- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
dan zit ik op 800-1000mg caffeine als ik 32mg eph wil gebruiken, beetje overkill
Is normaal voor ec(a). Daarom moet je het ook opbouwen.
Raak je wel aan gewend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan zit ik op 800-1000mg caffeine als ik 32mg eph wil gebruiken, beetje overkill
Kerel, je doet het niet goed. 32mg moet je niet in één keer innemen.
9:00 8mg + 50mg caffeine
12:00 8mg + 50mg caffeine
15:00 8mg + 50mg caffeine
18:00 8mg + 50mg caffeine
vorige week de 30mg ephedrine van generic labs binnen gekregen, besteld bij simpleshop.co.uk maar merk er helemaal niks van. Geen verhoogde hartslag, niet warm/zweten geen hartkloppingen etc. Vermoed dat het of ondergedoseerd is of gewoon fake. Vraag me af of er nog mensen bestellen in de UK nu en zo ja waar en wat.
Prijzen en creditcard zijn geen probleem, ben gewoon opzoek naar iets betrouwbaars.

No offence, maar zoiets is voor iedereen verschillend, ik kon het goed hebben van die twee specifieke efedrines. Vandaar ook de vraag; zijn die ook online te verkrijgen na mijn "miskoop" bij die webshop in de UK..
GL 30 mg waarover ik hierboven sprak, staat op het etiket ook : 1-2 tabs per 4-6 uur op 24 uur. In t slechtste geval pak je dus op een normale dag ong. 180 mg...
Anderzijds verdraag ik die ephedra/white willow bark en yohimbe producten niet, daar word ik panisch en doodmisselijk van..

Ik heb gisteren 30mg ephedrine van generic labs, yohimbine en hoodia besteld bij slimshop. Ik kan niet wachten om ze te testen.
Laat jullie weten![]()
Zijn het deze, [Link niet meer beschikbaar], die jullie bestellen?