- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stacker 2 vond ik echt k*t spul de laatste keer dat ik ze had. Had ook het idee dat die gewoon goede namaak zijn. Het gevoel is anders als de periode dat ze nog legaal waren. Eca stack werkt zeker net zo goed en voelt veel minder als een aanslag op je lichaam
waar gekohct?Net terug van de training.
Conclusie tot nu toe: kom behoorlijk leip van die stack
Zo lang je neerzit gebeurt er niets, maar eenmaal ik begin te bewegen gaat alles versneld en eenmaal je bezig bent kan je niet meer stoppen.. Ik heb trouwens nog nooit zo snel getypt als nu xD
paar zaken die ik opmerk:
-niet moe na setjes, kan gewoon alles alla superset doen.
-Onrustig gevoel maar niet sterk aanwezig
-opletten als je dit neemt als je weet dat je moet autorijden, zit namelijk naar alles te kijken dat ook maar beweegt.. Heb ook tot 3x toe zitten claxoneren naar auto's omdat ik dacht dat ik die mensen ken maar bij nader inzien toch niet..
Het komt erop neer dat als ik iets denk het direct doe zonder erbij na te denken.
-op de compound niet echt meer reps kunnen doen, op isolatie ging alles wel makkelijker.
-hartslag zit tijdens training constant rond 168. Weet niet of dit meer is dan anders. Zal morgen eens kijken wat het zonder die stack is tijdens training.
Ben trouwens wel wat vroeger gestopt met trainen want voelde me behoorlijk bekeken.. Dat is miss wel het sterkste nadeel, maar het is ook nog allemaal 'nieuw' wat ik nu ervaar.
Edit: Dat bekeken gevoel kwam ook vooral omdat ik soms van die kleine lachbuitjes had zonder reden
Heb nu dus één capsule genomen, op de verpakking staat 3x daags na elke maaltijd. Kan me niet inbeelden wat er dan gebeurt want zoals ik zei sta ik nu al behoorlijk leip. Ga dus MAX 2x daags doen en ver uit elkaar en 6uur verwijdert van bedtijd.
Denk dat dit dus wel de real deal is![]()

@ RubberenRonny. Het paarse potje met Ephedra had ik. De eerste keer de stacker 2 die toen rond 2000-2001 op de markt kwamen, kan me niet meer precies herinneren of het potje er het zelfde uit zag als de stacker 2 met ephedra van nu.

Het is die ik momenteel heb staan, twijfel er wel nog aan of die leggit is. Volgende week begin ik met een kuur van 2weken. Hopelijk doet het wat het moet![]()
o, dat doet het zeker hoor. Daar hoef je je niet druk om te maken. vind alleen dat het je veel meer opjaagt als efedrine en ook een veel minder fijn gevoel van energie als de stackers toen ze nog legaal waren.
Heb van een kennis vernomen dat er binnenkort een supps winkel (online) open gaat die ECA en PH gaat verkopen.
BelgischWordt dat een nederlandse website ? Neem aan van niet toch ?

Het gaat waarschijnlijk geïmporteerd worden uit UK en aan zelfde of lagere prijzen gezet. EU leveringen... das zowat alles dat ik weet.