- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Probeer jij maar eens 2 kg te gainen met 2500 Kcal inname
Ik kuur niet.
Dan had je wat meer moeten eten.
Maar mocht ik het doen dan niet voor amper 2kg te winnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer jij maar eens 2 kg te gainen met 2500 Kcal inname
Ik kuur niet.
Maar mocht ik het doen dan niet voor amper 2kg te winnen.

Ja, nee, want kijk uit. Hij is 2kg aangekomen in 8 weken. Boh!
altijd leuk die leden met weinig PostsDit heb ik al een keer eerder geprobeert, en de gyno kwam al snel opzetten door de dbol
Het is niet helemaal weggegaan maar niet echt zichtbaar, wel zijn er knikkertjes voelbaar

Pff weet ik veel ik vond 1000test 400deca 800mast wel lekker
Wat vinden jullie nou de beste cycle om tegaan zetten? Om vooral de gyno nihil te houden.
En wil wel wat meer gainen dan 2kg![]()
750-1000 zit je tegen het limiet aan. Hoger dan dat heb je wel hgh nodig idd
Als je wilt aankomen op je kuurtje zou ik idd eerst even wat procentjes eraf werken. Of je dit nou wel of niet natty doet, dat is aan jou. Zo niet, zou ik blast-cruise-blasten.Wat vinden jullie nou de beste cycle om tegaan zetten? Om vooral de gyno nihil te houden.
Wat vinden jullie nou de beste cycle om tegaan zetten? Om vooral de gyno nihil te houden.
En wat als iemand nou totaal geen gevoel heeft bij het afstellen van deze stoffen naar enigszins een goede AE?Test - Mast
Simpel, effectief, visueel mooi en goede A:E. Verhoudingen moet je zelf kiezen vind ik.

En wat als iemand nou totaal geen gevoel heeft bij het afstellen van deze stoffen naar enigszins een goede AE?
Snap je punt natuurlijk. Indien Test-Mast, wat zeker een lekker solide kuurtje kan zijn zou ik de Mast op 50-75% houden van de Test. Dan zit je doorgaans goed. Aanpassen kan dan altijd nog mocht het nodig zijn.