Fitness Seller

Eindelijk gerechtigheid: Slachtoffer overval jaagt dader de dood in

Eindelijk eens leuk nieuws op de tv, de gevolgen voor die vrouw denk minder leuk.

Ik had hetzelfde denk ik gedaan, ik had die stink apen ook van die scooter afgereden.
Verdiende loon, hoop dat ze branden in de hel.

Parasieten zijn het, je hoort het steeds meer tegenwoordig.. het land gaat naar de klote met die idioten hier.

Laatst bewerkt:
Tja lullig voor die gast en zijn familie. Ik hoop voor die vrouw dat ze het niet met opzet heeft gedaan.

Maar als het dus per ongeluk is verdient ze absoluut geen straf!!

Nou ik zou het zeker met opzet doen, je wordt tog helemaal gestoord met dat volk in ons land (de goede daar gelaten)

Laatst bewerkt:
StillStrong zei:
Wat die vrouw heeft gedaan is gewoon niets anders dan wettige zelfverdediging. Ze wilde haar handtas terug hebben...
Dat die crimineel toevallig tussen haar auto en een boom belande is zijn probleem, laat dit eens een lesje zijn voor dat gespuis.

Yeh !!!!!!!!!!!!!

Vind het steeds minder kwalijk te nemen.

Ze zat dus in de auto toen het gebeurde.
Het was een ongeluk.
Plus hij was maandag nog in de rechtbank voor een geweldadige overval op de Xenos.

Aaaaaaaaaaah wat zielig voor hem :D

Gerechtigheid!!!!

En dan een stille meeting houden. Te gek voor woorden. :mad:

MightyDuck zei:
Ach, dood. Allah had het zo gewild! Gij zult niet stelen! :mad:

Dit vind ik ook, wie steelt kan gewoon een pakslaag krijgen.!!!!!!
Ik weet ook zeker dat deze vrouw het niet bewust heeft gedaan, maar vind het wel normaal dat dit soort dingen gebeuren, want iedereen moet van zijn poten van andermans spullen afblijven.
We zijn hier gewoon veel te makkelijk, in andere landen, daar doen ze het veel minder, want de straffen zijn veel hoger.
Wie niet wil luisteren moet maar gewoon voelen.

Ik word dit land een beetje zat, misschien ga ik lekker naar spanje emigreren, daar heb je veel minder gezeik dan in dit land.

Geldt het stelen van software en muziek ook als iets wat tot steniging zou moeten leiden ? Ik bedoel, stelen is stelen en gezien de hoeveelheid links die hier uitgewisseld wordt lijkt me dat een ieder hier (een enkele uitzondering daargelaten) wel voor stokslagen in aanmerking komt.... Misschien is Spanje nog niet "rechtvaardig" genoeg om naar te emigreren... probeer het eens in Irak ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Vind het steeds minder kwalijk te nemen.

Ze zat dus in de auto toen het gebeurde.
Het was een ongeluk.
Plus hij was maandag nog in de rechtbank voor een geweldadige overval op de Xenos.

Aaaaaaaaaaah wat zielig voor hem :D

Gerechtigheid!!!!

En dan een stille meeting houden. Te gek voor woorden. :mad:

Man die stille meeting van die gasten is alleen maar show en spel. Ze wéten dat de Nederlanders kóken van woede als 'hun' stille meetings worden gebruikt om criminelen te eren dus doen ze het ook.
Dat volk daagt een hoop uit en speelt in op gevoelens, maar voor de rest doen ze je geen kwaad alleen als ze met 10 man overmacht op straat lopen en héél zeker zijn dat ze die ene persoon wel aankunnen met z'n tienen, dan wel.
Precies Hyena's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ DBC: mwoah, dat gaat wel heel ver. Ik denk niet dat ze het expres doen om Nederlanders te stangen.
Ze beseffen zich niet dat ze hiermee veel Nederlanders irriteren, of het kan ze geen fl**ker schelen.

En als het waar is RichardV gelijk heeft dan mogen we blij zijn dat hij dood is. Want reken maar dat hij nog meer ellende had veroorzaakt… Dus zijn dood scheelt een hoop leed van mensen die het slachtoffer zouden zijn geworden van zijn criminele gedrag. :)

DBC01 zei:
Man die stille meeting van die gasten is alleen maar show en spel. Ze wéten dat de Nederlanders kóken van woede als 'hun' stille meetings worden gebruikt om criminelen te eren dus doen ze het ook.

Mmm, ik weet niet of je gisteren NOVA gezien hebt? Daar kwam een vertegenwoordig van een Marokkaanse organisatie dood leuk vertellen dat ie Ayaan Hirsi Ali een angsthaas vond. Nou ja, geweld en bedreiging is gewoon voor die primitieve rotschoffies zullen we maar zeggen.

wazzup zei:
Geldt het stelen van software en muziek ook als iets wat tot steniging zou moeten leiden ? Ik bedoel, stelen is stelen en gezien de hoeveelheid links die hier uitgewisseld wordt lijkt me dat een ieder hier (een enkele uitzondering daargelaten) wel voor stokslagen in aanmerking komt....
Inderdaad, downloadje hier, downloadje daar. Ben echt benieuwd wat voor rel het zou opleveren wanneer een artiest een illegale downloader in een worsteling om het mp3-tje dodelijk verwondt.

Lauw zei:
En als het waar is RichardV gelijk heeft dan mogen we blij zijn dat hij dood is. Want reken maar dat hij nog meer ellende had veroorzaakt… Dus zijn dood scheelt een hoop leed van mensen die het slachtoffer zouden zijn geworden van zijn criminele gedrag. :)

Ik ben blij dat er een smiley achter staat, want dat meen je niet serieus.

wazzup zei:
Ik ben blij dat er een smiley achter staat, want dat meen je niet serieus.

Ik wel!!
Plus dat ik je voorbeeld van het stelen van muziek en dergelijke erg zwak vind want wordt gewoon toegestaan. Die sites waar mensen alles naar elkaar verspreidnen zijn niet illegaal.
Roof is wel illegaal.
En waarom zou hij het niet menen?
Als ze je vrouw verkrachten vind ik dat je die ander mag omleggen. Wat de nationaliteit van die persoon ook mag zijn.
Als ze me bestelen vind ik dat ik actie mag ondernemen. De dood vind ik erg overdreven dan, maar een bezoekje aan de dokter zit er dan wel in :)

Var zei:
Pfff fl**ker op man, een tasjesdief wens je toch niet de dood toe.

Als je dope dealt moet je ook rekening met het risico houden dat je geript en/of vermoord kunt worden.

Ik heb geen medelijden met dat soort gasten....die komt er tenminste niet meer met een taakstraf af ;)

Zal me alleen benieuwen of de vrouw in kwestie nog vervolgd gaat worden :rolleyes:

RichardV zei:
Ik wel!!
Plus dat ik je voorbeeld van het stelen van muziek en dergelijke erg zwak vind want wordt gewoon toegestaan. Die sites waar mensen alles naar elkaar verspreidnen zijn niet illegaal.

Het is wel degelijk illegaal, maar verdomd moeilijk om er iets aan te doen.

Roof is wel illegaal.
En waarom zou hij het niet menen?
Als ze je vrouw verkrachten vind ik dat je die ander mag omleggen. Wat de nationaliteit van die persoon ook mag zijn.
Als ze me bestelen vind ik dat ik actie mag ondernemen. De dood vind ik erg overdreven dan, maar een bezoekje aan de dokter zit er dan wel in :)

Ik blijf bij het feit dat iemand doden omdat anders andere mensen er misschien last van zouden kunnen hebben een onmenselijk uitgangspunt is. (dat geldt wat mij betreft voor elke moord)

Als ze je vrouw verkrachten en jij gaat eigen rechter spelen dan zul je gewoon voor de consequenties moeten opdraven.. levenslangge gevangenis wat mij betreft (wat in Nederland niet zo heel lang (niet lang genoeg) schijnt te duren, maar dat terzijde).

Geweldpleging is ook strafbaar btw, buurman heeft een meisje dat stond te schelden en te dreigen een duw gegeven.. ze kwam ongelukkig terecht en hij heeft er een aantal dagen voor in voorarrest gezeten... (ik heb hem niet gevraagd of hij verder ook nog veroordeeld is)

Als je iets anders vindt kun je proberen via de politiek een aanpassing in het gerechtelijk systeem te bewerksteliggen, maar aangezien dergelijke rechten vaak steunen op de grondwet en internationale samenwerkingsverbanden heb ik weinig hoop voor je. Beter is het dan om te verhuizen naar een Islamitisch land waar dergelijke zaken makkelijker liggen.

Ach die vrouw die handelde in paniek en had niet de intentie om die jongen naar allah te helpen imo.

btw vorige stond hij voor de rechter ivm een gewapende roofoverval op de Xenos :rolleyes:

Ik betreur de gang van zaken, maar erg? nee helemaal niet.

"Ali B. had een hart van goud"

AMSTERDAM - De automobiliste (43) die maandagavond in Amsterdam een straatrover doodreed, deed dit "absoluut niet opzettelijk", stelt haar advocaat mr. P.A. van der Waal uit Amsterdam.

Volgens de vrouw, die vastzit op verdenking van doodslag, wilde zij slechts de daders achtervolgen om haar handtas met persoonlijke bezittingen terug te krijgen. "Ze is achteruitgereden om die jongens aan het verstand te brengen dat er niets in de handtas zat wat waarde voor hen had", aldus de Amsterdamse advocaat, die zijn cliënt gistermiddag uitgebreid heeft gesproken. De verdachte vrouw is zelf moeder van twee kinderen. "Ze is erg aangeslagen. Ze vindt het verschrikkelijk voor die jongen en zijn ouders. Ze wil heel graag persoonlijk aan de ouders uitleggen hoe het heeft kunnen gebeuren."

De vrouw zou zelfs niet eens gemerkt hebben dat zij de scooter aanreed. " Toen ze tegen een boompje was aangereden, stapte ze uit en rende achter één van de straatrovers aan. Die kon zij echter niet bijhouden en ze keerde terug naar de auto. Pas toen ze haar spulletjes bijeenraapte op straat, zag ze die jongen tegen die boom. Het was absoluut niet haar bedoeling om de straatrovers letsel toe te brengen door ze bijvoorbeeld aan te rijden."

De advocaat zegt er rekening mee te houden dat de gedode jongen eerst is gelanceerd door een verkeersdrempel bij zijn vluchtpoging. "Mijn cliënt zegt zich niet te kunnen herinneren dat zij de scooter heeft aangereden. Het sporenonderzoek moet duidelijkheid geven." De vrouw is gisteren langdurig verhoord door de recherche. "Onduidelijk is hoe haar auto nu precies in aanraking is gekomen met het slachtoffer en de brommer", aldus justitiewoordvoerder Robert Meulenbroek. Justitie hoopt vurig dat de nog voortvluchtige tasjesdief zich meldt, omdat hij één van de belangrijkste getuigen is. Vandaag beslist justitie of de vrouw wordt voorgeleid bij de rechter-commissaris. "Mijn cliënt is erg aangeslagen. Ze zegt niets te hebben gemerkt van een botsing, anders was ze toch ook niet achter die wegrennende jongen aangegaan. Dan had ze wel direct hulp verleend." Buurtbewoners hoorden even voor half zeven een harde klap. Ze zagen een donkerrode auto die achteruit tegen een boom was geklapt. Toen de wagen naar voren reed werd het levenloze lichaam van Ali zichtbaar. De tasjesrover had zijn helm nog op.

Volgens omwonenden was de vrouw volledig van slag. "Ze was volledig in paniek en riep: 'Zo heb ik het niet bedoeld.'" De 43-jarige bestuurster heeft hem in verwarde toestand nog gevraagd waarom hij haar nou had beroofd. "Er zat niet eens geld in die tas!", zou ze hem nog hebben toegevoegd. Volgens buurtbewoners lag de inhoud van haar tas over de hele straat verspreid. De vrouw was totaal in shock en zat op een gegeven moment met haar make-upspullen uit haar tasje in haar handen, terwijl ze riep: " Kijk nou helemaal stuk."

10 vingers in iemands tas, come on, come on. :p

wazzup zei:
Als ze je vrouw verkrachten en jij gaat eigen rechter spelen dan zul je gewoon voor de consequenties moeten opdraven.. levenslangge gevangenis wat mij betreft (wat in Nederland niet zo heel lang (niet lang genoeg) schijnt te duren, maar dat terzijde).

Jij bent gewoon niet oke. :D
Als ze mij vrouw verkrachten zal ik de dader opsporen en afmaken. Zal echt niet wachten of hij misschien wordt veroordeeld door justitie.
Ik maak hem zelf kapot. Zelfs als ik dan de doodstraf zou krijgen.
Zou niet kunnen leven met het idee dat mijn vrouwtje dat is aangedaan en ik er niks aan gedaan heb.

Vind dat de dame in kwestie bij ongeval niks kunnen aanrekenen!

Ik wil eigenlijk nog even kwijt, dat dit weer een prima voorbeeld is van het mislukte integratiebeleid.

Ik ga het ff a la Nijntje neerpleuren:

Ali steelt tas.
Ali wordt achtervolgt door bestolen vrouw in auto.
Ali rijdt tegen boom.
Vrouw rijdt tegen Ali en boom.
Ali dood!
Marokkaanse gemeenschap huilt.
Ali zielig.

Ik zeg niet dat n tasjesdief de dood verdient voor zn daad, maar aan elke misdaad kleeft risico. En ik vindt het ronduit belachelijk en tekenend voor de huidige situatie in NL, dat zo'n gast door zn mede Marokkanen verdedigd wordt en de slachtofferrol wordt toegekend.

Hij mocht mss dan wel een goeie jongen ten aanzien van zn ouders/familie/kennissen zijn geweest,daar kan ik niet over oordelen, maar op straat gedroeg ie zich blijkbaar als smerig tuig.

Een jongen die bij me in de buurt woonde, jaar of 13-14 terug, heeft het ooit in zn plaat gehaald om een oude vrouw van dr tasje te beroven.

Hij is gepakt, en vervolgens door iedereen in de buurt die het wist, als paria behandeld. Not to mention, het portie klappen dat ie nog heeft gehad van, toevallig een bodybuilder, en later van nog een aantal gasten.

Zulke figuren kom je niet voor op, zelfs niet als ze dood tegen om een boom gewikkeld zijn. Zulke gasten moet je verbannen. Nederlander of buitenlander!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven