AndroidHealthClinic

Eiwit Pannenkoeken - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Aldus BodyenFitshop.nl: "Dit product is ideaal voor mensen die af willen vallen door middel van een eiwitdieet of mensen die trainen voor extra spiermassa."
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Sinds afgelopen vrijdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoals je van een pannenkoek verwacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram poeder + 120 ml magere melk
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Eigenlijk in twee worden: Top service (hiermee bedoel ik: gratis verzending, leuke cadeau's, altijd snel vriendelijk - persoonlijk en vakkundig advies op elk moment van de dag, en natuurlijk B&F hebben de laagste prijzen)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Wel in de weekaanbieding, maar €18,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, je krijgt van dit product een pannenkoek zoals je een pannenkoek verwacht. Alleen dan hoog in de eiwitten en laag in de koolhydraten en vetten. Dat wil toch elke bodybuilder wel?

Mijn review:
Ik heb dit product gekocht, omdat het in de weekaanbieding van afgelopen vrijdag was gekomen. Als vaste klant van de Bodyenfitshop.nl kijk ik elke week naar de weekaanbiedingen. Door de gratis verzending kan ik meedere bestellingen plaatsen, zonder dat er telkens verzendkosten bijkomen. De Eiwitpannenkoeken is volgens mij het nieuwste product van de Bodyenfitshop-lijn. Deze wilde ik zelf wel proberen, nu kan ik nog meer variëren in mijn voeding. Iets wat eten plezierig houd.

Afgelopen vrijdag dus meteen mijn product bestelt en de volgende dag werd het alweer geleverd. Helaas was ik de hele dag afwezig dus een huisgenootje heeft het voor mij aangenomen. De verpakking ziet er goed uit, gewoon zoals we van bodyenfitshop gewent zijn. Goed en duidelijk.

Ik ben net thuisgekomen van het werk en wilde de eiwitpannenkoeken wel eens proberen. Wat ik nodig had was het volgende:

Een shakebeker
120 ml magere melk
30 gr pannenkoekenpoeder.

De voedingswaarden en ingredienten:
Per 30 gram poeder + 120 ml magere melk
Kcal 180,2
Vet 1,2 gram
Eiwit 24,60 gram
Koolhydraten 11,5 gram
Vezels 0,3 gram

Ingredienten:
Erwteneiwit, ei-eiwit, melkeiwit, tarwebloem, havermeel, natrium chloride,
dinatriumdifosfaat E450, kaneel, natrium bicarbonaat E500.

Eerste indruk:

Over het product, ongebakken ben ik tevreden. De poeder lijkt zoals pannenkoeken poeder is, stinkt niet en ruikt gewoon normaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De bereiding:

Over de bereiding kan ik het kort houden. Ik wilde testen of de oplosbaarheid goed is. De meeste bodyenfit producten lossen goed op dus ging er bij dit product ook van uit. Ik heb in een shakebeker (zonder rooster) 120ml melk gedaan en één schep pannenkoekenpoeder. Even schudden en een pannenkoek maken is nog nooit zo makkelijk geworden. Gewoon, het was klaar, ik kon nu de pan op het vuur zetten.

Het bakproces:
De pan was opgewarmd en nu kon ik eindelijk de pannenkoeken bakken. Natuurlijk was ik benieuwd hoe het beslag op het vuur zou reageren, nou niet anders dan wat we van pannenkoeken gewent zijn. Na het beslag in de pan te hebben gedaan heb ik beide kanten van de pannenkoek gebakken. De kleur, het uiterlijk en de mooie bruine kantjes op de pannenkoek waren aanwezig. 120ml beslag is voldoende voor twee, lekkere pannenkoeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De smaak:
Nadat de eerste punten van keuring al goed waren gegaan zijn we eigenlijk bij het laatste, maar zeker één van de belangrijkste punten aangekomen, namelijk de smaak van het product. De smaak van de pannenkoek is goed, lekker en zoals we van een eiwitpannenkoek verwachten. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik naturel pannenkoek met een overdreven eiwitsmaak zou proeven maar dat is, naar mijn mening, helemaal niet het geval. Gewoon een goede eiwitpannenkoek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even alles op een rijtje:

  • Lost goed op
  • Snel en makkelijk te bereiden
  • Geen klonten in het beslag
  • Smaak is goed
  • De kleur van de pannenkoek is zoals we gewent zijn.
Verder kan ik eigenlijk geen nadelen bedenken van dit product, want een pannekoek is een pannenkoek en net hoe je het zelf wil bereiden. Voor iedereen die een leuk alternatief voor een maaltijd wil, kan altijd een pannenkoek nemen. Dit is een mooi en interessant product als tussendoortje. Absoluut een aanrader!!!!:)

b&f_pancake.jpg
 
De juiste pan doet wonderen. :p. Ik heb geprobeerd in een pan zonder antikleeflaag maar dit ging niet. Mijn zus probeerde bij haar thuis met een pan met anti kleeflaag en dit ging perfect. :p.

Jammer dat we hier een inductievuur hebben pannen met antikleeflaag kosten dan 30-40 euro. :(. Maar zag er op de blokker in Nederland staan voor 10 euro. Dus tijdens de paasvakantie eens met de bus naar Maastricht een pan halen. :p

Ok, mooi om te lezen!:meal:

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Bestelling is vandaag toegekomen. Ik heb nu een mooie voorraad

1 pot iso-100
1 pot nectar
1 pot whey isolaat
2 potten micellar casein
1 pot free no stick pan spray (ofzoiets :))
1 pot visolie caps

Ook voor het eerst een sample whey perfection (aardbei) gedronken. Lekker :D. Wel jammer dat de gratis shakebeker die je bij 2 potten micellar casein krijgt er niet bij zat want ik had al een oudere beker weggesmeten .... :(

Zie er netjes uit! Zal ik je een shaker nasturen? (PM mij dan maar even het referentienummer van een vorige bestelling dan heb ik direct het adres:))

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Bestelling is vandaag toegekomen. Ik heb nu een mooie voorraad

1 pot iso-100
1 pot nectar
1 pot whey isolaat
2 potten micellar casein
1 pot free no stick pan spray (ofzoiets :))
1 pot visolie caps

Ook voor het eerst een sample whey perfection (aardbei) gedronken. Lekker :D. Wel jammer dat de gratis shakebeker die je bij 2 potten micellar casein krijgt er niet bij zat want ik had al een oudere beker weggesmeten .... :(

Dat is niet de bedoeling. Ik maak het goed. Stuur me even je ref nummer via p.m. :)

-Leon

gister ook 1 pot besteld ik ben benieuwd! :D

Dank je! :thumbs:
 
Zie er netjes uit! Zal ik je een shaker nasturen? (PM mij dan maar even het referentienummer van een vorige bestelling dan heb ik direct het adres:))

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------



Dat is niet de bedoeling. Ik maak het goed. Stuur me even je ref nummer via p.m. :)

-Leon

hmm, het was eigenlijk de bedoeling dat dit in het bodyenfitshoptopic stond. Maar goed, thx. Ik zal anders wachten tot de nieuwe whey binnen is. Want ik wil zeker eens nieuwe smaken proberen. Misschien moet je hem dan daar maar bijsteken, het lijkt anders zoveel werk om enkel een beker op te sturen :).
 
hmm, het was eigenlijk de bedoeling dat dit in het bodyenfitshoptopic stond. Maar goed, thx. Ik zal anders wachten tot de nieuwe whey binnen is. Want ik wil zeker eens nieuwe smaken proberen. Misschien moet je hem dan daar maar bijsteken, het lijkt anders zoveel werk om enkel een beker op te sturen :).

Dank je:)
 
Heb me nu ook al verschillende keren een lekkere pannenkoek gemaakt. Eerst lukte het bakken niet zo goed maar dit lag dus zeer duidelijk aan de pan die ik gebruikte. De pan had immers geen antikleeflaag. Maar ik had hier nog een elektrische wok staan die wel zo een laag had en hierin gaat het bakken dus werkelijk perfect.

Ik maak ze zoals aangegeven op de site en verpakking.
120 ml magere melk + 30 gram van de mix. En dan mix ik het even. Resultaat is een mooie pannenkoekenmix. Het resultaat na het bakken is dan ook zeer goed.

2mn2lib.jpg


De pannenkoeken zijn iets donkerder dan een gewone pannenkoek en de smaak is iets anders. Maar ze zijn echt heerlijk. :D. Zelf doe ik er een klein beetje siroop op. (Zit in de bulk dus mag wel wat extra kcal hebben.)

De pannenkoeken zijn zeer snel gemaakt dus ideaal als snack. Ook zeer handig om mee te nemen naar het werk of naar school.

Echt een top product.
 

Volgens mij wordt de opname langzamer maar blijven de eiwitten gewoon waardevol.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

gister ook 1 pot besteld ik ben benieuwd! :D

Bakken maar!:)

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Bestelling is vandaag toegekomen. Ik heb nu een mooie voorraad

1 pot iso-100
1 pot nectar
1 pot whey isolaat
2 potten micellar casein
1 pot free no stick pan spray (ofzoiets :))
1 pot visolie caps

Ook voor het eerst een sample whey perfection (aardbei) gedronken. Lekker :D. Wel jammer dat de gratis shakebeker die je bij 2 potten micellar casein krijgt er niet bij zat want ik had al een oudere beker weggesmeten .... :(

Whey Perfection is de favoriet voor vele. Mooi lijstje!:)
 
Heb ze ook gemaakt :D
Niet zo lekker als gewone pannekoeken maar voor een eiwitpannekoek zeer goed te doen!
Zeer makkelijk voor een snelle maaltijd of om mee te nemen.
Voor mensen die niet aan het cutten zijn kun je de mix ook mixen met bijv een beetje koopmans meergranen pannenkoeken mix, dan zijn ze nog lekkerder!
Volgende keer ga ik met wat extra kaneel en appel proberen :meal:
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit maar 18euro voor 30 pannenkoeken nogal duur imo. Maar ga het toch is bestellen een keer voor tussendoor
 
Hallo allemaal, hoe zit het dan met de eiwitten? mogen deze wel verwarmd dan. Ik kan me zo voorstellen dat ik ook gewoon extra whey toe kan voegen aan een bestaand pannekoekbeslag of zie ik dat verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, hoe zit het dan met de eiwitten? mogen deze wel verwarmd dan. Ik kan me zo voorstellen dat ik ook gewoon extra whey toe kan voegen aan een bestaand pannekoekbeslag of zie ik dat verkeerd.

Het is wel zo dat het niet zo heel simpel is om een goed beslag te krijgen. Maar op zich kan het.

Met onze nieuwe versie Eiwit Pannenkoeken hebben we pas echt het idee dat we nu echt komen naar een perfecte pannenkoek. Qua samenstelling hadden we al veruit de beste eiwitpannenkoek in de markt, nu met de vernieuwde versie ook qua bakbaarheid en smaak. :)

De meeste "eiwit" pannenkoeken bevatten eigenlijk maar heel weining eiwit in verhouding soms zelfs maar 40-50%. Bij ons bak je met 30 gram poeder echt een eiwitpannenkoek met 24,5 gram eiwit en daar kan echt geen merk tegenop. Met de vernieuwde smaak en bakbaarheid, zeg ik:meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

900 Gram voor 30 pannenkoeken met 24,5 gram eiwit voor 14,90!
 
Vandaag binnengekregen. En moet zeggen; qua smaak is het zeker goed! De smaak wordt vooral goedgemaakt door het kaneel wat erin verwerkt zit.

Daarnaast goede samenstelling e/k/v, voor mij een prima tussendoortje voor 0,50 cent per pannenkoek!

Enige nadelen:
-Anti-aanbaklaag verplicht (anders heb je echt problemen met het omdraaien van de pannenkoek)
-Het binnenste gedeelte is wat zacht en moeilijk 'bak klaar' te krijgen

Desalniettemin, een dikke 8!
 
Vandaag binnengekregen. En moet zeggen; qua smaak is het zeker goed! De smaak wordt vooral goedgemaakt door het kaneel wat erin verwerkt zit.

Daarnaast goede samenstelling e/k/v, voor mij een prima tussendoortje voor 0,50 cent per pannenkoek!

Enige nadelen:
-Anti-aanbaklaag verplicht (anders heb je echt problemen met het omdraaien van de pannenkoek)
-Het binnenste gedeelte is wat zacht en moeilijk 'bak klaar' te krijgen

Desalniettemin, een dikke 8!

Dank je, voor de complimenten!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen Eiwit pannenkoeken:
-24,5 gram eiwit per pannenkoek
-30 pannenkoeken per verpakking
-Heerlijke smaak!
-Perfect in een eiwitdieet!
 
Ik heb nog een leuk receptje voor de mensen die dit product in huis hebben

30gr poeder
150-180ml melk ( even zien hoe dik de substantie is)
20-30gr rijstebloem vanille smaak
1 heel ei ( zonde om het eigeel weg te gooien)

Simpel, maar smaakt na mijn inziens een stuk beter :)
 
  • Like
Waarderingen: B&F
Ik heb nog een leuk receptje voor de mensen die dit product in huis hebben

30gr poeder
150-180ml melk ( even zien hoe dik de substantie is)
20-30gr rijstebloem vanille smaak
1 heel ei ( zonde om het eigeel weg te gooien)

Simpel, maar smaakt na mijn inziens een stuk beter :)

Thanks, voor de tip:meal:
Kunnen andere leden ook hun voordeel mee doen. Waarderen we!:)
 
Ik heb mijn bestelling gisteren ontvangen, helaas nog geen mooie pannenkoek kunnen bakken. Het kan ook aan mijn pannen liggen hoor, ik heb 2 pannenkoekenpannen van de Hema (4 euro per stuk), dus echt veel kan je ook niet verwachten.

Morgen even bij m'n ouders proberen met een echte Tefal pan, misschien dat ik dan meer succes heb.
Is het anders evt. een idee om er wat Koopmans aan toe te voegen?

Dus voor 2 pannenkoeken:
240 ml melk
1 schep eiwitpannenkoek
1 schep koopmans

Of zitten daar weer verkeerde dingen in?
 
Ik heb mijn bestelling gisteren ontvangen, helaas nog geen mooie pannenkoek kunnen bakken. Het kan ook aan mijn pannen liggen hoor, ik heb 2 pannenkoekenpannen van de Hema (4 euro per stuk), dus echt veel kan je ook niet verwachten.

Morgen even bij m'n ouders proberen met een echte Tefal pan, misschien dat ik dan meer succes heb.
Is het anders evt. een idee om er wat Koopmans aan toe te voegen?

Dus voor 2 pannenkoeken:
240 ml melk
1 schep eiwitpannenkoek
1 schep koopmans

Of zitten daar weer verkeerde dingen in?

Je moet naar de verhouding van koopmans kijken, als dat niet dezelfde verhouding is klopt het niet.

Maar je kan ook een ei toevoegen dat geeft binding of brinta of rijstemeel wat ik hier boven ook beschreven hebt.

En zorg dat de pan echt heet is als je het in een koude pan gooit vooral bij de goedkope pannen gaat het vast zitten.
 
heb dus ook de mix aangeschaft, en het lukt mij niet om alleen met de mix een goede pannekoek te bakken.
ben in het bezit van een horeca kwaliteit koekepan dus daar licht het niet aan.
maar goed ik ben nu zover dat ik de mix 30gr aanvul met een oma's pannekoekenmix ongeveer 50 gram hiervan, eitje er door heen en aanmaken met melk.
resultaat meer pannenkoeken, die alsnog het eiwit bevatten.
al met al een lekker pannenkoekje en een prima aanvulling op mijn dagelijkse voedsel tijdens werk.
 
heb dus ook de mix aangeschaft, en het lukt mij niet om alleen met de mix een goede pannekoek te bakken.
ben in het bezit van een horeca kwaliteit koekepan dus daar licht het niet aan.
maar goed ik ben nu zover dat ik de mix 30gr aanvul met een oma's pannekoekenmix ongeveer 50 gram hiervan, eitje er door heen en aanmaken met melk.
resultaat meer pannenkoeken, die alsnog het eiwit bevatten.
al met al een lekker pannenkoekje en een prima aanvulling op mijn dagelijkse voedsel tijdens werk
.

Dank je, voor je reactie:)
 
Toch maar eens een Pot Eiwit Pannenkoeken besteld :cool:
 
Back
Naar boven