XXL Nutrition

Ehsan Jami = PWNED

• Topic Starter Topic Starter
Als men de discussie niet wil aangaan en gaan dreigen met geweld of ervan gebruik maken, heb je imo hier niets te zoeken en moet je wegwezen.

Jammer dat je dat er niet gelijk bij je vorige post neerzette, nu is het veel genuanceerder
Want als je zegt dat iemand kan oprotten alleen omdat ie zich beledigt voelt, dan hoor je echt thuis op het lwoo

Waar de **** heb je het over man:roflol:
Hij insinueert dat iedereen die zich beledigd voelt als moslim, heeft hier nik ste zoeken.
Dus als iemand tegen een moslim zegt je cultuur en geloof is achterlijk en hij voelt zich niet beledigd dan mag hij lekker blijven, t*ring hahah:roflol:
En als hij zich beledigd voelt , tjah dan is het natuurlijk een terrorist, wat jezelf beledigd voelen is gewoon niet mensenlijk natuurlijk:rolleyes:

Waar het om gaat is dat moslims zich te snel beledigd voelen en te snel grijpen naar nogal drastische maatregelen tegen mensen die ze niet aanstaan. Neem nou de man met baard die ook was uitgenodigd bij het programma bimbo's en burka's dacht ik. Die man krijgt een kans om op tv te komen maar wil weglopen als er iemand met een minirokje aankomt, is dat nou niet ietswat overdreven?? Als ik in een talkshow zou zitten en er zou zo'n ingepakte moslima aankomen zou ik ook wel weg willen lopen, maar dat doe ik niet omdat ik weet dat de arme vrouw niet beter weet en waarschijnlijk gedwongen wordt. Dus wil ik graag de discussie aangaan en haar een helpende hand toereiken. De bebaarde man heeft hier de ballen niet voor en loopt weg.

Je bedoelt dat je haar wilt verleiden tot ongelovigheid?

Je bedoelt dat je haar wilt verleiden tot ongelovigheid?
Nee dat ik haar een blik wil gunnen in de realiteit, dat ze inmiddels in een westerse samenleving is beland waar de omgangsvormen zoals beschreven in de islam niet langer binden kunnen en mogen zijn.

Owh oke, nee begreep het verkeerd my bad

hij wil zeggen helpen in die zin imo dat geen 1 vrouw, moslima of niet, het moet pikken dat zij totaal gedomineerd wordt door haar man

Wie zegt dat?
Hoe weet jij nou in godsnaam dat ze gedomineerd wordt, jezus hoezo hebben sommige hollanders een blok voor hun kop
De meeste zusters die ik ken dragen een burka, niqaab vrijwel altijd vrijwillig en nooit om wille hun man
Bij hoofddoek is het soms anders, dan wordt er SOMS druk gezet op een meisje om een hoofddoek te dragen, maar een burqa
Niet praten over zaken waar jullie totaal geen zicht en kennis van hebben en loze uitspraken maken

Wie zegt dat?
Hoe weet jij nou in godsnaam dat ze gedomineerd wordt, jezus hoezo hebben sommige hollanders een blok voor hun kop
De meeste zusters die ik ken dragen een burka, niqaab vrijwel altijd vrijwillig en nooit om wille hun man
Bij hoofddoek is het soms anders, dan wordt er SOMS druk gezet op een meisje om een hoofddoek te dragen, maar een burqa
Niet praten over zaken waar jullie totaal geen zicht en kennis van hebben en loze uitspraken maken

Haha afvallige :D

Waaruit blijkt dat dit soort vrouwen gedomineerd worden?

Ze mogen enkel met een man gaan met hetzelfde geloof.
In de koran staat dat een man zijn vrouw mag slaan.
Vrouwen worden misbruikt en zijn er enkel in de moslimcultuur voor het kinderen krijgen, huishouden, de man plezieren wanneer de man het wil en er zijn legio voorbeelden tussen Westerse vrouwen en het verschil tussen de moslima's die ook carriëre willen maken maar klein gehouden worden door de familie/man/geloof.

Wie zegt dat?
je hebt vrijwillig en je hebt vrijwillig hé, maar dat is mijn visie erop bro.

btw ik ben belg

Of mischien het domste en achterlijkste
Dus iedereen die zich beledigd voelt door vrijheid van meningsuiting moet lekker gaan verhuizen?

ja.

reageer eens inhoudelijk spiermans.

Het gesproken woord verwond geen mensen. Het is jouw vrije keuze om je beledigd te voelen en het is jouw vrije keuze om daarom geweld te gebruiken. Niemand dwingt je.
Ik snap niet waarom gelovigen er niet gewoon voor kiezen om beledigingen aan hun adres straal te negeren. Dat scheelt een hoop tijd en energie. En je geloof komt een stuk minder vaak negatief in het nieuws. ;)

Waar de **** heb je het over man:roflol:
Hij insinueert dat iedereen die zich beledigd voelt als moslim, heeft hier nik ste zoeken.
Dus als iemand tegen een moslim zegt je cultuur en geloof is achterlijk en hij voelt zich niet beledigd dan mag hij lekker blijven, t*ring hahah:roflol:
En als hij zich beledigd voelt , tjah dan is het natuurlijk een terrorist, wat jezelf beledigd voelen is gewoon niet mensenlijk natuurlijk:rolleyes:

Meeste mensen hier hebben zoals "Hans" ook al zei hier een schild tegen ontwikkeld , dat betekend zoiets als ; Wat jij zegt en doet moet jij weten , woorden en meningen raken mij niet ! Ik denk/geloof wat ik wil !
Dat doe je dus in een vrije samenleving , omdat ( wat ie ook al noemde ) iedereen wel dingen tegenkomt waardoor hij/zij zich beledigd kan voelen.

On-Topic ;

Waarom voelen die "nieuwe ex-moslims" zich aangesproken als er over Moslims gepraat word . Dat zijn zij in principe toch niet meer, en hebben daar dus toch niets meer mee te maken ???

Kleine side note ; Een geloof kan je niet beledigen , het geloof is "iets" en iets kan geen mening hebben , oftewel het geloof kan zich niet beledigd voelen ,... Het enige wat mogelijk is , is dat als je het geloof echt uitscheld dat je het "Godslastering' kunt noemen ,... Dat is dan weer wel strafbaar :D

Meeste mensen hier hebben zoals "Hans" ook al zei hier een schild tegen ontwikkeld , dat betekend zoiets als ; Wat jij zegt en doet moet jij weten , woorden en meningen raken mij niet ! Ik denk/geloof wat ik wil !
Dat doe je dus in een vrije samenleving , omdat ( wat ie ook al noemde ) iedereen wel dingen tegenkomt waardoor hij/zij zich beledigd kan voelen.

On-Topic ;

Waarom voelen die "nieuwe ex-moslims" zich aangesproken als er over Moslims gepraat word . Dat zijn zij in principe toch niet meer, en hebben daar dus toch niets meer mee te maken ???

Kleine side note ; Een geloof kan je niet beledigen , het geloof is "iets" en iets kan geen mening hebben , oftewel het geloof kan zich niet beledigd voelen ,... Het enige wat mogelijk is , is dat als je het geloof echt uitscheld dat je het "Godslastering' kunt noemen ,... Dat is dan weer wel strafbaar :D

Inderdaad. Raar bericht eigenlijk, ik lees het nu pas goed. :o

Ik voel mij ook vaak beledigd door gelovigen. Als ze mijn blote t**ten coïtuslijn reclame's op SBS6 om 2 uur s' nachts willen verbieden bijvoorbeeld (hoe kan je je daar nu aan storen als er een Uit knop op je t.v. zit?).
Het kan nog erger, mijn meisje is al tweemaal in de stad met sis en fluit geluiden 'gecorrigeerd' op in de ogen van waarschijnlijk gelovige jongeren, haar aanstootgevende kleding.
Ik erger me ieder weekend mateloos aan de kerkklok die me om 9 uur 's ochtends wekt.
Ik erger me groen een geel aan gelovige politici die aan de seculiere staat morrelen.
Enzovoort enzovoort enzovoort.

Wat ik terug doe? Ik trek mn bek open als ik de kans krijg, en dat gebeurd niet altijd in even elegante bewoordingen. Maar ik blaas mezelf niet op, ik steek niemand neer en ik sla niemand op z'n gebit omdat ik me beledigd voel. Waarom gelovigen dit wel doen ontgaat me dan ook volkomen? Zijn ze te simpel voor een inhoudelijke discussie? Is hun ego te teer en zijn ze te onzeker om van repliek gedient te krijgen?

Waar het om gaat is dat moslims zich te snel beledigd voelen en te snel grijpen naar nogal drastische maatregelen tegen mensen die ze niet aanstaan. Neem nou de man met baard die ook was uitgenodigd bij het programma bimbo's en burka's dacht ik. Die man krijgt een kans om op tv te komen maar wil weglopen als er iemand met een minirokje aankomt, is dat nou niet ietswat overdreven?? Als ik in een talkshow zou zitten en er zou zo'n ingepakte moslima aankomen zou ik ook wel weg willen lopen, maar dat doe ik niet omdat ik weet dat de arme vrouw niet beter weet en waarschijnlijk gedwongen wordt. Dus wil ik graag de discussie aangaan en haar een helpende hand toereiken. De bebaarde man heeft hier de ballen niet voor en loopt weg.

Ik vind het zelf ook wel wat ver gaan om de zaal te verlaten, maar de man heeft wel het recht om de zaal te verlaten. Het is zijn keuze om de zaal te verlaten en hij doet er niemand kwaad mee.

Verder vraagt het waarschijnlijk meer ballen om aan te geven dat je de zaal gaat verlaten, dan dat je gewoon blijft zitten.

On-Topic ;

Je kan wel God beledigen, maar daar hoeft geen enkele moslim zich mee te moeien, enkel God zal op de dag des oordeels zijn mening vellen over wie het paradijs mag opzoeken of de eeuwige hel, dus ik besef niet dat die klootzakjes nu rottig zitten te doen, als volgens hun mening de afvalligen toch gestraft zullen worden.

Terug
Naar boven