XXL Nutrition

Ex-moslim Jami gemolesteerd

is dat de 2de wilders/ 3de hirsi ali ofzo die gozer???

Nee, dat heet loskomen van religie. Dit heeft in christelijk Nederland al plaats gevonden.

Als je Hirsi Ali al erg vindt, zet je dan maar schrap. Het zullen er meer worden. En wie weet, misschien een van jouw kinderen ook.

spiertje: jouw zoon niet meer welkom heten omdat hij niet meer gelooft,vind ik niet getuigen van "religion of peace". Zoas jij weet bestaat geweld niet alleen uit fysiek geweld.

dat was al duidelijk zeekip, en ik weet dat het alleen maar erger word, dat kun je al wel zien als je de afgelopen 10jaar bekijkt. maar de mensen zullen toch eens met elkaar leren leven.
maar goed ze zoeken het maar uit, ik ben weg :thumbup: later

zoals een andere pvda-er al zei; wat hij doet mbt beledigingen etc, heeft niets met zijn doelstellingen te maken. die kan hij ook wel bereiken zonder dit te doen, maar ja aangezien vrijheid van meningsuiting door bepaalde mensen gebruikt mag worden voor het beledigen van iemand religie, da's dan weer jammer, ik vraag me af wanneer men in nederland, alle partijen inbegepen, weer eens normaal met elkaar om zal gaan :no:

:rolleyes:
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen hirsi ali vervloekt werd,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen geert wilders vervloekt werd,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen donner zei dat we hier de sharia in konden voeren,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen een imam verdonk geen hand wilde geven,

zijn we dan lekker trots op de vrijheid van meningsuiting, iedereen mag zeggen wat hij wilt, daar worden we vast allemaal een stuk gelukkiger van :rolleyes:

De vrijheid van meningsuiting is naast een wettelijk kader ook ingebed in tolerantie. En dit laatste is hetgeen het ontbeert bij de meeste moskeegangers.

Als er wordt gezegd; religie is achterhaald en de islam is een achterlijke godsdienst; en dit wordt voldoende beargumenteerd dan heb je dat maar te accepteren. Net zoals ik iemands woorden zal accepteren die Nederland als een achterlijk land ziet (wel benieuwd naar zijn argumentatie ofcourse). Religie in Nederland is een zinkend schip wat mij betreft, het fundament is door de wetenschap al tijden geleden weggeslagen en dit is dan ook de consensus in elitaire kringen, en hiermee staat de deur open voor felle kritiek die je dus als prijs betaalt voor je irrationele geloof en daaruitvolgend gedrag. Dit alles is zolang het geloof implicaties met zich meebrengt zoals het incident uit dit topic, wanneer het zoals het hoort op individueel niveau wordt beleeft dan is religie minder schadelijk.

zoals een andere pvda-er al zei; wat hij doet mbt beledigingen etc, heeft niets met zijn doelstellingen te maken. die kan hij ook wel bereiken zonder dit te doen, maar ja aangezien vrijheid van meningsuiting door bepaalde mensen gebruikt mag worden voor het beledigen van iemand religie, da's dan weer jammer, ik vraag me af wanneer men in nederland, alle partijen inbegepen, weer eens normaal met elkaar om zal gaan :no:

Religie is niet normaal.

:rolleyes:
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen hirsi ali vervloekt werd,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen geert wilders vervloekt werd,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen donner zei dat we hier de sharia in konden voeren,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen een imam verdonk geen hand wilde geven,

zijn we dan lekker trots op de vrijheid van meningsuiting, iedereen mag zeggen wat hij wilt, daar worden we vast allemaal een stuk gelukkiger van :rolleyes:

Vervloeken mag je. Is alleen niet normaal (volgens onze normen en waarden).
Iemand mag vinden dat hier iets moet komen, maar aangezien het een democratie is, is maar afwachten wat er uiteindelijk van gaat komen.
Hand geven weigeren mag natuurlijk ook. Als je iemand geen hand wil geven oke, maar dat je dan tegen de gebruiken van je gastland in gaat mag duidelijk zijn.

Moet je kijken hoe tolerant ze in Marokko zijn als 2 kerels een nummertje maken in een moskee:D

Denk dat de moslims hier niks te klagen hebben en dat er al veel te veel gezwicht is voor hun gebruiken.
Geef 1 vingen en ze pakken de hele hand. Is veel te lang zo geweest. Moet gewoon langzaamaan weer een beetje ingedamd worden.

Je weet wat ik bedoel. Zoniet==> ik doelde daarmee dat we religie niet meer moeten aanvaarden.
Extreem, i know, maar het zit niet anders op als je het weg wilt zien.

dat was al duidelijk zeekip, en ik weet dat het alleen maar erger word, dat kun je al wel zien als je de afgelopen 10jaar bekijkt. maar de mensen zullen toch eens met elkaar leren leven.
maar goed ze zoeken het maar uit, ik ben weg :thumbup: later

Ik herhaal mijzelf inderdaad een beetje.

Wat mij opvalt:
wilders doet een gekke uitspraak --> ook veel niet moslims veroordelen dit en schamen zich voor deze uitspraak
een afvallige moslim krijgt klappen --> veel moslims zouden het niet doen, maar zijn er niet rouwig om

En dat laatste baart mij zorgen.

Ik herhaal mijzelf inderdaad een beetje.

Wat mij opvalt:
wilders doet een gekke uitspraak --> ook veel niet moslims veroordelen dit en schamen zich voor deze uitspraak
een afvallige moslim krijgt klappen --> veel moslims zouden het niet doen, maar zijn er niet rouwig om
En dat laatste baart mij zorgen.

ik denk dat het punt niet erin zit dat hij zogezegd afvallig is, maar dat de uitspraken die hij doet bij die mensen kwaad bloed gezet heeft.
het zal dan inderdaad vast helpen zo iemand in elkaar te meppen ja :rolleyes:

:no:

Idd, ik veroordeel jullie zeker niet als jullie er niet rouwig om worden. Het is nl jullie vijand:D

Maar wat voor uitspraken heeft ie precies gedaan ? Hij is toch geen wilders - wannabe ofzo hé ? Het zou echt een slechte naam zijn voor ex-moslims.

Ow geloof mij, dat heeft ehsan jami alang voor gezorgd dat ex moslims een slechte naam heeft
Voor wat het waard is, hij heeft het alleen maar verergerd
Geen idee waarom, wat hij heeft gedaan heeft dus echt wel een polariserend effect gehad

Wat heeft ie dan precies gedaan ?
Ik weet enkel dat ie een ex-moslim organisatie heeft geopend en dat juich ikpersoonlijk toe. Ik kan me niet inbeelden dat ex-moslims ertegen zouden zijn ?:D

Aanval op de islam geopend net zoals hirshi ali
De islam dit en dat noemen, de profeet is zus en zo en tjah dan kan je gewoon op weinig bijstand rekenen van moslims zelfs, en in sommige gevallen zelfs weerstand
En dat op openbare nationale tv, en tjah dan roep je gewoon een slechte naam op, hij is ook bezig met de islam te bestrijden om het zo maar te zeggen
Nou ik wens hem veel succes nog leden te vinden voor zijn groep hsahaha :D

Hoeveel moslims zijn er niet nog alleen in woord en naam moslim? Wat is het verschil tussen een afvallige en iemand die zuipt,rookt,blowt en een slecht mens is maar zich gewoon moslim blijft noemen?

Geloof in allah, en zn profeet
Dat hij gelooft dat er een allah is, maar zondes pleegt is een ander verhaal
Een afvallig verwerpt dat idee totaal, en dat is het erge eraan

Nu je er toch bent heb ik een vraag die jij wss wel kan beantwoorden.
Op de sportschool traint een Marokaanse gozer,aardige gast niks mis mee.
Is Moslim een goed mens, rookt niet, drinkt niet, steelt niet enz.
Wel kuurt hij. Hij zegt:"Staat niks over in de koran"
Dat zal vast maar de toen de koran werd geschreven werd er niet gekuurd stelde ik.
Is dit nou wel of niet geoorloofd? Hoe denken andere moslims hierover?

Geen geleuter, gewoon serieuse discussie aub.

Terug
Naar boven