AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand?

Kreeg net een mail dat verstuurd was met track en trace, Betaald via paypal. Dus ben benieuwd. Ze verkopen ook pro hormonen.

century supplements webshop is down?

a

Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie ervaringen ivm Efedrine en angst? Worden jullie er soms angstig door? Of eerder omgekeerd, dat je meer zelfvertrouwen krijgt?

Op dat vlak lees ik veel verschillende dingen op het internet..

Bedoel je angstig als in 'shit, ik heb rotzooi in m'n lijf, straks gaat het niet goed' of gewoon schrikkerig? Of iets anders? Heb er totaal geen last mee gehad, terwijl ik het met bijv. pep wel heb.

Wat zijn jullie ervaringen ivm Efedrine en angst? Worden jullie er soms angstig door? Of eerder omgekeerd, dat je meer zelfvertrouwen krijgt?

Totaal niet, tot nu toe alleen maar soms een wat opgefokt gevoel. Maar je hebt wel meer focus, en toch ook wel een flinke boost wat zelfvertrouwen betreft. Conditioneel voel je je ook gewoon fitter :)

Bedoel je angstig als in 'shit, ik heb rotzooi in m'n lijf, straks gaat het niet goed' of gewoon schrikkerig? Of iets anders? Heb er totaal geen last mee gehad, terwijl ik het met bijv. pep wel heb.

Hé vraagje hoe lang duurde het bij jou voor je de bestelling binnen had van century supplements? :)

Bij mij duurde het 4 dagen incl. weekend. Vrijdag besteld, dinsdag in huis wat dus vrij snel is.

Oké dat is zeker vlotte levering.
Nu weet ik ook dat ze aan flat package doen, wat vaak wel duurder is.
Is dit daadwerkelijk interessant binnen de EU of gaan die pakketjes gewoon easy langs de douane?
Ben niet echt bekend met bestellen vanuit het buitenland vandaar dat ik altijd wat sceptisch ben...

Ligt aan de dosering en je algemene gesteldheid.... Efedrine maakt je gevoeliger voor adrenaline... Fight or flight gebeuren. Adrenaline kan je heel fit maken en je fysieke prestaties bevorderen maar aan de andere kant kan het ook zorgen voor angst/paniek wat je dan zal merken door verhoogde hartslag, duizeligheid, overmatig zweten etc. Mijn ervaring is zolang je niet overdrijft met de dosering en geen grammen caffeine of andere stimulanten erbij neemt is het goed te handelen.

Oké dat is zeker vlotte levering.
Nu weet ik ook dat ze aan flat package doen, wat vaak wel duurder is.
Is dit daadwerkelijk interessant binnen de EU of gaan die pakketjes gewoon easy langs de douane?
Ben niet echt bekend met bestellen vanuit het buitenland vandaar dat ik altijd wat sceptisch ben...

Jazeker, keek ik ook van op. Had wel minstens een week verwacht. Ja klopt, is vrij goedkoop hoor nog geen €2.
Het word geleverd in een envelop, vel papier dubbel waar de mini tabletjes in verpakking zitten (vacuüm verpakking).
Ik was ook sceptisch, maar je merkt er niet eens van dat er iets in zit. Ze stuurden bij mij ook nog eens 200 ipv de bestelde 150! :D

Hallo peeps,

Ben jaren al forum stalken van dutch bodybuilding en heb toch de indruk dat hier een aantal mensen zijn die wel hun nodige research gedaan hebben , natuurlijk ook een boel bro-sience agents . Anyway ik heb dus nu ephidrinve tabs besteld ( 100 stuks van 30mg each). Voor mij zijn de fat burning properties best interessant en de "futile energy cycle" .

Nu is mijn vraag : na tijd lang gecontroleerd gebruik van ephidrine en goeie voeding en dieet er redelijk wat fatloss gains mee maak of dit maar tijdelijk is , stel nu ik verlies 3% bodyfat, en stop daarna met het gebruik , komt dit 100% terug?.

mvg JBD

Hmmm 11 oktober besteld, nog steeds niks ontvangen... :(
Hopelijk krijg ik het snel genoeg binnen, zou beetje jammer zijn anders...

Hmmm 11 oktober besteld, nog steeds niks ontvangen... :(
Hopelijk krijg ik het snel genoeg binnen, zou beetje jammer zijn anders...
He,

Kom je hier met toeval tegen, was ook aan het kijken/zoeken naar Efedrine.

Sta ook op het punt om te gaan bestellen.

Ben nog geen negatieve reacties tegen gekomen over de leveringen.

He,

Kom je hier met toeval tegen, was ook aan het kijken/zoeken naar Efedrine.

Sta ook op het punt om te gaan bestellen.

Ben nog geen negatieve reacties tegen gekomen over de leveringen.

Bestelling is inmiddels ook binnengekomen ;)
Nette levering en alles wat ik hebben wilde heb ik gekregen!
Ben benieuwd naar de effecten en zal er gauw genoeg achter komen.

Nevermind.

Laatst bewerkt:
Ik weet nog wel een adresje in Nederland waar je efedrine (eca stack) kunt kopen. Prijs is 30 euro voor 30 capsules volgens mij. Ik snap niet waarom je het helemaal zou importeren uit de UK? Mocht iemand interrese hebben dan hoor ik het wel :).

Lol, 1 euro per cap? Wat een bullshit :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven