XXL Nutrition

Eindelijk gerechtigheid: Slachtoffer overval jaagt dader de dood in

DBC01 zei:
Kijk dit bedoel ik nou. Altijd de slachtofferrol in, altijd ontkennen en mekaar afdekken. En het zijn altijd dezelfde. Net ratten die lui, komen uit riolen en gaten om onrust te zaaien.

Je maakt wel een punt,..maar waarom die laatste zin erbij moet snap ik niet.
Het zit jou en sommige andere hier wel erg hoog.
Lijkt mij dat je niet gelukkig leeft op deze manier.

Whaha, tja das het risico wat je loopt als je tasjes gaat jatten.

komt omdat we boos zijn, en nee ik ben niet errug gelukkig op deze manier,,

-jeffrey- zei:
Ga toch een eind fietsen man, moeten we dan `dank je wel` en `alstublieft`zeggen als we beroofd worden?

Wat is dit nu weer voor antwoord?
In mijn geval is het even toeren, want ik heb een motor.
Ik heb gelijk, anders ga je niet op deze manier op in.
Wees inhoudelijk in je posts !!!!!!!!! :D

Als ze echt opzettelijk die persoon heeft omvergereden dan is ze gewoon te ver gegaan punt gedaan. Dat is doodslag.
Was het enkel een achtervolging en was de dood van de crimineel een gevolg van een ongeluk daarbij, dan is de vrouw imo gewoon onschuldig en zou ik zeggen opgeruimd staat netjes. (hoe grof dat ook mag klinken)

JimmyH zei:
komt omdat we boos zijn, en nee ik ben niet errug gelukkig op deze manier,,

Dan heb jij een probleem niet hun.
Het enige wat je er aan kan doen is je denkwijze veranderen en wat dieper te gaan nadenken, zet je ego opzij en zie het veeeeeeeeel groters.
Zoek het probleem injezelf en geef niet andere daarvan de schuld.. het is makkelijk ja maar niet de weg naar je levens doel.

maar ik ben het probleem niet,, dat zijn de marrokanen,, ik denk dat jij het een beetje scheef ziet

stealiron zei:
Wat is dit nu weer voor antwoord?
In mijn geval is het even toeren, want ik heb een motor.
Ik heb gelijk, anders ga je niet op deze manier op in.
Wees inhoudelijk in je posts !!!!!!!!! :D

Als je weet dat je gelijk hebt, waarom ben je dan zo sneu om negatief karma te geven. Beetje kinderachtig om zo aan je gelijk te willen komen. Alsof ik daardoor van mening verander. Om mijn part geef je me elke dag negatief karma. Dat bewijst alleen maar hoe KINDERACHTIG je bezig bent.

Nu zijn het de marrokanen, morgen is het je buurman.
Ik zie het kaarsrecht !!!!!!!!!! :D

DBC01 zei:
Kijk dit bedoel ik nou. Altijd de slachtofferrol in, altijd ontkennen en mekaar afdekken. En het zijn altijd dezelfde. Net ratten die lui, komen uit riolen en gaten om onrust te zaaien.

Kom op DBC, op deze manier trollen is echt niet nodig. :)

Ontopic:
En nou nooit meer roepen dat vrouwen niet kunnen rijden! Want ondanks dat de politie er als de kippen bij is om de dood van de 19-jarige tasjesdief Ali als een noodlottig ongeval te bestempelen, heeft het er alle schijn van dat mevrouw een carrière als autocoureur is misgelopen. Ik geef het je te doen. Je wordt beroofd van je tasje door twee onverlaten op een scooter en zonder blikken of blozen zet je hem in zijn achteruit en zet een van de dieven op vakkundige wijze klem tussen bumper en boom. Petje af. Dat het slachtoffer hierbij ter plekke komt te overlijden is inderdaad noodlottig te noemen...

UPDATE: De tweede verdachte wist te ontkomen en is nog voortvluchtig. In de loop van gisteravond arresteerde de politie nog twee jongens van 15 en 16 jaar die bij het incident waren betrokken. De politie onderzoekt of de jongens betrokken zijn bij meerdere soortgelijke diefstallen die de laatste weken in deze omgeving werden gepleegd. Overigens zit de 43-jarige vrouw nog steeds vast.

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn inziens is het heel jammer voor die jongen, maar het lijkt er toch echt op dat de dame in kwestie hem niet moedwillig heeft doodgereden.

-jeffrey- zei:
Als je weet dat je gelijk hebt, waarom ben je dan zo sneu om negatief karma te geven. Beetje kinderachtig om zo aan je gelijk te willen komen. Alsof ik daardoor van mening verander. Om mijn part geef je me elke dag negatief karma. Dat bewijst alleen maar hoe KINDERACHTIG je bezig bent.

Dus als je negatief karma geeft ben je kinderachtig.
En wat ben je dan als je positief karma geeft?
Dan iemand die helmaal gelijk heeft omdat het in jou straatje ligt?
Jammer joh, zo werkt het niet, en ook in het leven niet.
Als je niet eens tegen negatief karma kan dan ben je pas kinderachtig. :D

Doodrijden tasjesdief 'tragisch ongeval'
Het doodrijden van een tasjesdief in Amsterdam-Oost lijkt volgens de politie 'een tragisch ongeval'.

Weggevlucht
De automobiliste die het ongeval veroorzaakte, zit nog wel vast. Twee jongens op een brommer bestalen de vrouw van haar tas, toen zij stilstond met haar auto. Daarna vluchtte het duo weg. De vrouw reed daarna achteruit, de dieven achterna.

Beklemd
'Door nog onbekende oorzaak' ontstond volgens de politie een botsing met de brommer, waarna de auto doorschoot. Het 19-jarige slachtoffer, van Marokkaanse afkomst, kwam beklemd te zitten tussen de auto en een boom. Hij raakte levensgevaarlijk gewond en overleed ter plekke.

Eerdere diefstallen
In de loop van de avond arresteerde de politie nog twee jongens van 15 en 16 jaar die bij het incident waren betrokken. De politie kwam het tweetal op het spoor door de brommer die bij de tasjesroof werd gebruikt. Welke rol zij precies hebben gespeeld, is nog onduidelijk. De politie onderzoekt of de jongens betrokken zijn bij meerdere soortgelijke diefstallen die de laatste weken in deze omgeving werden gepleegd.

Rellen
Na het incident gisteravond ontstond even een grimmige sfeer onder een groepje deels Marokkaanse jongeren dat op het voorval afkwam en begon te schreeuwen en schelden. De vader van het slachtoffer ging bij het zien van zijn zoon door het lint. De politie nam hem mee naar het bureau, waar een crisisteam hem heeft opgevangen.

Bron

stealiron zei:
Dus als je negatief karma geeft ben je kinderachtig.
En wat ben je dan als je positief karma geeft?
Dan iemand die helmaal gelijk heeft omdat het in jou straatje ligt?
Jammer joh, zo werkt het niet, en ook in het leven niet.
Als je niet eens tegen negatief karma kan dan ben je pas kinderachtig. :D

Over het karma gebeuren verwijs ik naar deze post: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=472519&postcount=52

Nu ontopic svp.

stealiron zei:
Zoek het probleem injezelf en geef niet andere daarvan de schuld.. het is makkelijk ja maar niet de weg naar je levens doel.

Whahaha jij bent zeker de leukste thuis :roflol: Zoek het probleem in jezelf... Dat is het probleem van de NL samenleving. Dat wij altijd het probleem bij onszelf zoeken. Geef nou maar toe dat het probleem bij die kneus van een tasjesdief ligt. Hij wist dat hij het risico liep, voor het zelfde geld was hij nu 100 euro rijker. Tja, nu ligt hij onder de grond. Ik zal r niet wakker om liggen, waar ik wakker om lig is dat die vrouw nu waarschijnlijk de bak in kan omdat zei ongevraagd in deze klote situatie is geplaatst door die rotte Ali.

Rob G zei:
waar ik wakker om lig is dat die vrouw nu waarschijnlijk de bak in kan omdat zei ongevraagd in deze klote situatie is geplaatst door die rotte Ali.

Ik lig er eerder wakker van dat Ali's pappie en Ali's bloedbroedertjes wraak gaan nemen op die stomme vervelende Nederlandse die toch rijk is. Aangifte doen tegen een der onzen, dat kost je al een paar ruiten in je woning, maar een beetje terugmeppen....

En Ali heeft nooit iets fout gedaan, want Ali is een der onzen....jaha :cool:

stealiron zei:
Nu zijn het de marrokanen, morgen is het je buurman.
Ik zie het kaarsrecht !!!!!!!!!! :D

hoelang moet nederland dan nog zn kop in t zand steken, en ontkennen dat marokkanen gewoon procentueel veel meer overlast veroorzaken, laten we nou gewoon eens eerlijk zijn en toegeven dat marokkanen in t algemeen eens een heropvoeding nodig hebben. beetje respect hebben voor andere mensen/geloven want dat kom ik niet tegen in t dagelijkse leven.

En nee ik ben geen Lonsdale dragende neonazie ergens in een uithoekje van limburg waar bijna geen marokkanen komen. maar een gewone gast uit rotterdam die ziet dat t helemaal de verkeerde kant opgaat met zn stad.

en daar komt 1 bevolkingsgroep steeds in voor........

Rob G zei:
Als je naast een marokkaan woont zit die kans r wel dik in ja....

:D Karma!

Maar euh, als de Marokkaan nu Man Mountan zou zijn, of een andere Marokkaan die wel geintergreerd is en niet achterlijk denkt, dan zou het wat anders zijn. Dus het gaat om het gedrag van het individu waar op geoordeeld wordt. Dat helaas in bepaalde groepen bepaald gedrag vaker voorkomt, dat valt echter niet te ontkennen. En dat dat gedrag op een bepaalde manier met cultuur te maken heeft, dat is voor mij ook aannemelijk.

stealiron zei:
Zoek het probleem injezelf en geef niet andere daarvan de schuld...

Volgens veel cultuur wetenschappers is juist het probleem van de Cultuur van bepaalde medelanders, dat een probleem niet bij hunzelf gezocht wordt. Het gaat om de eer van de famillie en hoe die gered moet worden. Wie er gelijk heeft, en of het probleem inderdaad misschien wel bij jou ligt, is niet belangrijk. Wat je hier zegt zou je tegen je Marokkaanse vrienden moeten zeggen!!! :cool:

Laatst bewerkt:
Toen ik het vanmorgen hoorde op TV wist ik het eigenlijk al.
Dat het weer Marokkanen waren. Triest eigenlijk voor zo'n bevolkingsgroep dat je daar meteen aan denkt, maar ze hebben het aan zichzelf te danken.

Keer op keer worden je vermoedens weer bevestigd.

Loverboys, straatroven, rellen, iedere keer denk je weer dat het die groep is geweest. Vaak is het ook zo en toch moet ik tegen mezelf blijven zeggen dat het ook een andere groep kan zijn. Maar toch..........

Voor die gozer:

Ik vind dat hij zijn verdiende loon heeft gehad, opgeruimd staat netjes. Je moet gewoon van andermans spullen afblijven.

Het gaat hier dan wel alleen om een diefstal, maar al was hij door de politie opgepakt dan had hij zijn leven hoogstwaarschijnlijk toch niet gebeterd. Nu heeft hij die kans ook niet meer, pech voor hem! Laat het een voorbeeld zijn voor zijn vriendjes.

Terug
Naar boven