XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dinsdag besteld, vandaag binnen! Via century subs, real deal lijkt mij. Het zijn de vacuum zakjes van Kaizen

Is de website century health supplements DOT com?
Ik zou graag ook ephedrine willen bestellen van kaizen.

Ik pak er 32mg dus 4 pilletjes en een 200mg cafeïne pil. Honger gevoel is gewoon weg en ik moet mij forceren op te eten. Ik kan het nog altijd nie geloven dat mensen bij bigsupplements bestellen wanneer het valse diamond labs zijn. Wie weet wat er in zit ....

Deze post is mogelijk gemaakt door een onbeveiligde wifi connectie.

Ik pak er 32mg dus 4 pilletjes en een 200mg cafeïne pil. Honger gevoel is gewoon weg en ik moet mij forceren op te eten. Ik kan het nog altijd nie geloven dat mensen bij bigsupplements bestellen wanneer het valse diamond labs zijn. Wie weet wat er in zit ....

Ik pak er 's ochtends 3, 24mg, en 300mg caffeine erbij (koffie niet meegerekend). Ga vanmiddag ook nog even aspirine halen om erbij te doen. Morgen denk ik eph verhogen nat 32mg.
Honger gevoel is bij mij ook compleet verdwenen en sta te crosstraineren als nooit te voren haha. Krijg het alleen wel soms heel erg warm maar dat zal ook met de temp buiten te maken hebben. Wat mij betreft real deal.

a

Laatst bewerkt:
Ik had vorige week een potje diamond 30+ eca bestelt, na heel lang twijfel of de sites wel betrouwbaar zijn en of het spul wel echt is heb ik het er toch op gewaagd. Heb het vanochtendl ontvangen, en gelijkingenomen. Ik voelde het eerst pilletjenietechtdus besloot om 4 uur er nog 1 te nemen en toen kreeg me toch een adrenaline kick en het is nu 19:30 en ben nog steeds so energiek, heb me workout met gemak volgehouden, ik moet zeggen i love this shit

Hier verkopen ze de echte, http://www.bodyprosupplements.com/63-diamond-labs-eca30.html ik voel deze echt heel goed, ik twijfelde wel maar ben blij met mijn aankoop

heb vorige week een bestelling geplaatst bij "Century Supplements" ziet er allemaal goed uit.
ga vanavond even testen. later een update!

ging goed! is echt kwaliteit, je betaald ook gewoon 2 pond/euro? voor verzenden. dus dat is ook toppie!
goed geseald verpakt (kaizen) en in een normale envelop met daarin 2 papiertjes en de efedrine goed weggestopt

ging goed! is echt kwaliteit, je betaald ook gewoon 2 pond/euro? voor verzenden. dus dat is ook toppie!
goed geseald verpakt (kaizen) en in een normale envelop met daarin 2 papiertjes en de efedrine goed weggestopt

Om welke gaat het precies? Ik zie namelijk meerdere van Kaizen.

ik heb eens contact opgenomen met centurysupplements, ik heb hun gevraag of ik bij hun via een andere weg met paypal kon betalen.. hierop kreeg ik het volgen terug:

For Paypal payments, please go to [Link niet meer beschikbaar]

If you wish to order Ephedrine, please read these instructions before placing your order. PayPal is an American company so they prohibit the sale of Ephedrine/Ephedra products. For this reason we have built a sister site called centuryhealth-nutrition, with no ephedrine products. We have selected a few products to be aliases for our ephedrine products. *Please DO NOT* indicate anywhere in PayPal that the payment is for ephedrine. Please follow these directions carefully:

For Ephedrine HCL, order Vitamin E, either 150 or 50 tabs.

For an ECA stack (thermalean, thermoburn etc..) order Liquid Amp'd and email us what you would like after you place your order. Please quote the order number in your email. Your order will remain pending until we receive this email.

Again, *DO NOT* indicate anywhere in PayPal that the payment is for ephedrine. We will know what you mean when you order one of these.

If you want something else, order what you need. **All other product orders will be filled as usual.**

nu ben ik hier een beetje dubieus over!! what do you think guys?

Is het de bedoeling dat je ze dan op een of andere manier duidelijk maakt dat je ephedrine bedoelt ipv echte vitamine e? En zo ja, hoe dan precies?

Weet iemand toevallig of er ergens ook 100mg caffeine caps verkrijgbaar zijn? Ik wil mn EC namelijk in meerdere kleine hoeveelheden innemen verspreid over de dag. Ik zit te denken aan 1x8mg E + 1x 100mg caf en dat dan 6 keer per dag. Dit om de spiegels in mn bloed gedurende de hele dag enigszins gelijk te houden ipv met pieken en dalen. Hoe denken jullie hierover?

Als je tot laat in de middag gaat verdelen, ga je zwaar k*t slapen. En die vit E mail stuff lijkt me wel legit eigenlijk.

Vette shit dat ze een *nep* pagina hebben opgezet om ephi aan te kopen.
Dunno of de mensen die via de leggit site ephi hebben aangekocht dit weten maar jullie betaling blijft 6 tot 8 jaar zichtbaar en te controleren op hun rekening :) Dus als je ephi wilt bestellen doe het dan via die nep site!!!

Trouwens best wel vreemd..

Dit is de prijs voor die vit-E (29.99)
[Link niet meer beschikbaar]

deze voor de Ephedrine HCL 150 tabs(33.99)

Hoe kan de betaling dan kloppen ???

Edit; hoe moet je dat trouwens aankopen aangezien het in pond is?

Vette shit dat ze een *nep* pagina hebben opgezet om ephi aan te kopen.
Dunno of de mensen die via de leggit site ephi hebben aangekocht dit weten maar jullie betaling blijft 6 tot 8 jaar zichtbaar en te controleren op hun rekening :) Dus als je ephi wilt bestellen doe het dan via die nep site!!!

Trouwens best wel vreemd..

Dit is de prijs voor die vit-E (29.99)
[Link niet meer beschikbaar]

deze voor de Ephedrine HCL 150 tabs(33.99)

Hoe kan de betaling dan kloppen ???

Edit; hoe moet je dat trouwens aankopen aangezien het in pond is?

Logisch toch? Het wordt in Euro's van je rekening afgeschreven.

ik heb online met ideal een visa voucher gekocht.
en zo efedrine betaald, vind ik het makkelijkste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven