Fitness Seller

Eerste kuur(log) Test E Dbol

Bezoekers in dit topic

Training succesvol voltooid, zowat overal gewicht op kunnen verhogen en heerlijke MMC. Erg tevreden
 
Hoeveel weeg je ondertussen?
 
Vanochtend gewogen ben het gewocht even kwijt maar ong 8kg zwaarder en niet heel veel vetter dus zeker tevreden!
 
Update

Heb Inmiddels door wat ik moet doen persoonlijk om minder pip te krijgen na injectie, scheelt een hoop ellende haha!

Wat trainen betreft een goede week gehad, zowat elke training wel beter als die van de week ervoor, wat ik erg bijzonder vind omdat ik nu al 3 weken maar 2 uur max slaap per nacht. Ik merk wel sinds eind deze week dat mijn training er wat minder mee lijkt te worden ook. Maar dat pijl ik vaak op de zondag met de benchpress, dit is mijn slechtste en zwakste lift dus als ik daar opeens op achteruit ga oid dan zegt dat dus heel veel.

Inmiddels ben ik sowiso helemaal gekapt met caffeine, heb een en ander gedaan wat hier werd aangeraden ook aan supps voor slaap en alles samen werkt toch iig een beetje, een paar uir slaap is namelijk al meer vooruitgang dan helemaal niks! Dus bedankt :)

Wat ik daarnaast bijzonder vind, ik lig steeds 10 uur in bed zoals ik altijd deed, en ga er dan sochtends tegen 9 uit, ik lig dan 11 uur in bed waarvan ik nu tussen de 1-4(max) uur slaap, de rest lig ik dus gewoon in feite maar dan wel in diepe rust. Ik snap niet dat die nachten dan toch vrij snel voorbij gaan. Ik heb heel het idee niet namelijk dat ik zolang steeds wakker ben geweest ipv te hebben geslapen, terwijl als je niks doet de tijd juist normaal langzaam gaat. Dit deed me dus denken of ik niet gewoon meer slaap dan ik doorheb? Maar misschien gewoon tijdens mijn slaap bij bewustzijn blijf ofzo? Heel appart dus. Want ik heb dan ook wel wallen, en voel me zeker suffer en slechter dan voorheen, maar ik werk gewoon nog, kom de dag door, train gewoon nog intensief (wat wel wat lastiger gaat) wat toch best appart is met zo weinig slaap? Dan zou je daar voor mijn idee toch veel meer onder moeten leiden?

Afijn, positief en negatief dus, morgen laat ik even weten hoe de training en dus benchpress ging, omdat dit een mooi eikpunt is altijd! Als er iets niet goed is, dan merk ik dat meteen altijd in de benchpress haha!
 
Veel mensen denken dat ze weinig slapen omdat ze veel wakker zijn. Maar ze slapen vaak meer dan ze denken.
Wss is dat bij jou ook wel zoiets.
Ik weet wat T is om echte slaapproblemen te hebben. En als je echt zo weinig slaapt merk je dat echt wel.
Dus niet druk om maken. Je slaapt wss meer dan je denkt ;)
 
Nou zal weer eens een updateje doen!

Heerlijke training gehad gisteren, waar afgelopen 2 weken ik mijn bench niet kon verhogen en zelfs mn sets niet helemaal haalde (wel paar reps meer de trainingen erop) nu gewoon verhoogd met 2.5kg en alle sets gehaald :) dus dat is een heel mooi teken!

Wat slaap betreft gaat het sinds eergisteren ook een stuk beter! Nu 2 nachten al makkelijker in slaap gevallen en sowiso 5 uren gepakt! Merk het ook wel aan een hoop dat ik wat meer slaap nu. Vandaag de rug, rear delts en biceps aanpakken hopelijk ook een lekkere training!

Kan stiekem (hoe hek dat misschien klinkt) niet wachten om te cruisen en daarna mn cut blast te doen. Ik zie echt dat ik flink wat massa heb weten te pakken en zou dit wel eens willen zien op een laag vet%!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Cruisen doet soms eens deugt idd :)
 
Momenteel al weer 4e nacht op rij goede slaap, wallen trekken weer weg haha. Zomaar uit het niks dit ik snap er nogsteeds geen reet van. Hopen dat het zo blijft iig!

Verder deze week 1,2kg aangekomen, had recent natuurlijk met 300 verhoogt. Al vind ik 1,2 kg wel opeens erg veel. Waar dat aan ligt zou ik dus niet weten haha!

Ook wel mooi dat ik voor het eerst eens veins zie in mijn benen zo nuen dan. Ik hou daar persoonlijk veel vet vast en zie zelfs als ik droog sta zowat niks daar.
 
Update.

Kracht gaat nogsteeds mooi vooruit, inmiddels 20kg extra in sets op de benchpress (zat vast voor de kuur).

Helaas wel teveel toegegeven aan die immense trek die ik van de test e krijg. Best wel spijt van want ben er wel wat vette rvan geworden. Helaas liggen mijn kcal nu rond de 3400 waarop ik mooi aankom. Echter ben ik altijd al een geote eter geweest en door die test heb ik echt nonstop trek en lijk ik ook niet vol te zitten. Hieraan dus helaas wel teveel toegegeven en flink gebunkerd sommige dagen. Voordeel is wel dat dit mooi resulteerd in extra krach ten dus massa. Dat is dan weer de positieve kant. Al had ik toch liever een oplossing hiervoor omdat mijn hersenen 24/7 denken aan eten eten eten :/

Verder merk ik sinds een week ook versneld verhoogde haargroei vooral op de buik en chest. Waar ik normaal net 3 haren had heb ik er nu tegen de 500 ofzo. Zit er niet zo mee maar viel me op! Dit is pas sinds de laatste week veel meer aan het worden haha.
 
Ja ik drink veel maar na 5 uur al zowat niks meer haha, mijn blaas is gewoon een beetje raar
Je moet je blaas trainen om niet te vlug te gaan pissen. Op een week tijd ben je dat gewoon en moet je 's nachts niet meer gaan. Met een volle blaas lopen is niet goed maar veel te vlug naar het toilet lopen bij de minste aandrang ook niet. Je denkt dat je moet pissen terwijl je blaas bijlange niet vol is en zo krijg je een veel te vlugge reflex om te gaan pissen. Hou je urine een tijdje in en ga pas wanneer je voelt dat het echt nodig is en je zal zien dat je na een week veel minder naar de wc zal lopen. Ik heb dat ook geleerd en ga nu misschien maar om de drie-vier uur terwijl dat vroeger zeker om het uur was. 's Nachts moet ik sindsdien niet meer.
 
Ondertussen gaat het nogsteeds erg lekker, gezien ik altijd geniet van deze feestmaanden vliegen de kilos er wel wat snel aan door al het eten etc. Ene kant jammer, andere kant stiekem wel fijn gezien ik merk dat dat erg goed werkt voor mijn kracht, ik blijf namelijk nogsteeds erg lekker progressen en we zitten al voorbij week 9! Dus eindig wel fluffy waarschijlijk maarja dat is dan maar zo. Gyno vorming of andere problemen lijken ook totaal niet aanwezig zelfs niet een beetje, en zit inmiddels toch wel stukkie hoger in bf! Das dus een goed teken ook voor de toekomst al zeg ik het zelf
 
Ondertussen gaat het nogsteeds erg lekker, gezien ik altijd geniet van deze feestmaanden vliegen de kilos er wel wat snel aan door al het eten etc. Ene kant jammer, andere kant stiekem wel fijn gezien ik merk dat dat erg goed werkt voor mijn kracht, ik blijf namelijk nogsteeds erg lekker progressen en we zitten al voorbij week 9! Dus eindig wel fluffy waarschijlijk maarja dat is dan maar zo. Gyno vorming of andere problemen lijken ook totaal niet aanwezig zelfs niet een beetje, en zit inmiddels toch wel stukkie hoger in bf! Das dus een goed teken ook voor de toekomst al zeg ik het zelf
Moet ook gewoon kunnen in deze tijd van het jaar, gewoon zorgen dat het niet te erg uit de hand loopt. Ik zorg er in ieder geval altijd voor dat ik door de weeks 100% volgens schema eet als het einde jaar nadert.
 
goed bezig, wat bank je nu dan? 20kg meer is mooi resultaat van alleen test.
 
nette kuur uitvoering ^^
 
Back
Naar boven