AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
die site is een dealer van as en selectieve scammer, dus mag niet gepost worden, doe hem weg.

die site is een dealer van as en selectieve scammer, dus mag niet gepost worden, doe hem weg.

Scammer? Vertel. Als ik hier zo lees zittem veel mensen met bagger. Alle spullen die ik van die site heb zijn goed geweest (ephi's en een regenboog aan benzo's en hun kamagra :)).

Deze site levert ook ephi's. Goede kwaliteit en mijn bestelling is tot nu toe 2x binnen een week binnen geweest.

weg link

Heb deze site al eens eerder gepost en toen kreeg ik er een kaart voor dus is me niet helemaal duidelijk wat de regels zijn.

Waarom nou weer meteen 1000 stuks

Laatst bewerkt:
Het is toch niet echt de moeite om 100 ephi's te importeren uit het buitenland? Je bent die dingen siwieso zo kwijt als je wilt.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:13 ----------

Waarom nou weer meteen 1000 stuks

Oh en kan je ff die link weg editten voordat ik dadelijk een kaart aan mijn anus heb hangen.

Het is toch niet echt de moeite om 100 ephi's te importeren uit het buitenland? Je bent die dingen siwieso zo kwijt als je wilt.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:13 ----------

Oh en kan je ff die link weg editten voordat ik dadelijk een kaart aan mijn anus heb hangen.

Dat het is probleem niet.. Maar ik wil wel weten of ik goeie shit heb..
Ik heb :
- Diamond Labs ECA+
- MP ECAY
- Yellow Bullit
- MSJ 30mg
- MSJ 60mg ECA
- Black Beauty

Helemaal niks

Link is weg

Waar heb je die besteld?

Ik was op zoek naar de echte stackers of ephedrine hcl en kwam via deze forum op [Link niet meer beschikbaar] Mijn dank hiervoor, ik wil dan ook hierbij graag mijn ervaringe met jullie delen...

Na eerdere positieve recensies en ervaringen van andere users, besloten om een bestelling te plaatsen. Ik heb 200 stuks 30mg ephedrine hcl besteld en betaalt via Paypal. Na ongeveer 1,5 week heb ik mijn bestelling netjes en in goede orde ontvangen. Ik ben hier erg tevreden over.

De stack van 200 is verdeeld in twee zakjes van 100 per stuk. Ik heb de eerste 2 dagen maar 1 van 30mg ingenomen om mijn lichaam er rustig aan te laten wennen. Ik kon een na ongeveer een half uur al de werking ervan voelen. Ik kreeg het warmer en begon wat meer te transpireren, ook al deed ik geen activiteit. Het was geen on-aangenaam gevoel en ik barste van de energie.

Dag 3, 4 en 5 heb ik 1 van 30mg na het ontbijt en 1 van 30mg na de lunch ingenomen. Ik heb het gevoel dat ik meer power en energie had tijdens mijn workouts. Ik heb goed gelet op mijn hartritme, maar had geen problemen of pijntjes. Wel ging mijn hartritme wat hoger, dat verklaard denk ik ook het gevoel van warm hebben en meer transpireren.

Dag zes, zeven en acht ben ik begonnen met na het ontbijt 2x 30mg en na de lunch 1x 30mg en rond 17.00 uur 1 van 30mg. Met deze dosering kreeg ik slaapproblemen, bleef soms wel tot 4 uur in de ochtend klaarwakker. Vanaf dag 9 heb ik dit vervolgens aangepast naar na het ontbijt 2x 30mg en na de lunch 2x 30mg. Ik neem nu na 14.00 uur geen ephedrine meer in. Mij heeft dit erg geholpen, ik slaap nu weer gewoon normaal.

Ik heb het gevoel dat ik nu harder train en meer energie verbruik. Ephedrine onderdrukt wel mijn hongergevoel, maar ik let nu wel meer op mijn voeding, zo weinig mogelijk koolhydraten en suikers. Verder neem ik in de ochtend en avond casein eiwitten, mijn doelstelling is namelijk afvallen en droger worden. Tot nu toe is er 3 kg af en ben ik 6 cm aan omvang kwijt. Ik ben zelf dan ook tevreden over de voortgang. Nu na twee weken is mijn lichaam er al helemaal aan gewend en heb ik ook niet meer dat gevoel van in het begin. Mij bevalt het tot zover dan ook zeer goed.

Mijn planning is om dit een maand te doen en 7-10 kg af te vallen, dan een maand niet. Misschien erna dan nog 1 maand te doen, mocht ik toch nog iets meer eraf willen hebben.

*Note: Dit zijn ‘mijn’ ervaringen en schema, een ieder moet dat voor zichzelf bepalen en ervaren. Ik hoop alleen dat je er wat aan hebt mocht je hier aan willen beginnen.

Bump..

Iemand die ondertussen een eca stack heeft gevonden die wel degelijk werkt??? die van rob g kan wel meren maar is vééél te duur..

De post die ik heb geqouted lijkt tot nu toe de enige te zijn waar je van op uit kan gaan dat hij werkt.. Ik merk dat die persoon wel pure ephedrine nam zonder toevoeging van caffeine en eventueel aspirine.

Ik denk eraan om hetzelfde product aan te kopen dat hij nam maar dan zelf caffeine en asperine toevoegen om optimaal effect te bekomen.

De eca stack zou namelijk crape zijn van die site volgens een member hier..

Edit: [Link niet meer beschikbaar]
Deze zouden trouwens doen wat ze moeten doen volgens een member hier. Iemand ervaringen?

die shopslim lijkt me sowieso ook maar vaag gezien je er ook zomaar clen kan bestellen

die shopslim lijkt me sowieso ook maar vaag gezien je er ook zomaar clen kan bestellen

Die indruk heb ik eigenlijk ook, maar het is jammer genoeg nog de beste hoop op een werkend product..
Nu ik ga die van bigsuplments eens aankopen om te kijken wat het is.

Ben wel niet echt op de hoogte van online betaling dus moet ik nog even uitzoeken.

Die van shopslim werken wel, maar zijn volgens mij zeer ondergedoseerd.
Heb vroeger die van Diamons Labs nog gehad, de echte dan wel, en na 1 capsule hiervan kwam ik al in een euforische stemming.
Die van shopslim kan ik gerust 2 tabs van 30mg van nemen maar het effect is nog veel minder. Ik voel het wel dat ze iets doen, hartslag is verhoogd en ik ga meer zweten. Maar even goed spul als die van diamond labs is het niet...

Waarom ephedrine -.- koop dan clen daar ga je lekker op

Die eca van diamond labs zijn fake..
Heb hier nog een potje staan, maar is helemaal niks.. Zelfs 2 caps tegelijk helemaal niks
Lees steeds vaker dt er geen goeie ephedrine meer is..

Maar niemand die van kaizen geprobeerd..?

Die eca van diamond labs zijn fake..
Heb hier nog een potje staan, maar is helemaal niks.. Zelfs 2 caps tegelijk helemaal niks
Lees steeds vaker dt er geen goeie ephedrine meer is..

Maar niemand die van kaizen geprobeerd..?

Die van bigsuplements zouden de real deal zijn is mij verteld.. Maar ik wil geen gek*t met douane dus zal ik eerst even naar sluis gaan donderdag op aanraden van een member en een mattie en zien wat ze daar allemaal hebben. Ik laat het hier zeker weten wat het effect is.

Bump..

Iemand die ondertussen een eca stack heeft gevonden die wel degelijk werkt??? die van rob g kan wel meren maar is vééél te duur..

De post die ik heb geqouted lijkt tot nu toe de enige te zijn waar je van op uit kan gaan dat hij werkt.. Ik merk dat die persoon wel pure ephedrine nam zonder toevoeging van caffeine en eventueel aspirine.

Ik denk eraan om hetzelfde product aan te kopen dat hij nam maar dan zelf caffeine en asperine toevoegen om optimaal effect te bekomen.

De eca stack zou namelijk crape zijn van die site volgens een member hier..

Edit: [Link niet meer beschikbaar]
Deze zouden trouwens doen wat ze moeten doen volgens een member hier. Iemand ervaringen?

Ik had deze van de zomer en waren real. Heavy shit voor mijn doen. Heb ze niet eens opgemaakt. Misshien later nog eens aan wagen.

Die van shopslim zijn echt en goedkoop, zelf getest (bijna op)

Van die T5 fatburners hoor je vaak ook goeie commentaar? Iemand hier ervaring?
[Link niet meer beschikbaar]

Ik snap de moeilijkheid niet. Je besteld gewoon ephi's ergens (a 20ct. per stuk van 30 mg oid), en je koopt een pot cafeïne caps. Neem 30 mg ephi en 250 mg cafeïne voor 25 ct.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven