XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap de moeilijkheid niet. Je besteld gewoon ephi's ergens (a 20ct. per stuk van 30 mg oid), en je koopt een pot cafeïne caps. Neem 30 mg ephi en 250 mg cafeïne voor 25 ct.

niet iedereen kan zomaar ergens ephi's bestellen Rob ;)

Ach mensen die een willekeurig woord als 'shaz' in kunnen typen in de google zoekbalk zullen hun weg wel vinden.

Als er iemand legit stack's weet te vinden (rob dus!) mag er altijd een pm gestuurd worden :) Als het over massale hoeveelheden gaat laat het dan maar.

Net terug .

Na zelf eens het potjé te bekeken hebben lijkt het me eerder facke..
Ingredienten:
ephedra extract (dit zegt wrs al genoeg?)
kola nut extract (caffeine)
white willow bark
chromium picolinate

Ingedreienten per capsule: ephedra extract ) kolanoot - witte wilgenschors - chomiium picolinaat

Gebruik: 3 caps per dag na de maaltijd.

Heksenketel: Vraag ik naar eca met ephedrine in. Reageert de verkoper wat bot dat het niet meer mag verkocht worden en ik dat dus ook niet moet vragen.. Ben dan maar onmiddellijk doorgegaan. Viel me trouwens op dat achter de toonbank een gelijkaardig potjé stond dan hetgaan ik heb aangekocht in de natushop.

Heb nu één cap genomen om te zien wat het doen. Eerst men hartslag gemeten in normale rust (69) en binnen een uur nog eens kijken wat men hartslag is.

Edit: op het potjé staat een site vermeld: http://www.stacker2.com/
Potjes zijn zo goed als hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Sounds good ! Die had ik ook ;)

Over een uurtje zal het wel beginnen ;)

Tja, zo goed als het maar kan ;) Ik ben na al dat gebruik een beetje ongevoelig al geworden ervoor. ;)

Klinkt goed :)

Is puur een test die ik nu doe eigenlijk, in januari zal ik pas een snelle cut ondergaan om men bf in de bulk wat op peil te houden.

Stacker21834.jpg

deze toch?

Geen idee of het waar is, maar waar ik ze het laatst gekocht had, die kon ze niet meer
krijgen. Mompelde iets van dat het niet meer gemaakt werd of zoiets.

Dus als het good2go is, stockeren!

Heheh dat is men plan :d wel duur ..

Tot nu toe wel nog nix van effect (45min toen ik één cap nam).

Heheh dat is men plan :d wel duur ..

Tot nu toe wel nog nix van effect (45min toen ik één cap nam).

Strange ... loop eens een paar keer rond het huis :) Of je hartslag dan niet sneller omhoog schiet :)
Ik nam er meestal één bij opstaan en ongeveer 30min later zat mijn hartslag al op 110 als ik ging sporten.
Bleef ik op de stoel zitten, bleef die rond de 90

Normaal zit ik rond de 70/80

Strange ... loop eens een paar keer rond het huis :) Of je hartslag dan niet sneller omhoog schiet :)
Ik nam er meestal één bij opstaan en ongeveer 30min later zat mijn hartslag al op 110 als ik ging sporten.
Bleef ik op de stoel zitten, bleef die rond de 90

Normaal zit ik rond de 70/80

Wel ik stond net recht om naar de wc te gaan (6m ver) en dan ging hij onmiddellijk naar 85+.
Als ik gewoon neerzit blijft rond de 69. Voel me ook niet speciaal ofso.

Edit: net rechtgestaan en 10m gewandeld + 10 lichte kniebuigingen en gaat onmiddellijk naar 100+
Als ik dan terug comfie zit gaat hij terug naar 69.

Laatst bewerkt:
Net terug van de training.

Conclusie tot nu toe: kom behoorlijk leip van die stack :roflol:

Zo lang je neerzit gebeurt er niets, maar eenmaal ik begin te bewegen gaat alles versneld en eenmaal je bezig bent kan je niet meer stoppen.. Ik heb trouwens nog nooit zo snel getypt als nu xD
paar zaken die ik opmerk:
-niet moe na setjes, kan gewoon alles alla superset doen.
-Onrustig gevoel maar niet sterk aanwezig
-opletten als je dit neemt als je weet dat je moet autorijden, zit namelijk naar alles te kijken dat ook maar beweegt.. Heb ook tot 3x toe zitten claxoneren naar auto's omdat ik dacht dat ik die mensen ken maar bij nader inzien toch niet..
Het komt erop neer dat als ik iets denk het direct doe zonder erbij na te denken.
-op de compound niet echt meer reps kunnen doen, op isolatie ging alles wel makkelijker.
-hartslag zit tijdens training constant rond 168. Weet niet of dit meer is dan anders. Zal morgen eens kijken wat het zonder die stack is tijdens training.

Ben trouwens wel wat vroeger gestopt met trainen want voelde me behoorlijk bekeken.. Dat is miss wel het sterkste nadeel, maar het is ook nog allemaal 'nieuw' wat ik nu ervaar.
Edit: Dat bekeken gevoel kwam ook vooral omdat ik soms van die kleine lachbuitjes had zonder reden ???

Heb nu dus één capsule genomen, op de verpakking staat 3x daags na elke maaltijd. Kan me niet inbeelden wat er dan gebeurt want zoals ik zei sta ik nu al behoorlijk leip. Ga dus MAX 2x daags doen en ver uit elkaar en 6uur verwijdert van bedtijd.

Denk dat dit dus wel de real deal is :)

Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde en ik weet perfect hoe dat jij je voelt :D
ik word er ook gek van! Super actief en tijdens het autorijden kijk ik zo veel rond dat ik er duizelig van word :D

Het enige is dat ik gewoon schrik krijg omdat ik soms mijn hart voel kloppen in mijn keel!
ik haal deze gewoon bij mijn lokale fitness shop :D

Ik heb dezelfde en ik weet perfect hoe dat jij je voelt :D
ik word er ook gek van! Super actief en tijdens het autorijden kijk ik zo veel rond dat ik er duizelig van word :D

Het enige is dat ik gewoon schrik krijg omdat ik soms mijn hart voel kloppen in mijn keel!
ik haal deze gewoon bij mijn lokale fitness shop :D

Ben blij dat ik niet de enige ben met die symptonen :roflol:

Welke resultaten heb je gehaald met dit spul? En in welke tijdsperiode?

Het blijft een soort van amfetamine-achtig goedje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven