MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had vorige week een potje diamond 30+ eca bestelt, na heel lang twijfel of de sites wel betrouwbaar zijn en of het spul wel echt is heb ik het er toch op gewaagd. Heb het vanochtendl ontvangen, en gelijkingenomen. Ik voelde het eerst pilletjenietechtdus besloot om 4 uur er nog 1 te nemen en toen kreeg me toch een adrenaline kick en het is nu 19:30 en ben nog steeds so energiek, heb me workout met gemak volgehouden, ik moet zeggen i love this shit
Ben ook opzoek naar diamond 30+ eca. Zeker weten dat dit de real deal is?

a

Laatst bewerkt:
In principe kan men je in België niets maken als je vitamin E besteld maar wel efedrine ontvangt?! Of ben je zelf verantwoordelijk voor wat iemand in je brievenbus steekt? Dat is dan een beetje hetzelfde principe zoals een atleet zelf verantwoordelijk is voor wat er in zijn bloedbaan circuleert..

Neen de autoriteit kan je indd niets maken als je vite-E hebt besteld en je in de plaats daar van een verboden product ontvangt.
Dan kan je doodleuk zeggen dat je dat niet hebt besteld.. Je zal dat ook kunnen bewijzen door een bevestegings email van de webshop als het goed is.

Als je natuurlijk dat verboden product inneemt, en je word gecontroleerd en gevat dan kan je wellicht niet meer ontkennen..

Maar hoe zit dat nu met dat prijs verschil van die vit-E en en die ephedrine 150caps?

Ik had vorige week een potje diamond 30+ eca bestelt, na heel lang twijfel of de sites wel betrouwbaar zijn en of het spul wel echt is heb ik het er toch op gewaagd. Heb het vanochtendl ontvangen, en gelijkingenomen. Ik voelde het eerst pilletjenietechtdus besloot om 4 uur er nog 1 te nemen en toen kreeg me toch een adrenaline kick en het is nu 19:30 en ben nog steeds so energiek, heb me workout met gemak volgehouden, ik moet zeggen i love this shit

Ik denk dat als je van het 1e pilletje niet echt iets voelde en pas van het 2e wel, dan betwijfel ik toch of je de echte diamond 30+ eca hebt....

Ik denk dat als je van het 1e pilletje niet echt iets voelde en pas van het 2e wel, dan betwijfel ik toch of je de echte diamond 30+ eca hebt....

Wou net zeggen, als die eca30+ bij mij inkickte durfde ik zeker 4-5 uur geen tweede in te nemen zonder bang te zijn op de Spoedeisende hulp te belanden oid :') ah the good old days

a

Laatst bewerkt:
Haha

Die zakjes met ECA 30+ en namaak Diamond Labs etc zou ik echt niet vertrouwen. Je weet nooit wat voor rommel daar allemaal in zit.

Het beste is die van KAIZEN.

a

Laatst bewerkt:

Even checken of ik het goed heb ,,,

Dus je hebt de vite E besteld (150 tablets ) voor : 29.99

MAAR

Je heb Ephedrine HCL 150 capsules ontvangen die normaal 33.99 kosten?

KLopt dit?

Edit; Heb je dan iets schriftelijk moeten toevoegen zodat zij zeker zijn dat jij de ephedrine wilt in plaats van de vite E?

a

Laatst bewerkt:
a

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft het prijsverschil te maken met de verzendingskosten, bij de Vit.E zijn die er al bij ingeteld ofzo als ik me niet vergis.. Maar op die enkele euro's zal het nu ook wel niet aankomen.

Zij weten perfect dat als je Vit.E besteld dat je dan efedrine wilt ontvangen. Voor de zekerheid kan je hen best ook een extra mailtje sturen natuurlijk.

Kun je het niet wat verder uitleggen? Er zijn misschien ook mensen die echt vitamine E willen bestellen dus waarom is het zo duidelijk?

Waar kan je tegenwoordig nog de real deal bestellen (én met paypal betalen is een voorwaarde :p )

Inderdaad; toch vind ik het maar een rare bedoening i.v.m. die "neppe" site en dan de vit. E voor de ephedrine hcl...:rolleyes:

Inderdaad, want PayPal is een Amerikaans bedrijf en Efedrine is verboden in de USA. Vandaar dat het niet vermeld mag worden in de transacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven