spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet wat je bedoelt. Als hij maar in de profeet gelooft. Vind alleen wel dat als iemand een slecht mens is, wat deze jongen dus niet is, niet als goede moslim gezien kan worden.Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei
Al spuit hij zichzelf helemaal naar de klote, hij blijft nog steeds 10 keer zoveel waard als een afvallige
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei
Al spuit hij zichzelf helemaal naar de klote, hij blijft nog steeds 10 keer zoveel waard als een afvallige

Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei

even voor de duidelijkheid, je moet mij niet met spiertje associeren of andersom, zijn denkbeelden liggen een beetje anders, (tot haaks op de mijne aan toe).Idd, ik veroordeel jullie zeker niet als jullie er niet rouwig om worden. Het is nl jullie vijand
Maar wat voor uitspraken heeft ie precies gedaan ? Hij is toch geen wilders - wannabe ofzo hé ? Het zou echt een slechte naam zijn voor ex-moslims.
Jami is gewoon een protege van Afshan Elian. Krijg een beetje het gevoel er bij dat de uitspraken die Elian zelf niet durft te doen hij deze maar door Jami laat doen. Niet bewijsbaar, maar Elian is mij iets teveel betrokken bij alles wat er rond Jami speelt.
even voor de duidelijkheid, je moet mij niet met spiertje associeren of andersom, zijn denkbeelden liggen een beetje anders, (tot haaks op de mijne aan toe).