MuscleMeat

Ex-moslim Jami gemolesteerd

  • Topic starter Zelda
  • Startdatum
  • Reacties 114
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Nogmaals
Intresse in kwantummechanica staat los van wat je zelf gelooft
Net zoals het in de wetenschap niet van belang is wat je thuis gelooft,het gaat erom wat toepasbaar is
Kirchoff versus Maxwell in de elektrotechniek bijvoorbeeld,de modellen zijn tegengesteld aan elkaar, maar beide worden ze nog steeds heel vaak gebruikt. Of bijvoorbeeld aan het quantummechanische model versus het klassieke model van Newton.
Je gaat way off topic, en zoals ik al zei die stumper ehsan jami heeft al genoeg aandacht gehad
 
"voorzitter van het comité voor ex-moslims"

Provocatie! They had it comin' !

Tja dat er in geloof weinig plaats is voor verdraagzaamheid wisten we al langer dan vandaag, dat geldt trouwens voor andere religies ook.
 
Net zoals het in de wetenschap niet van belang is wat je thuis gelooft, het gaat erom wat toepasbaar is

Ik was niet op zoek naar een lesje wetenschapsbeoefening, zo ondubbelzinnig zou je mijn posts niet moeten lezen, ik verwees naar mijn eerdere post die wel degelijk aan het topic gerelateerd is.

Wat ik cruciaal vind in een discussie over je geloof; de verhouding tot de wetenschap. In bovenstaande uitspraak neig je naar de theorie van NOMA (non-overlapping magisteria hetgeen Dawkins, zoals je gelezen hebt, bekritiseert, en ik ook complete onzin vind, of ben je wel van mening dat (jouw) religieuze wereld samenvalt met de rationele, werkelijke, wetenschappelijke wereld?

Met deze manier van antwoorden krijg je alleen maar meer vragen knul :D
 
Bannen van het land. Dit soort bullshit is erg passé.
 
Alle moslims die geweld niet afkeuren het land uit!
Ze moeten maar inzien dat je hier je eigen mening mag hebben.

Zelfde als dat homootje pesten.
Kinderachtig gedoe.
Zero tolerance!
 
Alle moslims die geweld niet afkeuren het land uit!
Ze moeten maar inzien dat je hier je eigen mening mag hebben.

ow... the irony

:lol:
 
Vind deze beweging eigenlijk wel belangrijk vanwege de symboolwerking.

Politiebescherming zeg ik dus, als hij zichzelf niet kan beschermen tegen dat tuig... Lekker veel media aandacht en de moslimsecularisering in ons land schakelt naar de volgende versnelling!

Dat was vanmiddag; en vanavond werd het volgende naar buiten gebracht:

Nu.nl zei:
Ehsan Jami, de voorzitter van het comité voor ex-moslims, krijgt extra beveiliging. Het NCTb, het OM en de politie hebben maandagmiddag tijdens een overleg besloten dat 'aanvullende maatregelen' nodig zijn voor de beveiliging van het 22-jarige raadslid van de PvdA in Leidschendam-Voorburg.

Dat liet een woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding maandag desgevraagd weten. Aanleiding voor de aanvullende maatregelen is het feit dat Jami zaterdag in zijn woonplaats Voorburg is mishandeld en de daarop volgende massale media-aandacht, waarbij vaak foto's van Jami werden getoond. Er zijn geen mededelingen gedaan over de aard van de aanvullende maatregelen.

:thumbs:
 
ow... the irony

:lol:

Niks met ironie te maken.
Ze lachen allemaal in hun knuistje als hun rakkers iets doen.
Spiertje is te laf om iets te doen, maar vind het wel oke.
Die mag er dus ook uit van mij.
95% is gewoon laf. Daarom doen ze ook alles in groepsverband. Niet omdat het zulke sociale mensen zijn hoor.
 
haha en weer ben ik het eens met RichardV. Optyfen met die lui.
 
:roflol:
Haha ik zeg je eerlijk, dat duurde nog vrij lang, ik had eigenlijk alang eerder zoiets verwacht.Maar blijkbaar is het toch niet de hoofdmoot die er zo aanstoot aanneemt
Mjah zal er zeker niet om rouwen :D

Ik ben nog steeds benieuwd hoe de meningen in de zwijgende meerderheid van de moslims verdeeld zijn. Hoeveel denken er net als Spiertje? Is het toeval dat zo ongeveer de enige praktiserende moslim op dit forum het geen punt vindt dat dit gebeurt?

Score van afgelopen weekend: homo's in Amsterdam en Haarlem mishandeld, sommigen zwaar gewond, spreekbuis voor ex-moslims mishandeld, voor de derde keer trouwens. Publieke figuren hebben tegenwoordig de keuze: of je mond houden over de islam, of 24 uur per dag met beveiliging rondlopen. Het is onmogelijk en onwenselijk elke homo, politicus en ex-gelovige te beveiligen, en een politieagent op elke hoek van de straat te zetten. Ergo: zolang de huidige bevolkingssamenstelling qua levensovertuiging en cultuur hetzelfde blijft, is dit een permanente fundamentele verandering van onze maatschappij.

Welkom in de 21ste eeuw. :(
 
Islam: a religion of peace :hahaha:

De mens is te irrationeel om te kunnen leven naar het woord van God/Allah/Sinterklaas. Emoties maken ons vlees zwak. Zeg een moslim dat zijn zus een hoer is en let maar eens op hoe snel alle heilige geschriften vergeten zijn.;)
 
Spiertje doet zich tegenwoordig als een Salafist of iets wat daar op lijkt. De Salafistische groep is zeker niet exemplarisch voor de meerderheid. Het enige probleem is dat die Salafisten, Wahabisten etc het meeste opvallen. Die zijn zo radicaal dat ze eigenlijk geen plaats hebben in Nederland, iets wat trouwens ook hun eigen opvatting is. Meer dan parasitair hier aanwezig doen de meesten van die groep niet.
 
is dat de 2de wilders/ 3de hirsi ali ofzo die gozer???
 
Is het toeval dat zo ongeveer de enige praktiserende moslim op dit forum het geen punt vindt dat dit gebeurt?

Of zou het komen door de driehonderduizend antimoslim/marokkanen topics...?

Ze lachen allemaal in hun knuistje als hun rakkers iets doen.
Spiertje is te laf om iets te doen, maar vind het wel oke.
Die mag er dus ook uit van mij.
95% is gewoon laf.

Je kent ze allemaal? Of alleen die 95%?

En wie zijn trouwens hun rakkers? Alle moslims?
 
Of zou het komen door de driehonderduizend antimoslim/marokkanen topics...?



Je kent ze allemaal? Of alleen die 95%?

En wie zijn trouwens hun rakkers? Alle moslims?

Van de 100 die ik er ken zijn het er 95 wijsneus.
Niet zo bijdehand doen.
En je weet wat ik bedoel dus waarom ga je er als een kleuter navragen??
 
Ik gedraag me niet als een wijsneus, jij denkt dat je in in de hoofden van alle moslims kan kijken:

Ze lachen allemaal in hun knuistje als hun rakkers iets doen.

Ik heb daar gewoon bedenkingen bij. That's all.
 
Nee... het is een gewone jongen die uitkomt voor zijn mening. Dat kan niet volgens moslims

zoals een andere pvda-er al zei; wat hij doet mbt beledigingen etc, heeft niets met zijn doelstellingen te maken. die kan hij ook wel bereiken zonder dit te doen, maar ja aangezien vrijheid van meningsuiting door bepaalde mensen gebruikt mag worden voor het beledigen van iemand religie, da's dan weer jammer, ik vraag me af wanneer men in nederland, alle partijen inbegepen, weer eens normaal met elkaar om zal gaan :no:
 
zoals een andere pvda-er al zei; wat hij doet mbt beledigingen etc, heeft niets met zijn doelstellingen te maken. die kan hij ook wel bereiken zonder dit te doen, maar ja aangezien vrijheid van meningsuiting door bepaalde mensen gebruikt mag worden voor het beledigen van iemand religie, da's dan weer jammer, ik vraag me af wanneer men in nederland, alle partijen inbegepen, weer eens normaal met elkaar om zal gaan :no:


so what, als je hier in Nederland woont moet je daar maar bovenstaan dan.

Gelul de hele tijd over beledigingen, nee dat heet vrijheid van meningsuiting.

En wij zijn jaren lang heeeeeeel tolerant omgegaan met andere bevolkingsgroepen. Ze moeten zich gewoon aanpassen aan ons en niet andersom . Het punt dat wij nog meer moeten toegeven, mbt homo's e.d. is gewoon niet aan de orde en wekt wrijving op.

Ik weet zelf ook dat een hele grote groep moslims dit absoluut niet erg vind wat er met die Jami is gebeurd, hetzelfde verhaal met Theo van Gogh. Ze zullen het niet goedkeuren naar de buitenwereld toe maarrrr wat veel belangrijker is ze zullen het ook niet veroordelen. En dat is precies waar de schoen wringt bij mij en vele andere.

Op een gegeven moment is de maat gewoon vol. En aub de meeste Moslims wonen hier net 30 jaar. Mijn hele familie woont hier al honderden jaren. wat denken ze wel niet....... waarom claimen ze van alles en willen ze zo nadrukkelijk hun stempel op de Nederlandse maatschappij drukken met hun intolerante gedrag.

Ik begin steeds nationalistischer te worden, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo ben. Door de jaren heen liggen de negatieve ervaringen met marrokanen en turken vele male hoger dan de positieve

Het is eigenlijk hetzelfde als voetbalgeweld, de grote groep met gewone normale voetballiefhebbers wordt de dupe van een klein groepje relschoppers.
 
:rolleyes:
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen hirsi ali vervloekt werd,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen geert wilders vervloekt werd,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen donner zei dat we hier de sharia in konden voeren,
vrijheid van meningsuiting was het zeker ook toen een imam verdonk geen hand wilde geven,

zijn we dan lekker trots op de vrijheid van meningsuiting, iedereen mag zeggen wat hij wilt, daar worden we vast allemaal een stuk gelukkiger van :rolleyes:
 
Back
Naar boven