boxona
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Weet er echt niemand een link waar je met paypal echte efedrine kan kopen?
ik ga t maar gokken met bigsupplements.co.uk ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet er echt niemand een link waar je met paypal echte efedrine kan kopen?
Lees veel goede dingen over big sup eca30+
ik ga het ook bestellen , ik zie het wel
Yess me too. Ik ben een leek op het gebied van ephedrine, zal wel even een review posten en foto's als ik het binnenheb maar zou niet kunnen vertellen of het de echte is. Zal ook even proeven, het schijnt zo'n bijzondere smaak te hebben?
Yess me too. Ik ben een leek op het gebied van ephedrine, zal wel even een review posten en foto's als ik het binnenheb maar zou niet kunnen vertellen of het de echte is. Zal ook even proeven, het schijnt zo'n bijzondere smaak te hebben?
Ik heb ook diamonds eca gehad.. Niet van bigsups. smaak is wel bitter..
Maar voel er niks van.. Geen hogere hartslag oid.. Helemaal niks..
Het is een no nonsense product. Geen extra ingredienten, puur en alleen de eca combinatie.
Velen die zijn van de diamond labs overgestapt op T5.
Dit product doet gewoon wat het moet doen en uit reviews blijken dat dit nóg beter is qua werking dan de eca van diamond labs.
Ingedriënten:
Ephedrine: 30mg
Caffeine: 250mg
Aspirine: 150mg
Zit er even naar te kijken op bigsupps maar daar krijg ik deze verhoudingen:
Activ Hcl 60 mg
Caffeine 200 mg
White Willow (Aspirin) 100 mg
Ziet er goed uit alleen is voor mij wat te veel eph. In die van Diamons Labs zit alleen narningin toegevoegd. Dahct misschien de caps openmaken en halveren maar dan kloppen de verhoudingen niet meer denk ik?
Het is een no nonsense product. Geen extra ingredienten, puur en alleen de eca combinatie.
Velen die zijn van de diamond labs overgestapt op T5.
Dit product doet gewoon wat het moet doen en uit reviews blijken dat dit nóg beter is qua werking dan de eca van diamond labs.
Ingedriënten:
Ephedrine: 30mg
Caffeine: 250mg
Aspirine: 150mg
.Hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn bestelling van big supplements binnen is??