Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Porterhouse de eca van diamond labs kan ik gerust nog om acht uur nemen. Maar deze zijn gewoon slecht voor je :30mg eph, 250g cafeïne en 150g aspirin! Weggegooid geld, had beter moeten opletten. Deze week bestel ik de diamond labs dus ik hoop dat ik ze volgende week binnen heb.

Die zion labs waar je over sprak heeft dezelfde samenstelling als hierboven beschreven(30e,250c,150a),die trok je niet en diamond labs dan wel of vat ik het verkeerd?

Zoek me harde eca, zion labs dan aanrader??;)

Die zion labs waar je over sprak heeft dezelfde samenstelling als hierboven beschreven(30e,250c,150a),die trok je niet en diamond labs dan wel of vat ik het verkeerd?

Zoek me harde eca, zion labs dan aanrader??;)

Vind het nogal een vage site waar die het op besteld heeft (musclecharge.com). Heb geprobeerd deze te bestellen van Zion labs, maar toen ik op de betaalpagina kwam vroegen ze je credit-card gegevens in te geven op een onbeveiligde pagina... Zeer onbetrouwbaar en onprofessioneel, there's no way in hell I'm ordering

En was het verstandig? Welke effecten heb je gemerkt?

ehm . 30mg ephedrine HCL + 200mg caffeine = voelt als dmaa maar dan met nog minder hongergevoel alleen heb een hele nare side effect ervaren. Na 6 uur kreeg ik stekende pijn bij mij kruis, niet me kruis zelf maar net een cm er boven.

Of het verstandig was, nee. Heb tot 4 uur wakker gelegen, maar weet niet of dit aan de ephedrine ligt of het de caffeine is.

Heb vanochtend zo'n halve van 60mg genomen, dus 30mg ephedrine 100mg caffeine en 15mg aspirine en merk hetzelfde effect MIN de stekende pijn:) weet ik dus meteen waar die 15mg aspirine voor is!

Edit: vingers waren vanaf het 2e uur extra gevoelig, maar dit verdween ook weer binnen ongeveer 1 uurtje. Dus zou dit niet aanraden om voor het trainen in te nemen, zeker niet als je deadlift

Laatst bewerkt:
Ik heb niet alles gelezen maaruh ik heb wel een paar potjes staan die ik niet meer gebruik.

pm maar zou ik zeggen.

ehm . 30mg ephedrine HCL + 200mg caffeine = voelt als dmaa maar dan met nog minder hongergevoel alleen heb een hele nare side effect ervaren. Na 6 uur kreeg ik stekende pijn bij mij kruis, niet me kruis zelf maar net een cm er boven.

Heb vanochtend zo'n halve van 60mg genomen, dus 30mg ephedrine 100mg caffeine en 15mg aspirine en merk hetzelfde effect MIN de stekende pijn:) weet ik dus meteen waar die 15mg aspirine voor is!

Die aspirine is iig niet bedoeld als pijnstiller. Ik zou toch op zoek gaan naar een EC stack zonder aspirine. Aspirine is een COX-2 inhibitor, die remt de aanmaak van prostaglandine... En dat is weer een messenger om de eiwitsynthese te starten... Kortom dagelijks aspirine nemen verminderd je potentiële eiwitsynthese.

Verder zijn er geen studies bekend waarbij ECA superieur was aan EC. Dus schrappen die hap indien mogelijk.

Die aspirine is iig niet bedoeld als pijnstiller. Ik zou toch op zoek gaan naar een EC stack zonder aspirine. Aspirine is een COX-2 inhibitor, die remt de aanmaak van prostaglandine... En dat is weer een messenger om de eiwitsynthese te starten... Kortom dagelijks aspirine nemen verminderd je potentiële eiwitsynthese.

Verder zijn er geen studies bekend waarbij ECA superieur was aan EC. Dus schrappen die hap indien mogelijk.

oke, dan weet ik dat voor het vervolg, maak die andere 4 pillen nog wel ff op.... Maar is de afname in eiwitsynthese wel noembaar dan, of zal je eiwitsynthese echt tientallen procenten minder worden?

oke, dan weet ik dat voor het vervolg, maak die andere 4 pillen nog wel ff op.... Maar is de afname in eiwitsynthese wel noembaar dan, of zal je eiwitsynthese echt tientallen procenten minder worden?

Durf ik niet te zeggen , maar dagelijks aspirine nemen is sowieso geen aanrader. Tenzij dat geadviseerd word door je arts oid

Neem eens een pilletje zonder die caffeine erbij, want daar ging het eigenlijk om, om te weten of het de real deal is van shopslim. En geen ondergedoseerde gear. Als je daar geen effect van merkt weet je dat het van de caffeïne is.
Heb er nog steeds mijn twijfels over, want de effecten die jij beschreef zijn bij lange na niet zo hevig dan die ik had toen ik enkele jaren geleden de Eca Stack van Diamond Labs gebruikte..

Heb zonet mijn potje T-5 van zion labs toegekregen. Woensdag probeer ik hem uit op men cardio dag. I'll keep you guys posted

Hmm..

Het beste is Bro kennen die op reis naar spanje gaat. 3euro voor een pakje :D
De mijn zijn ver op, maar maat van mij zit daar nu voor te trainen en die brengt er normaal mee :)

Ik heb nu drie weken geleden e en c besteld bij gorillajack (canada) gaan deze nog binnen komen? De tijd die er stond was 14-21 dagen, iemand ervaring vanuit canada????

zover ik het weet is de kaizen the real deal ma de verzendingskosten betalen om het van canada naar hier te krijgen is mij gewoon te duur.

Nu zie ik dat ze op deze site mijn eerst liefde terug hebben: Diamond Labs ECA 30+

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb speciaal mijn laatste potje met een pil overgehouden zodat ik kan testen of het echt legit is. Ik ga het sffs bestellen want de boost die ik van deze pillen is niet normaal.

Nu heb ik tijdelijk de Zion Labs T5 gekocht bij:

http://www.musclecharge.com/store/zion-labs-t5-hardcore-fatburner-60ct.html Daar kocht ik altijd mijn eca maar tot nu toe merk ik er niet veel van zal het sffs wel merken eens ik in de fitness zaal ben

Update?

Waar kan je nu de real deal kopen...

Het beste is Bro kennen die op reis naar spanje gaat. 3euro voor een pakje :D
De mijn zijn ver op, maar maat van mij zit daar nu voor te trainen en die brengt er normaal mee :)

shit, had ik moeten weten. heb afgelopen zomer alleen wat doosjes Tamoxifeno meegenomen.

Generic labs is een ugl wat aas maakt, Kan alleen niks vinden over hun ephedrine productie

Heeft er iemand kortgeleden nog ECA van Diamonds Labs op bigsupplements.co.uk besteld? Zie er wel het een en ander over maar dat is van een poos geleden. Paar posts hierboven maar had een van jullie ook daadwerkelijk nog besteld? Zag dat een potje 30 pond kost en er geen verzendkosten bij komen naar Nederland dus vond het er wel aantrekkelijk uitzien.

Weet er echt niemand een link waar je met paypal echte efedrine kan kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven