SheSwa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem zijn de mensen die voor iedere scheet naar de huisarts of het ziekenhuis gaan. Zolang je niet tot die categorie behoort is er niet veel aan de hand.

Betaal zo'n 130 euro per maand verzekering en krijg alleen mn tandarts vergoed. Dat ook nog maar gedeeltelijk tegenwoordig.
Spaar dus daarnaast nog eens 20 per maand voor eigen risico en dat wordt nu 35.
165 euro per maand aan zorg!
Maar dit zorgstelsel is bewezen binnen tien jaar onbetaalbaar. Tijd voor grote hervormingen dus, ipv privatisering doorzetten en dat eigen risico maar blijven ophogen.

Hoe kom je ign aan 220 oi?
Moet je dan AIDS inh. slikken, een chronisch gebroken arm, een glazen-gebit hebben en achter een rolator lopen met een O2 tankje?
Nog paar keer naar het ziekenhuis voor onderzoeken en het is in 1 dag klaar.......medicijnen zijn gewoon heel duur, zeker als er nog patenten op zitten. Idd. Ik ben chronisch ziek (cu) en krijg gewoon eigen risico compensatie en chronisch zieken toeslag. Hou altijd meer over dan wat het eigen risico me kost
Dus de mensen die echt ziek zijn hoeven zich niet echt zorgen te maken.
Verder is het natuurlijk helemaal ruk. Waar houd het op. Oude systeem was veeeeel beter.
NL, lekker krom.
Laat ze eens bezuinigen op koningshuis/ontwikkelingshulp.
Idd. Ik ben chronisch ziek (cu) en krijg gewoon eigen risico compensatie en chronisch zieken toeslag. Hou altijd meer over dan wat het eigen risico me kost
Dus de mensen die echt ziek zijn hoeven zich niet echt zorgen te maken.
Verder is het natuurlijk helemaal ruk. Waar houd het op. Oude systeem was veeeeel beter.
huisarts valt toch helemaal niet onder eigen risico?Probleem zijn de mensen die voor iedere scheet naar de huisarts of het ziekenhuis gaan. Zolang je niet tot die categorie behoort is er niet veel aan de hand.