AndroidHealthClinic

Eerste serieuze gainkuur.....

Wat masenko zegt (test-e met dbol) en gewoon een AI mee laten lopen.

verder :roflol: @ reltopic

• Topic Starter Topic Starter
:)Wat vinden jullie nou de beste cycle om tegaan zetten? Om vooral de gyno nihil te houden.

En wil wel wat meer gainen dan 2kg:p

Pff weet ik veel ik vond 1000test 400deca 800mast wel lekker

:)Wat vinden jullie nou de beste cycle om tegaan zetten? Om vooral de gyno nihil te houden.

Pak gewoon 400-600mg test-e en neem er een AI bij voor eventuele gyno. Je pakte in je vorige kuur ook dbol, snap dat test+dbol populair is voor de ongeduldigen maar ik snap niet waarom je in je eerste kuur er 2 gebruikte want nu is het raden wat je symptomen (o.a. gyno) veroorzaakte. Ik verwacht de dbol maar dat weten we dus niet omdat je niet gewoon met test bent begonnen.

Als je wilt aankomen op je kuurtje zou ik idd eerst even wat procentjes eraf werken. Of je dit nou wel of niet natty doet, dat is aan jou. Zo niet, zou ik blast-cruise-blasten.

Anyway je geeft aan het natty te doen dus, kijkend naar je doel, stats en voorkeur zou ik iets zeggen in de trant van (weet niet hoeveel mg/ml je gear gedoseerd is);
450mg Test E /week
100mg NPP 3x /week (of Deca als je niet multiple wilt prikken)
300mg Mast E /week (of misschien 400 ivm je gyno)

8-10 weekjes, niet te gek en gewoon mooi kuurtje waarmee je met juiste voeding helemaal niet hoeft te bloaten oid. NPP/Deca eruit voor Bold is ook een optie. Of wil je persé Tren runnen zou ik dat pakken ipv NPP/Deca en op 400 tot 600mg doseren.

Even passeren hier
tielburger-klanten-reviews-en-tp_6785936787953867326f.jpg

Topic ALWEER opgeschoond, nu mét kaarten. Terug on topic nu

Test - Mast

Simpel, effectief, visueel mooi en goede A:E. Verhoudingen moet je zelf kiezen vind ik.
En wat als iemand nou totaal geen gevoel heeft bij het afstellen van deze stoffen naar enigszins een goede AE? :P
Snap je punt natuurlijk. Indien Test-Mast, wat zeker een lekker solide kuurtje kan zijn zou ik de Mast op 50-75% houden van de Test. Dan zit je doorgaans goed. Aanpassen kan dan altijd nog mocht het nodig zijn.

En wat als iemand nou totaal geen gevoel heeft bij het afstellen van deze stoffen naar enigszins een goede AE? :P
Snap je punt natuurlijk. Indien Test-Mast, wat zeker een lekker solide kuurtje kan zijn zou ik de Mast op 50-75% houden van de Test. Dan zit je doorgaans goed. Aanpassen kan dan altijd nog mocht het nodig zijn.

Ik ga er van uit dat hij dat hij dat wel heeft natuurlijk. Ik vermoed ook niet dat iemand van plan is vb. 1000mg test 100mg mast te zetten oid, ook al zou de A:E daarvan betrekkelijk goed zijn aangezien de A:E van test op zich stijgt met de dosis. Je zou dus echt je best moeten doen om daar wat slechts van te maken.
Daar bedoel ik niet mee dat hij zowieso geen gyno zou krijgen, laat dat duidelijk zijn.

pak gewoon test 500mg mast 350 mg per week voor 10 weken.

Terug
Naar boven