AndroidHealthClinic

Ex moslims bedreigd?

Bezoekers in dit topic

Maar laten het nou alleen de moslims zijn die zichzelf op blazen, heb ik joden nooit zien doen?
 
Zeg ik toch niet, ik zeg toch duidelijk dat het in de hoofden van mensen zitten en wat zei ervan maken

ik snap dat jij ervanuitgaat dat aan de islam alleen goede dingen zitten, maar er zijn ook mensen die het verkeerd intreperteren en die gaan mensen vermoorden... moslims die ik ken hebben een hekel aan al die jeugdige stoere moslims die gaan dreigen etc. dat is een redelijk grote groep... als jij zegt dat vrijheidstrijders wel zelfmoordaanslagen mogen plegen zijn die mensen niet meer dan een stelletje randdebielen die een kink in de kabel hebben en gewoon vuile zelfmoordbakstenen.
 
Maar laten het nou alleen de moslims zijn die zichzelf op blazen, heb ik joden nooit zien doen?

Nee die vinden het nodig om met kruisraketten dorpen te verwoesten..:rolleyes:

Eindeloze discussie...
 
Juich ik enkel maar toe!
Ik ben zelf een ex-moslim. Maar o ****ing wee als mijn moslimvrienden dat horen hoor.:o
Ach ja, ze zijn dom geboren :D
 
Juich ik enkel maar toe!
Ik ben zelf een ex-moslim. Maar o ****ing wee als mijn moslimvrienden dat horen hoor.:o
Ach ja, ze zijn dom geboren :D

welcome to the dark side, my friend :fire:
 
Maar laten het nou alleen de moslims zijn die zichzelf op blazen, heb ik joden nooit zien doen?

Jij weet blijkbaar niets over de situatie daar dus hier ga ik niet op in
 
lul er niet zo makkelijk vanaf, van jij weet blijkbaar niks van de situatie..

Like you ****ing know me.
 
ik snap dat jij ervanuitgaat dat aan de islam alleen goede dingen zitten, maar er zijn ook mensen die het verkeerd intreperteren en die gaan mensen vermoorden... moslims die ik ken hebben een hekel aan al die jeugdige stoere moslims die gaan dreigen etc. dat is een redelijk grote groep... als jij zegt dat vrijheidstrijders wel zelfmoordaanslagen mogen plegen zijn die mensen niet meer dan een stelletje randdebielen die een kink in de kabel hebben en gewoon vuile zelfmoordbakstenen.
Die mannen geven het grooste gift wat ze kunnen geven aan hun land en de medebewoners, hun eigen leven in de strijd voor vrijheid en tegen onderdrukking
En zo kan ik nog wel tientallen argumenten gaan aanvoeren maar ik wel degelijk onderscheid tussen mensen die gewoon paniek en onrust veroorzaken(al qaida en aanslagen in irak) en tussen mensen die vechten voor hun vrijheid en tegen onderdrukking met de wapens die ze hebben
 
lul er niet zo makkelijk vanaf, van jij weet blijkbaar niks van de situatie..

Like you ****ing know me.

Als ik uit moet gaan van je opmerking, weet je idd heel weinig van de situatie daar
Iemand met enige/minimale kennis over dit onderwerp zou jou opmerking...niet heel erg slim noemen
 
lul er niet zo makkelijk vanaf, van jij weet blijkbaar niks van de situatie..

Like you ****ing know me.

Toen de joodse kolonisten hun plek aan de westelijke jordaanoever(?) moesten verlaten hebben ze heel wat zotte dingen gedaan hoor. Oa een baby vanop de 2 verdieping door de raam gooien.
Niet echt ontwikkeld:o
Denk dat spiertje wel weet waarover hij praat. Ik denk dat ie joods-palestina en de irak kwestie op de voet volgt!
 
Extreme moslims sturen hun kinderen met bommengordels een dorpje in.

Wat is je punt?
 
Als ik uit moet gaan van je opmerking, weet je idd heel weinig van de situatie daar
Iemand met enige/minimale kennis over dit onderwerp zou jou opmerking...niet heel erg slim noemen

Moslims zijn in mijn ogen meer extreem dan andere culturen/godsdiensten.

Meer zeg ik er niet mee
 
Die mannen geven het grooste gift wat ze kunnen geven aan hun land en de medebewoners, hun eigen leven in de strijd voor vrijheid en tegen onderdrukking
En zo kan ik nog wel tientallen argumenten gaan aanvoeren maar ik wel degelijk onderscheid tussen mensen die gewoon paniek en onrust veroorzaken(al qaida en aanslagen in irak) en tussen mensen die vechten voor hun vrijheid en tegen onderdrukking met de wapens die ze hebben

Die zelfmoordterroristen die zogenaamd voor de nobele zaak strijden veroorzaken geen paniek en onrust? Er zijn toch wel andere manier om strijd te leveren dan mensen in een bus of bij een disco op te blazen.
 
Extreme moslims sturen hun kinderen met bommengordels een dorpje in.

Wat is je punt?

Ik denk dat als de rollen omgedraaid werden, joden zichzelf ook opbliezen. Nee, niet denken, ik ben er zeker van! Kamikaze toestanden hebben de moslims niet uitgevonden. Door de jaren heen werd dergelijk shit door de zwakkelingen gebruikt. Het is immers hun enige wapen. Niet dat ik het goedpraat ofzo, maar ergens begrijp je het wel.
 
Die zelfmoordterroristen die zogenaamd voor de nobele zaak strijden veroorzaken geen paniek en onrust? Er zijn toch wel andere manier om strijd te leveren dan mensen in een bus of bij een disco op te blazen.
Gebrek aan mensen, gebrek aan wapens aan voorzieningen
Dan zit er weinig voor je op als je tegen een vijand vecht die militair gezien mishcien 10 keer zo superieur is
 
Gebrek aan mensen, gebrek aan wapens aan voorzieningen
Dan zit er weinig voor je op als je tegen een vijand vecht die militair gezien mishcien 10 keer zo superieur is

Het blijven voor mij laffe honden, maar dat vind ik eveneens van Israeli's die met veel geweld wijken binnentrekken in de Palestijnse gebieden.
 
Back
Naar boven