MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je het laten weten of het de echte is als je het getest hebt?

Heb je al eens eerder ephedrine gebruikt?

Toen ik afgelopen zomer bij bigsupps bestelde was het nog real deal :) geen idee hoe dat nu zit.

Lees veel goede dingen over big sup eca30+
ik ga het ook bestellen , ik zie het wel

Lees veel goede dingen over big sup eca30+
ik ga het ook bestellen , ik zie het wel

Yess me too. Ik ben een leek op het gebied van ephedrine, zal wel even een review posten en foto's als ik het binnenheb maar zou niet kunnen vertellen of het de echte is. Zal ook even proeven, het schijnt zo'n bijzondere smaak te hebben?

Yess me too. Ik ben een leek op het gebied van ephedrine, zal wel even een review posten en foto's als ik het binnenheb maar zou niet kunnen vertellen of het de echte is. Zal ook even proeven, het schijnt zo'n bijzondere smaak te hebben?

Ik kijk uit naar de review!

Heb trouwens nog een site gevonden waar je ook eph kan bestellen. ephedrinebouttique.fr maar deze oogt voor mij niet betrouwbaar genoeg

Ik heb ook diamonds eca gehad.. Niet van bigsups. smaak is wel bitter..
Maar voel er niks van.. Geen hogere hartslag oid.. Helemaal niks..

Dat bedoel ik dus te zeggen..
Maar die ik had, smaakte dus ook bitter..
Maar dat wilt dus niet zeggen dat het werkt.!!

waarom worden wij nederlanders zo geboycot:mad:

T5 van Zion labs moet je hebben

Het is een no nonsense product. Geen extra ingredienten, puur en alleen de eca combinatie.
Velen die zijn van de diamond labs overgestapt op T5.
Dit product doet gewoon wat het moet doen en uit reviews blijken dat dit nóg beter is qua werking dan de eca van diamond labs.

Ingedriënten:

Ephedrine: 30mg
Caffeine: 250mg
Aspirine: 150mg

Het is een no nonsense product. Geen extra ingredienten, puur en alleen de eca combinatie.
Dit product doet gewoon wat het moet doen en uit reviews blijken dat dit nóg beter is qua werking dan de eca van diamond labs.

Ingedriënten:

Zit er even naar te kijken op bigsupps maar daar krijg ik deze verhoudingen:

Activ Hcl 60 mg
Caffeine 200 mg
White Willow (Aspirin) 100 mg

Ziet er goed uit alleen is voor mij wat te veel eph. In die van Diamons Labs zit alleen narningin toegevoegd. Dahct misschien de caps openmaken en halveren maar dan kloppen de verhoudingen niet meer denk ik?

Zit er even naar te kijken op bigsupps maar daar krijg ik deze verhoudingen:

Activ Hcl 60 mg
Caffeine 200 mg
White Willow (Aspirin) 100 mg

Ziet er goed uit alleen is voor mij wat te veel eph. In die van Diamons Labs zit alleen narningin toegevoegd. Dahct misschien de caps openmaken en halveren maar dan kloppen de verhoudingen niet meer denk ik?

Op bigsupps verkopen ze de t5 van zion labs volgens mij niet

Ingedriënten:

Ha, dat dacht je dan.. Heb die T5 vorige week binnen gekregen, geprobeerd en... helemaal niets.
Hoogstens een caffeïne tablet, de dexaprine heeft bij mij een sterkere werking, klopt niet dus ;).

Hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn bestelling van big supplements binnen is??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven