AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krijg je dan de benodigde gegevens erbij om dit in te kunnen vullen?

met name met oog op:
- expiration date
- card verification number

anders heb ik er nog vrij weinig aan :)

Sorry, als ik domme vragen stel maar heb nog nooit eerder buiten Nederland wat besteld en heb zelf geen creditcard ;)

Schermafbeelding 2013-08-22 om 17.12.22.png

Die krijg je idd. Je krijgt in principe een prepaid creditcard van Visa, die je met iDeal kan opwaarderen.

gebruik het zelf ook vaak! echt een geweldige service voor als je geen creditcard hebt!

Betreffende de vitamin-e op centuryhealth-nutrition voor hen die met paypal wensen te betalen;
Naar ik hier kennis van deze supplier heb gevonden leek het me wel netjes te registreren en mijn ervaring te delen.

Ik heb vooraf een email gestuurd met de vraag of de vitamin-e inderdaad een ander product was dan vitaminepillen. Hier kreeg ik niet direct een antwoord op, maar eerder de vraag "hoe had je willen betalen?", wat voor mij ook wel genoeg zegt. De reviews op de site van chn zelf waren in ieder geval verre van subtiel en ik heb dus maar besteld.

Ongeveer zeven werkdagen later (vandaag geopend, maar mogelijk heb ik ze al eerder ontvangen, ik was op vakantie) heb ik een envelopje uit canada ontvangen, met daarin driedubbel gevouwen velletje a4, met daarin weer vacuum getrokken pakje kaizen pillen, 50 stuks. Vervaldatum 12/15, engelse en franse text. Ze zien er legitiem uit, maar ik ben er geen expert in.

Ik zal binnen enkele uren mijn post wijzigen om te vertellen of de pillen werken. Met de verzending, verpakking en communicatie van CHN ben ik wel tevreden; heb een kortingscode gekregen voor mijn volgende aankoop.
Edit: Voor zover er twijvel over was kan ik bevestigen dat het hier om het echte spul gaat. 3x8mg was voor mij precies plezant. Ik merk het wel erg aan zweten en mijn hartslag.

Laatst bewerkt:
En hoe heb je het dan besteld?

Do you even read

Betreffende de vitamin-e op centuryhealth-nutrition voor hen die met paypal wensen te betalen;
Naar ik hier kennis van deze supplier heb gevonden leek het me wel netjes te registreren en mijn ervaring te delen.

Ik heb vooraf een email gestuurd met de vraag of de vitamin-e inderdaad een ander product was dan vitaminepillen. Hier kreeg ik niet direct een antwoord op, maar eerder de vraag "hoe had je willen betalen?", wat voor mij ook wel genoeg zegt. De reviews op de site van chn zelf waren in ieder geval verre van subtiel en ik heb dus maar besteld.

Ongeveer zeven werkdagen later (vandaag geopend, maar mogelijk heb ik ze al eerder ontvangen, ik was op vakantie) heb ik een envelopje uit canada ontvangen, met daarin driedubbel gevouwen velletje a4, met daarin weer vacuum getrokken pakje kaizen pillen, 50 stuks. Vervaldatum 12/15, engelse en franse text. Ze zien er legitiem uit, maar ik ben er geen expert in.

Ik zal binnen enkele uren mijn post wijzigen om te vertellen of de pillen werken. Met de verzending, verpakking en communicatie van CHN ben ik wel tevreden; heb een kortingscode gekregen voor mijn volgende aankoop.
Edit: Voor zover er twijvel over was kan ik bevestigen dat het hier om het echte spul gaat. 3x8mg was voor mij precies plezant. Ik merk het wel erg aan zweten en mijn hartslag.
welk mailadres moet je hun contacteren?

Ik denk dat je dan naar hun site toe moet en dan onder klikt op 'contact us' waarna er onder andere een mail adres staat.

klantenservice is echt erg vriendelijk ;)

Ik heb nu ook kaizen van century binnen. Vrijdag besteld, Dinsdag in huis. Gewoon betaald met een Vcard, goede service ook want ik had er 150 besteld maar kreeg er 200 :P

Als ik niks uitvreet voel ik er niks van, maar tijdens de training ging het echt lekker. Vooral de cardio, ik werd maar niet moe tijdens HIIT wat normaal wel het geval is. Nu neem ik enkel nog maar 2 pilletjes van 8 mg, verdeeld over de dag. Samen met 500 mg Groene Thee en 250 mg Caffeine. Maar later misschien uitbreiden naar een dosis van 16 mg 2x daags. Dus 32 mg per dag, maar eerst dit even aanhouden zolang het goed gaat.

Ook besteld op century (vit-E) en wel degelijk leggit product binnengekregen :)

18sept besteld - 23sept binnen

Misschien wel een handige tip: als je bij centurysupplements besteld kan je bij de betaling een code voor korting invoeren. Ik heb gewoon op google een code ingevoerd en geprobeerd, had 5 pond korting :D

Misschien wel een handige tip: als je bij centurysupplements besteld kan je bij de betaling een code voor korting invoeren. Ik heb gewoon op google een code ingevoerd en geprobeerd, had 5 pond korting :D

Alternatively, you may enter code 'century10' to save 10% off your entire purchase. :)

IS [Link niet meer beschikbaar] betrouwbaar?

Laat maar heb het ergens al gekocht. Hopelijk komt het aan

-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven