XXL Nutrition

Ex moslims bedreigd?

Bezoekers in dit topic

Ik ben het daar niet mee eens maar het is goedrecht eric, zou niet durven van je af te nemen ;)
 
Ik vind het bizar als je word bedreigd als je van je geloof afstapt.
Het is een vrije keuze om te geloven.
 
offtopic: Spiertje, als je het zat bent dat mensen het woord Zelfmoordterroristen in je sig verwarren met het woord Zelfmoordterroristen, dan moet je het misschien wat anders formuleren om verwarring te voorkomen. ;)
 
De koran is inderdaad niet zo mild over afvalligen.
 
De koran is inderdaad niet zo mild over afvalligen.

Oh ja? De Koran is juist veel milder aangaande afvallingen dan de Bijbel. Welke Soera staat geschreven dat afvalligen gedood moeten worden? Of in ieder geval geweld aangedaan moeten worden.

Niet de Hadith verwarren met de Koran.
 
Wat moet ik onder milder verstaan ? Ik blijf leven, maar m'n armen worden afgehakt ?
 
Wat moet ik onder milder verstaan ? Ik blijf leven, maar m'n armen worden afgehakt ?

Hoofd in het zand, en daarna mogen kleine kindjes je bekogelen met steentjes en keien. Haha much fun hoor
10 punten als je m blind kan maken :D
 
Maar laten het nou alleen de moslims zijn die zichzelf op blazen, heb ik joden nooit zien doen?

Dat komt omdat er op ons geen maagden staan te wachten. :D
 
Juich ik enkel maar toe!
Ik ben zelf een ex-moslim. Maar o ****ing wee als mijn moslimvrienden dat horen hoor.:o
Ach ja, ze zijn dom geboren :D

Tja, je kunt wel uit dat geloof stappen. Maar het grootste leed is toch al gebeurd. Hakkie tjakkie :D
 
Poosje geleden was er een tv-uitzending over dit onderwerp , werd toen verteld dat als je je tot de islam bekeerd had er geen weg meer terug was . Behalve in een houten kistje . Dit stond in de koran beschreven . Elke gelovige die zich van de islam afkeerde moest dood. Lekkere geloofsdienst.
 
Poosje geleden was er een tv-uitzending over dit onderwerp , werd toen verteld dat als je je tot de islam bekeerd had er geen weg meer terug was . Behalve in een houten kistje . Dit stond in de koran beschreven . Elke gelovige die zich van de islam afkeerde moest dood. Lekkere geloofsdienst.

Onzin denk ik. ik ben dit nog niet tegengekomen in de koran. Het kan best zijn dat het erin staat maar ik zou het maar niet zomaar geloven. ;)
 
staat er wel. trouwens in de bijbel staat ook dat iedereen die niet in god gelooft ook naar de hel gaat.
 
staat er wel. trouwens in de bijbel staat ook dat iedereen die niet in god gelooft ook naar de hel gaat.

Heb je het zelf gelezen???
En het is logisch dat dit in de bijbel staat!!
 
Haha zo zouden er meer moeten zijn, bij de spa is er ook een raadslid die zelf marokkaan is en die zegt ook dat de marokkaanse jeugd hun boekje ver te buiten gaat. Goede evolutie imo.
 
Back
Naar boven