AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neemt de douane die gewoon in beslag zonder boete of verder gevolg?

Laatst bewerkt:
zover ik het weet is de kaizen the real deal ma de verzendingskosten betalen om het van canada naar hier te krijgen is mij gewoon te duur.

Nu zie ik dat ze op deze site mijn eerst liefde terug hebben: Diamond Labs ECA 30+

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb speciaal mijn laatste potje met een pil overgehouden zodat ik kan testen of het echt legit is. Ik ga het sffs bestellen want de boost die ik van deze pillen is niet normaal.

Nu heb ik tijdelijk de Zion Labs T5 gekocht bij:

http://www.musclecharge.com/store/zion-labs-t5-hardcore-fatburner-60ct.html Daar kocht ik altijd mijn eca maar tot nu toe merk ik er niet veel van zal het sffs wel merken eens ik in de fitness zaal ben

dan zijt ge al veel gewoon want ik las dat je er 2 ineens nam. Dan ben ik toch serieus aant gaan. Wat blijft er dan nog over om te gebruiken clen?

NOW BACK IN STOCK BUT UNFORTUNATELY WE HAVE RUN OUT OF LABELS. PLEASE ONLY ORDER IF YOU ARE HAPPY TO RECEIVE AN UNLABELLED PRODUCT.

dit vertrouw ik toch langs geen kanten hoor probeer eens te bestellen bij bigsupplements en vergelijk of je wel het echte spul had

UPDATE

Gisteren dat Zion Labs spul gebruik. Ding is te hard voor mij, ik heb er 2 genomen met 6 uur ertussen en mijn laatste pil was fataal. Klefbek (droge mond, KURK droog), hardkloppingen, en onmogelijk om te slapen. Nu neem ik er nog ma 1 en wacht ik op mijn goeie ouwe diamond labs

Je moet dat ook niet na de middag nemen, dan kun je niet meer slapen. en 1 is voldoende.

dan zijt ge al veel gewoon want ik las dat je er 2 ineens nam. Dan ben ik toch serieus aant gaan. Wat blijft er dan nog over om te gebruiken clen?

dit vertrouw ik toch langs geen kanten hoor probeer eens te bestellen bij bigsupplements en vergelijk of je wel het echte spul had

Ik heb er wel eens 2 stuks gedaan van msj ephedrine.. Die zijn ondergedoseerd.!

Niet die van diamond labs.!!

Laat aub ff weten wanneer je die eca binnen hebt.. Thnx

Porterhouse de eca van diamond labs kan ik gerust nog om acht uur nemen. Maar deze zijn gewoon slecht voor je :30mg eph, 250g cafeïne en 150g aspirin! Weggegooid geld, had beter moeten opletten. Deze week bestel ik de diamond labs dus ik hoop dat ik ze volgende week binnen heb.

shopslim heeft nu ephedrine tabs van generic labs, msj wordt niet meer gemaakt

beter een betrouwbaardere bron zoeken dus. wel jammer dat er geen Nederlandse sites te vinden zijn die die HCL kwaliteit aanbieden.

shopslim is dus de enige die puur levert geloof ik

Heeft iemand die van generic labs van shopslim nu al eens kunnen testen?

Heb een week geleden hier de test sample besteld en is vandaag binnen gekomen: [Link niet meer beschikbaar].
Ik test vnv zo'n ECA stack capsule van 60mg(60mg eph, 200mg caf, 30mg Aspirin)
en morgen denk ik één Ephedrine HCL pilletje( 30mg)
1078itj.jpg

Dus jij test ephedrine 's avonds? :o

En was het verstandig? Welke effecten heb je gemerkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven