eens proberen :D ! 3 keer geprobeerd omdat ik maar niet kon ontdekken wat er nou zo geweldig aan coke is. Ik wordt er erg egocentrisch van iets wat totaal niet bij mij past! Ik ben toch meer van het saamhorigheidsgevoel van Mdma of het filosofische van Psychedelica.

Mja ik heb het zelf nooit gedaan maar zie het wel ontzettend veel mensen om me heen doen. Meeste mensen gebruiken het om hun ego een beetje te boosten. Normaal zijn ze niet echt cool maar na wat snuifjes voelen ze zich helemaal de man. Verder vind ik snuivers over het algemeen gewoon ontzettend irritant. Ze denken dat ze de shit zijn en dat iedereen op hun zit te wachten.

Zal het wss binnen 2 weken de eerste keer proberen op het Kerstbal. Dan is iedereen in smoking en zal het nog zoveel beter ogen, en zijn. :D Men zal zich wss wel afvragen waarom ik om het half uur naar het toilet moet :p

P.S. Voelt Coke eigenlijk zoveel beter dan Speed? Van een gram speed had ik al het gevoel dat ik aan de top stond en soms wat arrogant overkwam. ??? :cool:

benchMarc zei:
Maar dat veel DBB'ers al vanalles met drugs hebben gedaan wist ik hier wel :P Sowieso is dan de stap naar AAS ook stukken kleiner. Er zitten hier ook een boel mensen die duidelijk 'dat soort type' zijn. Na 2 jaar of eerder al AAS, oorbellen en kettingen, tattoo's. Dat soort volk :P Je merkt toch wel dat dat soort mensen zich altijd tot bodybuilding voelt aangetrokken.

Waar is Leviathan eigenlijk ???

Lumey zei:
Hey ik en 2 vrienden willen morgen voor het eerst coke snuiven of roken. Nu heb ik een paar vragen daarover, ik had natuurlijk al het één en ander gelezen omtrent.

-Wat is het beste effect van coke, coke roken (plofje) of basen ( pijpje) of gewoon snuiven. Ik zou het liefst gaan snuiven.

- Kun je van coke gaan trippen??

- Hoeveel coke moet je de eerst keer doen? 1 klein lijntje ofzo?

Alvast bedankt voor de tips;)

-Gewoon snuiven. Roken verspil je de helft, basen is voor junks.

-Nee (wel egotrippen)

-Als je een gram hebt, verdeel die in ongeveer 12 lijntjes, en neem per keer een zo'n lijntje (of de helft om even te kijken hoe dat valt). Na een half uur tot een uur neem je de volgende.
Of, als je het alleen op de wc kan nemen: steek een sleuteltje in het sealtje en lepel er een puntje coke uit, en snuif dat voorzichtig op.

Spuiten is veel minder schadelijk, moet dan niet via je lever passeren:D :D ..je gaat toch geen oral doen??

Nee, effe normaal..coke snuiven is leuk maar als het uitgewerkt is verlang je naar meer en heb je een vervelend gevoel.
Zorg dat je kunt ga slapen na je coke gebruik dan hed je er niet zo veel last van.
Ik drink eerst altijd als ik eens coke doe dan is het effect zeker 3x zo leuk (je weet wel niet goed meer wat je doet..en denkt dat je de KING bent wat soms gevaarlijk kan uitpakken)

grtz

Laatst bewerkt:
Gewoon kappen met die onzin.

Er moet hier dringend eens een serieus topic of sticky komen dat duidelijk op de gevaren wijst,
shit kijk naar het topic "wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?" bijna 1500 replies :eyes:

Drugs zijn persoonlijk en iedereen reageert er anders op, dus doe dan ook niet alsof het gevoel achteraf bij iedereen positief zal zijn en gasten van 16 standvast genoeg zijn om de volgende keer ook eens "nee" te zeggen.

No offence naar de gebruikers toe, ik rook af en toe ook wel eens jointje maar die ****ing harddrugs worden hier soms de hemel ingeprezen en er zijn hier op het board toch wel een aantal gevallen bekend die er probs mee gehad hebben, dus het is niet allemaal rozegeur.

Anderzijds, gast van 16 moet ergens z'n info vandaan halen en praten is positief maar goed, jullie kennen m'n mening.

gewoon snuiven

of slikken

wimmeke26 zei:
Spuiten is veel minder schadelijk, moet dan niet via je lever passeren:D :D ..je gaat toch geen oral doen??

Nee, effe normaal..coke snuiven is leuk maar als het uitgewerkt is verlang je naar meer en heb je een vervelend gevoel.
Zorg dat je kunt ga slapen na je coke gebruik dan hed je er niet zo veel last van.
Ik drink eerst altijd als ik eens coke doe dan is het effect zeker 3x zo leuk (je weet wel niet goed meer wat je doet..en denkt dat je de KING bent wat soms gevaarlijk kan uitpakken)

grtz
Klopt, een vriend van me die vijfdejaars pharmaciestudent is, kwam laatst met dat feit, dat coke beter werkt met alcohol op. Ik ga hem gelijk vragen hoe dat precies zat. Kan het me niet meer herinneren, maar het is idd beter.

Mijn advies: zorg dat je ghb in huis hebt als je coke snuift. Je wilt echt niet wakker zijn als die shit uitwerkt.

Laatst bewerkt:
D. zei:
Mijn advies: zorg dat je ghb in huis hebt als je coke snuift. Je wilt echt niet wakker zijn als die shit uitwerkt.

Als het uitgewerkt is ben je gewoon zwaaaaaar depri..
Aan topicstarter, zoals al gezegd, wrijf eerst even wat op je tandvlees of een beetje op je tong. zorg voor voldoende water.

Ligt trouwens wel beetje aan waar je Sos gaat gebruiken, in een discotheek, inderdaad met sleuteltje oplepelen en je neus in duwen. dient iemand anders toe, beetje op de bovenkant van je hand laten leggen het stukje tussen je duim en wijsvinger is een makkelijke positie om het weg te niffen.

coke is boring

Sinlath zei:
Als het uitgewerkt is ben je gewoon zwaaaaaar depri..
Aan topicstarter, zoals al gezegd, wrijf eerst even wat op je tandvlees of een beetje op je tong. zorg voor voldoende water.

Ligt trouwens wel beetje aan waar je Sos gaat gebruiken, in een discotheek, inderdaad met sleuteltje oplepelen en je neus in duwen. dient iemand anders toe, beetje op de bovenkant van je hand laten leggen het stukje tussen je duim en wijsvinger is een makkelijke positie om het weg te niffen.

Je kan ook een sleutel gebruiken

gewoon niet gebruiken nog beter vies spul en zeker jij op je jonge leeftijd waar ga je mee om man

moraal ridder :o

Je kunt gewoon beter....het helemaal niet doen

Brolly zei:
Je kunt gewoon beter....het helemaal niet doen

maar die kezeu stelt hij niet.
Beter is niet doen, maar als je dan toch wil proberen doe het dan wel met de nodige informatie.

Beter iets goed doen dan half, je kan flink vernken als je gewoon een halve gram in ene wegjast

Ik adviseer je in eerste instantie om het niet te doen.
Maar als je het toch wilt proberen...
Laat die base-pijp maar achterwege, dat is voor de echte junks! en trouwens erg verslavend, op het moment zijn er meer base-junks dan heroïne verslaafden en dit aantal groeit nog steeds!
Roken van coke is zowieso een kostelijke bezigheid en dan te bedenken dat 50% van de coke letterlijk in vlammen opgaat en nooit je bloedbaan bereikt.
Snuiven blijft dan over, en tja, stel je van het effect niet teveel voor. Je voelt je wat energieker en vooral wat (over)moedig, je kan de wereld aan en denkt soms echt de oplossing voor wereldwijde problemen in je hand te hebben. Het effect van een lijntje duurt ongeveer een half uurtje en dan neem je nog een lijn..../ en nog eén.../ en nog één ..../ enz

ps trippen van coke is onmogelijk, hoewel het wel mogelijk is dat je waarneming op een gegeven moment verandert en je het gevoel kan hebben de grond niet meer te raken, maar dat gebeurt echt niet na 1 grammetje!!!:D

Ik ben toch al een paar jaar anti-drugs...zelfs weed blow ik niet meer, al die spullen hebben een grote invloed op je denken, zeker als je nog jong bent en de wereld moet ontdekken.

Heb er veel aan ten onder zien gaan.....speed en heroine, blijf er af!!!

grtz

Terug
Naar boven