Fitness Seller

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is net als een gewone dokter, jij doet je verhaal en zij moeten op hand van je verhaal en je symptomen jou geloven. Artsen en ook dierartsen schrijven met alle liefde wat voor, aangezien ze daar natuurlijk geld vanuit de farmacie voor krijgen. Een dierarts schrijft je niet een slecht product voor en je kan er dus vanuit gaan dat je het echte spul krijgt.

Je gaat in je stad of dorp, misschien verstandig dat elders te doen en komt met een leuk verhaal over dat je verhuist bent en dat je vrouwelijk hond wel eens eerder last heeft gehad van incontinentie (let op geen blaasontsteking, zijn andere symptomen) en dat je daar het medicijn enurace voor gekregen hebt. Mocht je er behoorlijk gespierd uitzien kun je het een vriend of vriendin laten doen. Je moet slim zijn, en ze zullen je geloven. Want dat moeten ze en niet geschoten is altijd mis. Wat kan er mis gaan? Jij bent baas en daarmee in controle... En als je ze vermeld dat je lid bij hun wilt worden is het helemaal klaar.

Je moet dus wel het liefst een wat oudere vrouwelijke grotere hond hebben (lenen van de buurvrouw, vriend of vriendin) wees dus creatief. Je krijgt het meteen mee en betaald geen eens de volle pond. Het kost rond de 20 euro als ik me niet vergis. En eenmaal binnen is het makkelijker opnieuw te halen.

Via internet bestellen gaat ook niet omdat je daar ook een medicijnvoorschrift voor nodig hebt.

Veel succes (dit was zeer zeker niet als grap bedoelt)

Laatst bewerkt:
Ik bestel wel gewoon bij m'n source :roflol:

Waarom mogen honden wel ephedrine en wij mensen niet

Ik zit nu al een week zonder eca en ik voel het fel. Ik ben constant moe alsof ik niet wakker geraak. Nog ff wachten tot in mijn pillen :s

hahaha

Waarom mogen honden wel ephedrine en wij mensen niet

Omdat dieren je niet aanklagen haha:cool:

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 13:58 ----------

ik ben de kaizen hcl, EC aan het testen vanaf maandag, laatste dagen merk ik er al zo goed als niks meer van. alleen dat ik wat meer zweet dat blijft aanhouden.. ik pak smorgens 40mg Ephi en 20mg Caf. weet niet of dit voldoende is?!?! het is wel de voorgeschreven dosering die ik hier op DBB heb gelezen

Omdat dieren je niet aanklagen haha:cool:

---------- Post toegevoegd 6 July 2013 om 13:58 ----------

ik ben de kaizen hcl, EC aan het testen vanaf maandag, laatste dagen merk ik er al zo goed als niks meer van. alleen dat ik wat meer zweet dat blijft aanhouden.. ik pak smorgens 40mg Ephi en 20mg Caf. weet niet of dit voldoende is?!?! het is wel de voorgeschreven dosering die ik hier op DBB heb gelezen

Bedoel je niet eerder 200 mg caf? 20 mg lijkt me op zich nogal weinig...

Vandaag 1 zion labs getest..
Goeie energie.. Veel energie.. Droge mond..
Kan best wel eens een goeie zijn!!

Vriend van mij heeft vorige maand bij Gorilla Jack besteld, op zijn account op de site staat 'order received'. Maar heeft nog niks ontvangen ook geen mail over de shipping mogelijkheden... Ik denk dat hij zijn geld kwijt is, maar ik weet niet wat jullie ervaringen zijn? Enige ideeen/ervaringen?

Vriend van mij heeft vorige maand bij Gorilla Jack besteld, op zijn account op de site staat 'order received'. Maar heeft nog niks ontvangen ook geen mail over de shipping mogelijkheden... Ik denk dat hij zijn geld kwijt is, maar ik weet niet wat jullie ervaringen zijn? Enige ideeen/ervaringen?

Toen ik had besteld heb ik een email gekregen dat mijn order was received maar er geen geld van mijn kaart afgaat omdat ze problemen hebben met shipping. Als er bij u vriend wel geld is afgegaan dan zou ik even mailen/bellen

Heb ook de "vit e" binnen gekocht met paypal zeer snelle levering ,
nu wil ik op rustdagen ephedrine met caff nemen en op trainings dagen neem ik dan 17,5 mg yohimbine

Kan ik op rustdagen ook nog 5mg yohimbine toevoegen aan de EC of is dit nutteloos omdat ik geen tot weinig activiteiten heb die dag ?

centurysupplements is the truth!

Bestelling gedaan op 30/06 uurke later direct al bericht gekregen dat ze verzonden waren. En 1 week later al in de brievenbus gekregen en dat helemaal van canada.

Ze verpakken het ook echt goed, de pilletjes zitten niet in de pot dus je moet niet tekenen als ze aankomen en ze worden verzonden als gift dus geen extra kosten! Ze hebben een vaste klant bij

bestgearuk

eph 30

Woensdag 26/06 besteld, nog niets ontvangen. Status van bestelling staat ook nog gewoon op OPEN.
Geen respons op mails of contacten. Scam volgens mij.

Kan ik hier nog mijn bedrag via paypal voor terugtrekken?

Laatst bewerkt:
centurysupplements is the truth!

Bestelling gedaan op 30/06 uurke later direct al bericht gekregen dat ze verzonden waren. En 1 week later al in de brievenbus gekregen en dat helemaal van canada.

Ze verpakken het ook echt goed, de pilletjes zitten niet in de pot dus je moet niet tekenen als ze aankomen en ze worden verzonden als gift dus geen extra kosten! Ze hebben een vaste klant bij

Zeker ik ben ook nieuwe tevreden klant echt snelle levering
Ik had 150 tabs besteld volgende keer koop ik er wat meer

bestgearuk

eph 30

Woensdag 26/06 besteld, nog niets ontvangen. Status van bestelling staat ook nog gewoon op OPEN.
Geen respons op mails of contacten. Scam volgens mij.

Kan ik hier nog mijn bedrag via paypal voor terugtrekken?

complaint doen bij paypal en dan krijg je miss je geld terug

Verder mensen hier nog een goeie..! of iedereen aan de T5 van zion labs

Ik gebuik ze samen zion labs en de kaizen en met dit weer ben ik aan het zweten als een GEK!! Werken alle 2 heel goed. Alleen de dosering bij de kaizen is niet handig. 32mg is cava 40mg is hardcore.

ergens nog een real deal te bestellen? Bigsupplements is momenteel uitverkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven