- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Oke, maar zou iemand kunnen uitleggen hoe bestellen daar precies werkt?
Dit zou ik ook wel willen weten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, maar zou iemand kunnen uitleggen hoe bestellen daar precies werkt?

ik heb online met ideal een visa voucher gekocht.
en zo efedrine betaald, vind ik het makkelijkste

Via welke bron heb je zo'n voucher aangeschaft?
Klinkt namelijk wel heel interessant voor internationale aankopen![]()

welk mailadres moet je hun contacteren?Betreffende de vitamin-e op centuryhealth-nutrition voor hen die met paypal wensen te betalen;
Naar ik hier kennis van deze supplier heb gevonden leek het me wel netjes te registreren en mijn ervaring te delen.
Ik heb vooraf een email gestuurd met de vraag of de vitamin-e inderdaad een ander product was dan vitaminepillen. Hier kreeg ik niet direct een antwoord op, maar eerder de vraag "hoe had je willen betalen?", wat voor mij ook wel genoeg zegt. De reviews op de site van chn zelf waren in ieder geval verre van subtiel en ik heb dus maar besteld.
Ongeveer zeven werkdagen later (vandaag geopend, maar mogelijk heb ik ze al eerder ontvangen, ik was op vakantie) heb ik een envelopje uit canada ontvangen, met daarin driedubbel gevouwen velletje a4, met daarin weer vacuum getrokken pakje kaizen pillen, 50 stuks. Vervaldatum 12/15, engelse en franse text. Ze zien er legitiem uit, maar ik ben er geen expert in.
Ik zal binnen enkele uren mijn post wijzigen om te vertellen of de pillen werken. Met de verzending, verpakking en communicatie van CHN ben ik wel tevreden; heb een kortingscode gekregen voor mijn volgende aankoop.
Edit: Voor zover er twijvel over was kan ik bevestigen dat het hier om het echte spul gaat. 3x8mg was voor mij precies plezant. Ik merk het wel erg aan zweten en mijn hartslag.
sounds kinda obvious hahahaIk denk dat je dan naar hun site toe moet en dan onder klikt op 'contact us' waarna er onder andere een mail adres staat.

Misschien wel een handige tip: als je bij centurysupplements besteld kan je bij de betaling een code voor korting invoeren. Ik heb gewoon op google een code ingevoerd en geprobeerd, had 5 pond korting![]()