Sja, sos, dè drug die gehyped wordt in films en glamour en exclusiviteit. Als je een doorsnee burger vraagt hoe ziet drugs eruit zegt 90% wit poeder. En dat 't gesnoven wordt.
'tis wel iets wat iedereen graag probeerd omdat 't duur is en en geldt als een elitedrug, dat is ook de enige aantrekkingskracht.
Het effect is erg licht en als je pillen, tripmiddelen of speed gewend bent, vraag je je eigenlijk af waarom je niet gewoon een kop koffie neemt.
Heb 't nog niet zo lang geleden voor 't eerst gesnoven, ik stond stil op een feest en dacht 'is dit alles?' voelde me alleen wat licht en helderder.
Ik liep daarna na de bar en kreeg toen opeens het coke gevoel, borst vooruit, arrogante blik en een popie jopie manier van lopen. Ik stoote iemand aan die ging op pillen en keek úm aan en dacht "wat doe jij hier eigenlijk?" Wou wat drinken halen, stonden wat mensen voor me en het duurde me na zo'n 30 seconden al tè lang en werd geirriteerd. Had echt een nerveus gevoel over me, wat hèèl lekker was, maar als er ook maar iets is wat je niet bevalt, bijt van je af. Maar als je naar vrouwen kijkt, krijg je een geil opwindend spanningsgevoel, dat vond ik wel zalig. Ging effe pissen en keek in de spiegel en dacht "jij bent 't helemaal". Verder keek ik nogal neer op speedgebruikers.
Na zo'n 30 minuten zakte het weg en voelde ik me nog minder plezierig als dat ik me daarna voor die snuif voelde, had dus gelijk wel de behoefte aan een nieuwe snuif. Die nam ik een uurtje later en van een saai gevoel binnen een paar minuten weer naar helemaal het gevoel de man te zijn.
Mwa, zou het proberen, maar deze drug geeft heel veel zelfvertrouwen en je schuift jezelf op de voorgrond ten koste van anderen, dus voor mensen die van nature onzeker zijn, is het verleidelijk om 't gebruiken om beter te functioneren of voor de dag te komen.