Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb De Vitamin E besteld (kaizen ephidrine tabs 150x) ongeveer 2 weken levertijd. als ik ze binne heb laat ik jullie wat weten, ik heb zo ook nog nooit gehad maar ik heb veel "preworkouts"getest waar ik bij de meeste al na de 1e week niet veel meer van merkte, nu is dit geen preworkout maar een stimulant. dus t is even afwachten hoe ik er op reageer! keep you guys posted ;)

Heb de diamond labs van proteinshop ontvangen en het was gewoon een ander product dus die site kan je ook al schrappen gvd

a

Laatst bewerkt:
a

Laatst bewerkt:
16mg is te laag en ik zou het met caffeine stacken. Infos are all over the internet.

Ik heb die van Centurysupplements.
Is het normaal dat je van 16mg niet veel voelt?

Moet je uberhaupt iets voelen of kan het ook zijn dat de efedrine "werkt" zonder dat ik er zelf al te veel van merk?
Wat zijn jullie ervaringen hier precies mee? Ik ga straks nog eens 16mg innemen. Als ik er dan ook geen "last" van heb ga ik de volgende maal een eerste dosis van 24mg is innemen en dan een 2de dosis van 16mg terug.

Wat vinden jullie eigelijk een normale dosis (hoeveel x/dag?) en vanaf wnr spreken we over een risicodosis?

Meest gangbare is 2x 30mg per dag.

Ephedrine hcl is ongeveer 81-82% ephedrine. Hou daar ook rekening mee.

gebruik nu een klein weekje efedrine van shopslim (30mg hcl) kan stellen dat het gewoonweg nep is, geen eens underdosed. Neem 5-6 tabletten per dag en merk er niks van. Ook 2 tegelijk op een lege maag doet helemaal niks, onderdrukt geen eens meer honger gevoel. Een vriend die gevoelig is voor cafeine merkte ook niks van 2 tabletten op een lege maag.

Wat heeft gevoelig voor caffeine te maken met ephedrine?

Gevoeligheid voor Centrale zenuwstelsel stimulanten... Valt caffeine even goed onder als efedrine ;)

Ik merk wel een verhoogde hartslag en dat ik moet zweten als een gek als ik de ECA stack van shopslim genomen heb.

Heb de kaizen bij centurysubs gekocht en ook nog eens de zion labs. Het gevoel wa ik krijg van de zion labs is nie altijd even fijn ma het werkt gruwelijk goed. Alle 2 vandaag verzonden dus ik hoop binnen de 2 weken iets te ontvangen

zit 2 dagen aan de efidrine van shopslim (ben ongevoelig voor caffeine) en merk bij 5 tabletten op 1 dag van 30mg ephedrine zo goed als niks, misschien een lichte onderdrukking van de honger.

Eerste keer dat ik ephedrine gebruik dus kan het niet vergelijken met andere soorten

150mg efedrine hcl zou toch wel zijn werking moeten hebben.. Welk product heb je precies?

Nu het kan aan mij liggen maar ik heb bij musclecharge Zion labs T5 gekocht als vervanger voor diamond labs.. NOOIT meer. Ik krijg daar dus gene paal niemeer van, mijn vriendin was mij 10 min aant zuigen en er kwam maar geen leven in.

Drekt weg gegooid + hartklopping en trillingen.

Heb een bestelling gedaan bij proteinpitstop ik hoop dat deze de real deal is.

Dat noem je een "stimdick", komt door vasoconstrictie. Kan door caffeïne komen, maar meestal geven sterkere middelen zoals amfetamine/efedrine dit soort effecten.

Kan je ons misschien nader toelichten waarom dit zo ontzettend grappig is?

Enurace is namelijk puur Efedrine HCL.

Denk dat als er iets moeilijker te verkrijgen is dan prescription meds het wel prescription animalmeds zijn?? Hoe wil je hier ooit aankomen tenzij je een dierenarts persoonlijk kent die jou het voorschrift gaat vervalsen?

Kon je ephedrine hcl maar gewoon bij b&f en xxl kopen voor een normale prijs :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven