XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze nu ook binnen. Met een week, dus dat is echt wel snel (met kerst besteld)! Ik ga beginnen met 30mg voor het sporten, wil laag beginnen.

Als ik echt duidelijk verschil merk ga ik ook aan de ECA-stack. Ik doe 2x per week puur alleen cardio en ben van plan om het alleen dan te gebruiken.

Heeft er trouwens al iemand met succes naar België laten verzenden?

Zo. Nu dan mijn ervaring van efedrine van shopslim. 1 uur cardio (20 min crosstainer, 20 min loopbanen 7,7km/h en 20 min fietsen). Qua meer energie etc merk ik niets. Ik merk wel dat mijn hartslag omhoog schiet 160 met uitschieters naar 170+). Ik zweet ook als een gek. Het werkt dus zeker.

Ik heb niet onbeten, alleen whey shake, vitamine pillen en ripped! Fatburner (zit caffeine in, 200+mg)

Zo. Nu dan mijn ervaring van efedrine van shopslim. 1 uur cardio (20 min crosstainer, 20 min loopbanen 7,7km/h en 20 min fietsen). Qua meer energie etc merk ik niets. Ik merk wel dat mijn hartslag omhoog schiet 160 met uitschieters naar 170+). Ik zweet ook als een gek. Het werkt dus zeker.

Ik heb niet onbeten, alleen whey shake, vitamine pillen en ripped! Fatburner (zit caffeine in, 200+mg)

Valt allemaal te verklaren door de caffeïne in ripped.
Neem het eens zonder andere fatburner erbij.

Klopt.
Heb je de pure efedrine gebruikt of de eca stack van shopslim?

Pure efedrine. Dat werkt ook al best als ik het zo merk. Nu eens kijken of het ook nog resultaat geeft.

Staken ze de sample met DHL gewoon in de brievenbus of moet je het persoonlijk in ontvangst nemen?

Maandag bestelt, vandaag in de brievenbus.

30mg eph: geen nerveus gevoel ofzo, ervaar wel dat m'n hoofd en vooral oren warmer zijn :D

Veel word onderschept wat betaald is met Paypal, dus een CC heeft voorkeur

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:04 ----------

Ik had het in een envelop. De pilletjes waren in een zakje gedaan. De envelop is door de brievenbus gedaan.

Dat is een goed optie wie nagenoeg niet gecontroleerd word.

Inderdaad in een enveloppe. Alles in een zakje plat tussen dubbelgevouwen en dichtgekleefd karton.
Met de goedkoopste verzendmethode Royal Air Mail. DHL is iets duurder, maar minder kans op controle?

Nu de ECA stack ook besteld. Alles word standaard in een envelop met bubbels verzonden en tekenen is niet nodig las ik op de website :). Ik had van Dealextreme vanuit China een bestelling (voor me iPhone spul, dus niets met BB te maken) en die was geopend door de douane..

Maar Efedrine is strafbaar gesteld voor handelaren, of ook voor de kopers ?? Als de douane het er uit pikt dan onderscheppen ze het en voor de rest niets? Je krijgt je pakketje dus gewoon niet binnen?

Laatst bewerkt:
ECA stack met 60mg eph ervaar ik als de vroegere dexaprine met dmaa, maar milder.

Ben benieuwd hoe je bestelling gaat verlopen. Succes.

2x 30mg eph tab zonder caf merk je weinig(ingebeeld) of niets van. Het zal de caf in de eca stack geweest zijn die ik voelde, had al maanden geen caf meer genomen.

Ik las eerder al in het topic en op andere fora dat ze enorm laag gedoseerd zijn :s

Veel word onderschept wat betaald is met Paypal, dus een CC heeft voorkeur

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 22:04 ----------

Dat is een goed optie wie nagenoeg niet gecontroleerd word.

hoe bedoel je die? de betaalmethode heeft naar mijn idee geen invloed op de onderschepping van pakketjes?
op een pakketje staat ook geen sticker met 'paypal' of 'CC' erop. En douane controle voor pakketjes in de EU is geloof ik minimaal (zelfs internationaal heb ik zelfs een keer een slof sigaretten door de douane gelootst, laserpointers nep kleding etc.) nooit gepakt. En dan is het ook nog is een envelopje dus ik denk dat je gewoon veilig alles kan bestellen

Paypal gebruikt vaak een eigen verzend document met embleem. vaak word de koop al ongedaan gemaakt voor verzending.

Die msj ephedrine is niet de beste. Wel de enige makkelijk te verkrijgen of je moet al uit Canada de goede Kaizen willen riskeren (douane).

Drugs are bad mmmkay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven