AndroidHealthClinic

Eerste keer coke

Het beste effect krijg je natuurlijk door het te injecteren maar je bent pas 16 en zoals velen je reeds vertelden ben je simpelweg te jong om aan dergelijke shit te beginnen.

Ik heb het ettelijke keren gedaan en ik was vooral weg van het roken van coke. In die tijd rookte ik nog weed zoals anderen tabak rookten en ik hield vooral van het gevoel van die zware rook in de longen en de daaropvolgende verdoving die echt wel zalig te noemen is.

waarom over je tandvlees wrijven?

tja als je geen witte kerst hebt, moet je voor een zorgen hé, drugs kunnen je leven verrijken, de grens overschrijden is natuurlijk gemakkelijk

gaat je bek ook lekker tintelen :P

ik vind dit zielig.

verken je grens maar.

Laat die jongen lekker coke snuiven als hij dat wilt.
Tis niet jouw leven wat ie kapot maakt.

Het is zwaare rotzooi je zult er nooit beter op worden! wees slim en blijf lekker clean als jij het nu gaat proberen net als met aas het blijft niet bij 1x omdat het te lekker is, je moet je maar eens nagaan hoeveel verslaafden erzijn die er niet vanaf kunnen komen iedere keer maar weer high worden en steeds meer gebruiken.... net zo lang tot je een magere panlat bent!

mijn menig is dat het gewoon verklootte kanker zooi is waar je aan kapot kan gaan dikke vette super rotzooi.

en hou in de gaten> coke vrienden zijn geen vrienden! ik weet er alles van.

maargoed je zult er toch zelf achter willen komen hoedat het werkt in het leven al kun je dat nog geeneens weten op je 16e.

succes verder

Santoz zei:
Gewoon kappen met die onzin.

Er moet hier dringend eens een serieus topic of sticky komen dat duidelijk op de gevaren wijst,
shit kijk naar het topic "wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?" bijna 1500 replies :eyes:

Kunnen we van deze topic geen sticky maken??? Pleassssee :o :( :mad:
Dit Übertopic gaat zowel over de voordelen- als nadelen.... Ik heb duidelijk de voordeelsectie verzorgd. :D

Misschien kunnen we zelfs de Coke, Paddo... -topics erin verwerken?

die jongen wil één keer coke proberen.
Sommige mensen doen alsof hij zn hele leven wil toewijden aan coke

Voornamelijk mensen die geen idee hebben waar ze over praten, jammer weer.

D. zei:
Coke is gewoon supercool. Je gaat niet trippen, spacen of wazig zitten worden, maar je wordt helder. Je wordt ontzettend nuchter, véél nuchterder dan iedereen. Je wordt zelfbewuster, geconcentreerder, overtuigender en niet zelden zelfs mooier door een bepaalde blik in je ogen. Coke is persoonlijkheid, Coke is mannelijkheid, Coke is geil, Coke is coïtus.

niets meer aan toe te voegen;)

Sja, sos, dè drug die gehyped wordt in films en glamour en exclusiviteit. Als je een doorsnee burger vraagt hoe ziet drugs eruit zegt 90% wit poeder. En dat 't gesnoven wordt.

'tis wel iets wat iedereen graag probeerd omdat 't duur is en en geldt als een elitedrug, dat is ook de enige aantrekkingskracht.

Het effect is erg licht en als je pillen, tripmiddelen of speed gewend bent, vraag je je eigenlijk af waarom je niet gewoon een kop koffie neemt.

Heb 't nog niet zo lang geleden voor 't eerst gesnoven, ik stond stil op een feest en dacht 'is dit alles?' voelde me alleen wat licht en helderder.

Ik liep daarna na de bar en kreeg toen opeens het coke gevoel, borst vooruit, arrogante blik en een popie jopie manier van lopen. Ik stoote iemand aan die ging op pillen en keek úm aan en dacht "wat doe jij hier eigenlijk?" Wou wat drinken halen, stonden wat mensen voor me en het duurde me na zo'n 30 seconden al tè lang en werd geirriteerd. Had echt een nerveus gevoel over me, wat hèèl lekker was, maar als er ook maar iets is wat je niet bevalt, bijt van je af. Maar als je naar vrouwen kijkt, krijg je een geil opwindend spanningsgevoel, dat vond ik wel zalig. Ging effe pissen en keek in de spiegel en dacht "jij bent 't helemaal". Verder keek ik nogal neer op speedgebruikers.

Na zo'n 30 minuten zakte het weg en voelde ik me nog minder plezierig als dat ik me daarna voor die snuif voelde, had dus gelijk wel de behoefte aan een nieuwe snuif. Die nam ik een uurtje later en van een saai gevoel binnen een paar minuten weer naar helemaal het gevoel de man te zijn.

Mwa, zou het proberen, maar deze drug geeft heel veel zelfvertrouwen en je schuift jezelf op de voorgrond ten koste van anderen, dus voor mensen die van nature onzeker zijn, is het verleidelijk om 't gebruiken om beter te functioneren of voor de dag te komen.

De coke van nu is over het algemeen niet meer zo goed als die van vroeger. Ik doe het maar zelden maar vroeger kon ik een hele nacht doen met een halfje en nu snuif ik een gram weg in een paar uurtjes en ga ik daarna naar mn nest. Voor mij geen coke meer.

Zonde van je geld, pak liever een pilletje van een paar euro en succes gegarandeerd. Of speed maar daar ben je weer zo lang mee bezig, maar dan merk je tenmiste echt wat en het kost ook nog eens veel minder.

Ik heb ook nog wat SMACK liggen om op de proef te stelen.....

Diabolic zei:
Ik heb het ettelijke keren gedaan en ik was vooral weg van het roken van coke. In die tijd rookte ik nog weed zoals anderen tabak rookten en ik hield vooral van het gevoel van die zware rook in de longen en de daaropvolgende verdoving die echt wel zalig te noemen is.

Oh wat een jeugdsentiment! :D

@Topicstarter;

16 jaar is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd om het te proberen hoor. Dat was 't tien jaar geleden zelfs al. Maar hou 't wel leuk kerel! Om de paar maanden en niet meer want 't kan je echt mentaal vernken bij misbruik.

Corleoné zei:
Zal het wss binnen 2 weken de eerste keer proberen op het Kerstbal. Dan is iedereen in smoking en zal het nog zoveel beter ogen, en zijn. :D Men zal zich wss wel afvragen waarom ik om het half uur naar het toilet moet :p

P.S. Voelt Coke eigenlijk zoveel beter dan Speed? Van een gram speed had ik al het gevoel dat ik aan de top stond en soms wat arrogant overkwam. ??? :cool:

jonge gij zijt echt zo weinig gewoon eh, afgelopen weekend wast hermes bal int hilton en toen zat iedereen aan de C
dus nee de mensen gaan u ni graaf bekijken omdat gij de coole snuiver bent, want iedereen doet het daar....

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst bedankt voor de reacties mensen en voor de tips!
Nou verder snap eerlijk gezegd sommige reacties van de mensen niet, ze doen net of ik direct verslaafde ben als ik het 1 keer wil proberen of dat ik direct mijn leven verkloot met één keertje coke.

Ik heb gisteravond dus een lijntje gehad en opzich voelde ik me wel heel helder en ja hoe zeg je dat best wel nuchter. Maar je gaat letten op dingen waarop je anders nooit let. Het was wel leuk voor een keertje, en ik had ook geen last van de uitwerking ( down gevoel). Direct nadat ik het snoof voelde ik mn keel heel verdoofd worden dat was wel raar maar dat hoorde erbij heb ik me laten vertellen. Later op de avond hebben we nog een plofje gerookt, maar dat had verder geen echt effect. Ik had eigenlijk geen behoefte meer aan een extra lijntje, en mensen zeiden dat je er heel makkelijk verslaafd aan kan raken. Nou ik denk dat dit een beetje persoonlijk is, het is maar net hoe je er op reageerd. Volgens mij kun je beter speed snuiven, want dat is toch wel hetzelfde effect eigenlijk. Naar mijn ervaring wel alleen speed verdoofd niet maar brand juist.:p

Coke is wel leuk voor een keertje maar volgende keer maar weer gewoon wiet of bier. Snap echt de ophef van mensen niet, ze doen net of je een junk bent als je het 1 keer probeert. Al die gasten in de showbizz en al die zakenlieden doen het ook. Voorbeeld Rob Oudkerk. Of weet ik veel wie nog meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven