newyorkgangsta
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eca werkt wel het beste, door synergie die de ingrediënten met elkaar hebben. Ik kies echter liever voor alleen pure efedrine. Die van shopslim zijn trouwens zeer ondergedoseerd...

Ik begrijp totaal niet hoe je bij shopslim boet bestellen.
ik Vertrouw die site niet.
je kiest een product >> add to chart
dan krijg je "Your Shopping Cart" hier kun je kiezen producten toevoegen of betalen met paypal.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Normaal kiest je een product > dan word naar > je gegevens gevraagd (naam adres...) > dan nog eens een bevestiging en dan pas betalen.
HIER WILLEN ZE JE GELD AL VOOR ZE WETEN WAAR NAARTOE GESTUURD MOET WORDEN !?!?
---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 08:33 ----------
Met welke site heb jij ervaring ?
Er zijn hier verschillende opgenoemd maar de enige waar je ephe puur kan bestellen moet er direct 1000 stuks nemen
Of heb ik er over gezien![]()
dus zoals , verteld heeft aan mijn paypall gekoppeld adres?
Heb van een kennis vernomen dat er binnenkort een supps winkel (online) open gaat die ECA en PH gaat verkopen.
Hier nog wat nieuws over?
Heb een proefpakketje besteld bij [Link niet meer beschikbaar]
Ik ben benieuwd!
Nee nog niet, maar pakketjes uit de UK hebben in het verleden wel 1,5 week bij mij er over gedaan. Ik laat het weten zodra ik het ontvangen heb.
Vandaag ontvangen! 30 mg klopt idd niet, het is veel lager. Maar het werkt iig wel.
Heb van een kennis vernomen dat er binnenkort een supps winkel (online) open gaat die ECA en PH gaat verkopen.
ongeveer een weekje, ik vreesde er voor met de feestdagen maar dat viel best mee.
Ze werken best hoor maar het heeft lang nodig voor dat je het effect voelt.geen effect van men eca , ik hoop nog effe anders geld niet waard![]()