MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Correcte verhouding van eph op caf is 1 op 10 jongens...

Dus voor 32mg eph is 320mg caf voldoende

Oppermachtig spulletje dat efedrine. Heb hem via centuryhealth, betalen ging soepel en het opsturen ook.

Nooit eerder gebruikt, her en der gelezen en bij normaal gebruik en genoeg wel/niet gebruik inlassen lijkt het me amper gevaarlijk. Gekken heb je er altijd bijzitten.

Ik kan een versnelling hoger kan in de gym, kan volgens mij geen placebo zijn want heb het al meerdere keren. Eerst wat onwennig, ik ben redelijk gevoelig voor simulanten en ben meteen geprikkeld/onrustig.

Maar als je dan bezig bent ga je als een raket, heb al mijn sets zwaarder moeten aanpassen want het ging van een leien dakje zoals het heet. En dan heb ik nog maar een mini hoeveelheid genomen.

Laatst bewerkt:
Welke had je dan besteld?

vitamine e als je met paypal wilt bestellen, als je CC hebt gewoon kaizen 50x8mg (dan wel niet 3x50 = goedkoper)

Kerel, je doet het niet goed. 32mg moet je niet in één keer innemen.

9:00 8mg + 50mg caffeine
12:00 8mg + 50mg caffeine
15:00 8mg + 50mg caffeine
18:00 8mg + 50mg caffeine

Hoe kom je daarop?
3x per dag 24mg + 200/250mg caffeine is een lekkere dose. Wel ff opbouwen als je niet tegen stims kunt. maar 4x 8mg op een dag is geen reet joh.

Ik heb mijn ECY stack binnen. 200 eph hcl (8Mg)tabs, 100 caff (200mg) en 90 Yohimbine (2,5mg). Maandag besteld, vandaag binnen. Postbode kwam het brengen want de cafeïne en eph tabs waren niet in flat package. Welke dosering zal ik doen ?

Laatst bewerkt:
Op centuryhealth nutrition staat momenteel alles op out of stock.

Is er een alternatieve site waar ik met paypal kan betalen?

vorige week de 30mg ephedrine van generic labs binnen gekregen, besteld bij simpleshop.co.uk maar merk er helemaal niks van. Geen verhoogde hartslag, niet warm/zweten geen hartkloppingen etc. Vermoed dat het of ondergedoseerd is of gewoon fake. Vraag me af of er nog mensen bestellen in de UK nu en zo ja waar en wat.

Prijzen en creditcard zijn geen probleem, ben gewoon opzoek naar iets betrouwbaars.

vorige week de 30mg ephedrine van generic labs binnen gekregen, besteld bij simpleshop.co.uk maar merk er helemaal niks van. Geen verhoogde hartslag, niet warm/zweten geen hartkloppingen etc. Vermoed dat het of ondergedoseerd is of gewoon fake. Vraag me af of er nog mensen bestellen in de UK nu en zo ja waar en wat.

Prijzen en creditcard zijn geen probleem, ben gewoon opzoek naar iets betrouwbaars.

Heb ik vandaag binnengekregen, meteen 3 tabs naar binnen en merk er geen reet van :mad:

Lang lang geleden kon ik gewoon in de omgeving nog Efedrin Arsan krijgen (volgens mij van Turkse makelijk) en heb heel lang een volgens mij Spaanse variant gebruikt, beiden in strips van 20 tabletten, 50 mg per stuk.

Dat was efedrine die het voor mij echt altijd goed deed, van zenuwprikkels in de hersenstam bij aanvang tot enorm vetverlies per week (1,5 procent)...

Heeft iemand een tip waar deze nog te krijgen zijn? Ik weet de naam niet meer van die (meen ik) Spaanse...
Dat goedje kon je rustig opbouwen naar naar 300 mg per dag...

300mg? Jaja :roflol:

Haha 300mg efedrine op een dag. Werd al panisch bij 100+ (met tolerantie)

No offence, maar zoiets is voor iedereen verschillend, ik kon het goed hebben van die twee specifieke efedrines. Vandaar ook de vraag; zijn die ook online te verkrijgen na mijn "miskoop" bij die webshop in de UK..

GL 30 mg waarover ik hierboven sprak, staat op het etiket ook : 1-2 tabs per 4-6 uur op 24 uur. In t slechtste geval pak je dus op een normale dag ong. 180 mg...

Anderzijds verdraag ik die ephedra/white willow bark en yohimbe producten niet, daar word ik panisch en doodmisselijk van..

Laatst bewerkt:
Zijn het deze, [Link niet meer beschikbaar], die jullie bestellen?

Ik heb gisteren 30mg ephedrine van generic labs, yohimbine en hoodia besteld bij slimshop. Ik kan niet wachten om ze te testen.

Laat jullie weten :)

No offence, maar zoiets is voor iedereen verschillend, ik kon het goed hebben van die twee specifieke efedrines. Vandaar ook de vraag; zijn die ook online te verkrijgen na mijn "miskoop" bij die webshop in de UK..

GL 30 mg waarover ik hierboven sprak, staat op het etiket ook : 1-2 tabs per 4-6 uur op 24 uur. In t slechtste geval pak je dus op een normale dag ong. 180 mg...

Anderzijds verdraag ik die ephedra/white willow bark en yohimbe producten niet, daar word ik panisch en doodmisselijk van..

Sommige mensen slapen ook nog :roflol:

Ik heb gisteren 30mg ephedrine van generic labs, yohimbine en hoodia besteld bij slimshop. Ik kan niet wachten om ze te testen.

Laat jullie weten :)

Ik merk nu op dag twee dat de 30mg tabs van GL wel wat effect hebben qua thermogene werking, zij het dat ik stack met Albuterol van EP. 40-80 mg per dag. Vanochtend tijdens t poetsen gutste het zweet van mijn voorhoofd, echter "voel" ik niets (gejaagd, hartslag etc vrij normaal)

bestel gewoon niet meer bij slimshop mensen, genoeg teleurstellingen. Ga voor betrouwbare kwaliteit van kaizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven