MuscleMeat

Eiwit pannenkoeken

Delicious Pancakes voldoet perfect als maaltijdvervanger. Een goede maaltijdvervanger bevat altijd koolhydraten. Het bevat trouwens alleen complexe koolhydraten, dus geen dikmakende suikers. Zolang je niet op een heel laag koolhydratendieet zit kan je ze gewoon nemen ;)

Gisteren is er een mailing de deur uit gegaan en zijn er echt heel veel potten besteld. Ben dus benieuwd naar alle reacties. Tot nu toe niets dan positiefs gehoord. Is ook niet gek, want ze zijn echt super lekker :meal: :D

Laatst bewerkt:
Of je doet gewoon dit:

120jgci.jpg

Eventueel nog vanille, koffie, etc extract erbij voor extra smaak

• Topic Starter Topic Starter
XXL, wat je zegt is juist, echter zit ik inderdaad op een laag koolhydratendieet. Het is daarom dat ik op zoek ben naar een makkelijke low carb high protein meal(vervanger).

Robke, in mijn sportschool zijn er veel die dat recept gebruiken. Echter ben ik wat huiverig om het eiwit poeder te verhitten, de structuur van whey gaat er in ieder geval aan zodra het boven de 50 graden is geweest. Hoe het met andere eiwitpoeders zit, weet ik niet. Gebruik jij zelf whey of een ander poeder ? Buiten dat is de KH/eiwit ratio ongeveer 1 op 1. Ik ga het proberen met (veel) minder bakmeel, maar waarschijnlijk krijg je dan meer een geklutst ei.

ik gebruik gewoon de isolaat van XXL

En de structuur van de whey veranderd misschien, maar de waardes zijn gelijk ;)

EDIT: in die pre mixen zit trouwens ook gewoon eiwit poeder hoor ;)

Laatst bewerkt:
Pannenkoeken is toch vooral KH, beetje lastig om daar een low carb maaltijd van te maken. :P Ga lekker tonijnsalade eten :)

Als je een low carb high protein wilt dan lijken die van B&F me wel de beste. Heb ze zelf ook en smaken ook goed.

Als je een low carb en high protein wilt dan lijken die van B&F me wel de beste. Heb ze zelf ook en smaken ook goed.

Inderdaad, Heljen. Onze Eiwit Pannenkoeken hebben verreweg de laagste hoeveelheid koolhydraten in de markt en het hoogste eiwitgehalte per pannenkoek - 24,50 Gram. De beste Eiwitpannenkoeken verkrijgbaar:meal:

Per 100 gram poeder
Kcal 452,70
Vet 3,5 gram
Eiwit 66,40 gram
Koolhydraten 18,0 gram
Vezels 1,0 gram

Eiwit Pannenkoeken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

100 gram? dan heb je 1 pannekoek ofzo?

50 gram per pannenkoek, dus je hebt er 2

kosten ook maar 1,95
er zijn er ook van 2500gr:)

Hoe is de smaak? Smaakt het nog naar pannekoek of ziet het er alleen uit als een pannekoek?

Het smaakt naar pannenkoek met een lichte vanillesmaak. Je moet gewoon een keer een 100 gram verpakking mee bestellen. Zijn echt super lekker. Zeker dat je tevreden bent :thumbs:

Het klinkt erg handig, Als je een keertje weinig tijd hebt om te koken kun je dat ff bakken en krijgt dan alles binnen wat je nodig hebt aan eiwitten en carb. Meschien ook wel handig voor vakantie dan is meestal gezond eten ook een probleem.

lijkt me goed voor mijn megabulk na de zomer :)

eerst eens de 100gr probere

Wil je de beste kwaliteit Eiwit Pannenkoeken voor de beste prijs? Zoveel mogelijk eiwit en zo min mogelijk koolhydraten per pannenkoek?

Dan is de keuze snel gemaakt;

Per 100 Gram poeder heb je bij ons 66 Gram eiwit, dat is bijna 2 maal zoveel als bij andere aanbieders.

Naast zoveel mogelijk eiwit wil je zo min mogelijk carbs hebben. Onze pannenkoeken bevatten slechts 11,5 gram (puur complexe carbs, geen suikers!) koolhydraten.

Elke verpakking is genoeg voor 30 pannenkoeken met 24.5(!) gram eiwit!

Niet alleen de waardes zijn onverslaanbaar, ook de prijs.
Per verpakking - 14,90 euro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het klinkt erg handig, Als je een keertje weinig tijd hebt om te koken kun je dat ff bakken en krijgt dan alles binnen wat je nodig hebt aan eiwitten en carb. Meschien ook wel handig voor vakantie dan is meestal gezond eten ook een probleem.
Het is inderdaad een volwaardige maaltijdvervanger. Je kan ze ook prima meenemen, want koud smaken ze ook gewoon erg goed!
Wil je de beste kwaliteit Eiwit Pannenkoeken voor de beste prijs? Zoveel mogelijk eiwit en zo min mogelijk koolhydraten per pannenkoek?

Dan is de keuze snel gemaakt;
Per 100 Gram poeder heb je bij ons 66 Gram eiwit, dat is bijna 2 maal zoveel als bij andere aanbieders.

Naast zoveel mogelijk eiwit wil je zo min mogelijk carbs hebben. Onze pannenkoeken bevatten slechts 11,5 gram (puur complexe carbs, geen suikers!) koolhydraten.

Elke verpakking is genoeg voor 30 pannenkoeken met 24.5(!) gram eiwit!

Niet alleen de waardes zijn onverslaanbaar, ook de prijs.
Per verpakking - 14,90 euro!
Even voor de duidelijkheid, Delicious Pancakes - Oats & Whey is een maaltijdpannenkoek, geen puur eiwitproduct. Als we dat hadden gewild hadden we dat wel gemaakt.

Naast veel eiwitten wil je dus ook lekker veel complexe carbs. Precies wat een goede maaltijdvervanger nodig heeft.

Jullie hebben een eiwitpannenkoek, wij een maaltijdvervanger. Twee totaal verschillende producten. Lijkt me dan ook niet nodig om ons product af te kraken.

Wil je alleen eiwit, ga je voor B&F. Wil je een maaltijdvervanger ga je voor XXL. Laat mensen lekker zelf een keuze maken en ga uit van je eigen kracht.

Uitgaan van eigen kracht doen we altijd.:D Het was niet de bedoeling specifiek jullie product af te kraken. :) We hebben met onze EiwitPannekoeken qua waardes (low carb - high protein) het beste product in de markt, dat wilde ik even benadrukken:)

Verder heb je gelijk dat had iets anders gekunt en het zijn ook 2 verschillende producten.:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven