MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
En merk je er wat van? Zat ook te twijfelen om die te bestellen, had je dan zon flat package gedaan of gewoon zo op laten sturen? ik wil ook graag bestellen maar durf dat allemaal niet zo goed.. Eigenlijk weet ik niet eens waarom :O.

Het zou wat zijn als ze gewoon echt vitamine E pillen sturen!

En merk je er wat van? Zat ook te twijfelen om die te bestellen, had je dan zon flat package gedaan of gewoon zo op laten sturen? ik wil ook graag bestellen maar durf dat allemaal niet zo goed.. Eigenlijk weet ik niet eens waarom :O.

Automatisch word het in een flat package verzonden die luchtdicht is. Ik had de Vit E besteld en dan via mail geregeld dat ik de Xtreme thermoburn kreeg.

Gister mee begonnen, hartslag is wel wat hoger en ben over het algemeen wat warmer (lichaamstemp). Een echt oordeel kan ik nog niet geven. Hiervoor had ik Dexaprine XR en daar werd ik helemaal shakerig van. Bij deze geen last van. Ik kom er later nog op terug.

Hoevaak neem jullie zo een kaizen tablet per dag?

4 keer.

Iemand hier ervaring met efedrine icm body recompositioning?

Dat je dus op niet-trainingsdagen laag in kcal gaat (wel voldoende eiwitten) icm efedrine.

Ga zometeen de Vit E 150 bestellen bij chn.

Wil het gaan stacken met 250 mg caffeine, (25mg efedrine perdag, x10 toch ?) kinder aspirintje (25mg) en 500mg groene thee extract

Iemand een aanrader qua caffeine bij deze site ? of gewoon bij b&f halen, gelijk met die groene thee extract ?

EDIT: nieuw topic over aangemaakt onder AAS sectie

Laatst bewerkt:
Mentale crash van Efedrine blijft me wel mateloos irriteren. Neem een dosis van 32mg en na 4uur "voelt" hij uitgewerkt al weet ik dat dit op zo'n korte tijd nog niet kan maar dan begin ik me super onzeker te voelen en kan ik wel beginnen te huilen :/...

Mentale crash van Efedrine blijft me wel mateloos irriteren. Neem een dosis van 32mg en na 4uur "voelt" hij uitgewerkt al weet ik dat dit op zo'n korte tijd nog niet kan maar dan begin ik me super onzeker te voelen en kan ik wel beginnen te huilen :/...

Kerel, je doet het niet goed. 32mg moet je niet in één keer innemen.

9:00 8mg + 50mg caffeine
12:00 8mg + 50mg caffeine
15:00 8mg + 50mg caffeine
18:00 8mg + 50mg caffeine

Kerel, je doet het niet goed. 32mg moet je niet in één keer innemen.

9:00 8mg + 50mg caffeine
12:00 8mg + 50mg caffeine
15:00 8mg + 50mg caffeine
18:00 8mg + 50mg caffeine

Wat ik op het internet lees is meestal 2 a 3x rond de 20 a 30mg efedrine (icm cafeine asprine) per dag hoor..

Je zegt dat ik het niet goed doe. Kan je dan wat onderbouwen waarom jou schema zo goed zou zijn?

Ik had Xtreme Thermoburn. Ik merk als ik de eerste 2 pillen heb genomen, vrij weinig. Na 5 uur moet je de volgende 2 nemen. Ik had per ongeluk wat eerder die 2 andere genomen. Ik werd toen flink misselijk en mijn lichaamstemperatuur werd flink opgestookt. Werkt dus wel denk. Maar mijn volgende versie word gewoon puur en alleen ECA, meer niet.

Weet iemand of je het gewoon kan combineren met NR. 1 en Magnificent (creatine blend) ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven