MuscleMeat

Eerste keer vriend geïnjecteerd

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey

Vandaag heb ik voor de eerste keer mijn trainingspartner geïnjecteerd. Ik ben echter nogal onzeker over hoe ik het gedaan heb want het is volgens mij niet vlekkeloos verlopen.

1) Toen ik de naald in zijn bil stak, merkte ik -nog voor dat ik aspireerde- dat er een drietal piepkleine vlokjes bloed in de spuit terecht kwamen. Toen de spuit goed zat en ik aspireerde, merkte ik dat er geen bloed meekwam. Ik concludeerde dat ik niet in een ader zat en heb dan maar gespoten. Goed gedaan of heb ik toch een risico genomen?

2) Omdat ik heel hard moest duwen op de spuit (helaas de olie niet verwarmd) en omdat mijn maat erop staat dat ik meermaals aspireer, heeft de naald behoorlijk veel bewogen. Niet van links naar rechts, maar wel in de diepte. Heb ik nu veel spierweefsel beschadigd of valt dat wel mee aangezien ze niet van links naar rechts bewogen heeft?
En hebben jullie tips om dat te vermijden? Ik zal in ieder geval proberen de olie op voorhand te verwarmen.

Bedankt!

eerste punt is geen probleem, je hebt een bloedvat geraakt onderweg, zolang je maar geen bloed trekt bij het aspireren

tweede punt, meermaals aspireren heeft geen zin :) als je echt te hard moet duwen dan gebruik je misschien een te kleine naald, verwarmen helpt ook inderdaad. zorg gewoon dat je de naald stil houdt terwijl je injecteert, zo moeilijk is dat niet, al helemaal niet als je het niet bij jezelf doet.

het is zijn spul moet hij maar zijn eigen olie verwarmen moet aan zijn reet in
je maakt je nogal zorgen over je vriend hij zou de gene zijn die een topic erover opent hier als hij er zoveel mee inzat..

Geen probleem hoor mijn gf doet dit ook altijd. Had eens enkel nog 0,8x40 naalden en wou in schouder zetten ik zeg steek ze er half in aspireer en injecteer. Ze doet de helft door het aspireren zat ie er nog volledig in :D

Maakt niet uit hoor als je hebt geaspireerd en dit is goed kan er niet veel meer gebeuren.
Hard duwen kan ook bij 5ML spuiten die zuigers gaan heel stroef.

Ik sluit me helemaal aan bij Iron's gedacht. Hij zou hier moeten schrijven niet jij.
Dus warm olie wa op en aspireer maar 1 maal en dan ja de dikte van de naald eens bekijken. Dat het stoef gaat is wel wa normaal hoor. Gewoon rustig je tijd nemen. Hoe trager het erin gaat des te minder last heeft hij achteraf?

Ik sluit me helemaal aan bij Iron's gedacht. Hij zou hier moeten schrijven niet jij.
Dus warm olie wa op en aspireer maar 1 maal en dan ja de dikte van de naald eens bekijken. Dat het stoef gaat is wel wa normaal hoor. Gewoon rustig je tijd nemen. Hoe trager het erin gaat des te minder last heeft hij achteraf?

Dus jij zou nooit iets voor een vriend doen?

het is zijn spul moet hij maar zijn eigen olie verwarmen moet aan zijn reet in
je maakt je nogal zorgen over je vriend hij zou de gene zijn die een topic erover opent hier als hij er zoveel mee inzat..

pannekoek, ts is degene die injecteert/aspireert. hoe moet zn maat nou weten wat daar achter gebeurt.. ts z'n vragen zijn dan ook volkomen logisch.

Ik dacht eerst toen ik de titel las dat ie eigenlijk in hulp en relatie had gemoeten (yes homo)

Terug
Naar boven