AndroidHealthClinic

Eiwit pannenkoeken

het klinkt erg handig, als je een keertje weinig tijd hebt om te koken kun je dat ff bakken en krijgt dan alles binnen wat je nodig hebt aan eiwitten en carb. Meschien ook wel handig voor vakantie dan is meestal gezond eten ook een probleem.

+1! :)

Je kunt ook 's avonds een stapeltje eiwitpannenkoeken bakken voor een paar dagen vooruit. Makkelijk te pakken en mee te nemen, zo heb je altijd een gezonde High Protein-Low carb maaltijd bij de hand:)

Een nadelige invloed van verhitting op de voedingswaarde van eiwitten treedt alleen op bij intensieve hittebehandelingen. Verschillende mechanismen kunnen hiervoor verantwoordelijk zijn. Het voornaamste is de vorming van enzymresistente bindingen in het eiwitmolecule, o.a. door reactie van de vrije aminogroep van lysine met andere aminozuren, of met reducerende suikers. Hierdoor wordt de enzymatische vertering onmogelijk, of zodanig vertraagd, dat de betrokken aminozuren te laat in het bloed komen om nog deel te nemen aan de eiwitsynthese met de reeds eerder gersorbeerde aminozuren.
De aminozuuranalyse van eiwitten die op een dergelijke wijze gebonden zijn, levert geen juist beeld van de voedingswaarde, omdat ze na zure hydrolyse kwantitatief worden vrijgemaakt.

Ze zijn dus niet gedestrueerd, maar biologisch niet meer geheel benutbaar (available). Het uitvoerigst is deze reactie bestudeerd bij lysine, het essentiële aminozuur dat bij verhitting van eiwitten het eerst in availability achteruit gaat. Men beschikt thans over een chemische methode waarmee de hoeveelheid benutbaar lysine afzonderlijk kan worden bepaald."

bron

Ik verhit men whey alleszins niet.

Ik wordt soms echt zo moe van die sponsor battle's en commerciële teksten....

OT: Ik vind de pannenkoeken eigenlijk te duur, voor wat je er voor krijgt. Ik zou dan eerder voor het eerder genoemde recept gaan.

B&F is een omelet, XXL een pannenkoek

Maar dat gekissebis altijd is wel storend ja. Sowieso raar van dbb om 4 concurrenten als sponsor te nemen, dan krijg je dat

En de structuur van eiwit veranderd bij hitte (denk aan een ei dat je bakt in een koekenpan......) maar dat maakt helemaal niks uit.

Laatst bewerkt:
vraagje aan B&F:
------------------------
Voedingswaarden

Per 100 gram poeder
Kcal 452,70
Vet 3,5 gram
Eiwit 66,40 gram
Koolhydraten 18,0 gram
Vezels 1,0 gram
------------------

van die 18g koolhydraten, hoeveel gram daarvan is suikers?
En van welke bron zijn de complexe koolhydraten?

Ik wordt soms echt zo moe van die sponsor battle's en commerciële teksten....

OT: Ik vind de pannenkoeken eigenlijk te duur, voor wat je er voor krijgt. Ik zou dan eerder voor het eerder genoemde recept gaan.

yep inderdaad storend, trekt er niet meer op.
Net als de mensen die vragen hebben over een ander merk, komen meteen een paar leden de persoon afbreken waarom ze niet van boardsponsor X kopen.
Het lijkt wel of iedere boardsponsor zijn 'sletjes' heeft.

Ik zou ook gaan voor de pannenkoeken van B&F, zijn zeker niet slecht ;)

Het is inderdaad een volwaardige maaltijdvervanger. Je kan ze ook prima meenemen, want koud smaken ze ook gewoon erg goed!

Even voor de duidelijkheid, Delicious Pancakes - Oats & Whey is een maaltijdpannenkoek, geen puur eiwitproduct. Als we dat hadden gewild hadden we dat wel gemaakt.

Naast veel eiwitten wil je dus ook lekker veel complexe carbs. Precies wat een goede maaltijdvervanger nodig heeft.

Jullie hebben een eiwitpannenkoek, wij een maaltijdvervanger. Twee totaal verschillende producten. Lijkt me dan ook niet nodig om ons product af te kraken.

Wil je alleen eiwit, ga je voor B&F. Wil je een maaltijdvervanger ga je voor XXL. Laat mensen lekker zelf een keuze maken en ga uit van je eigen kracht.

Uitgaan van eigen kracht doen we altijd.:D Het was niet de bedoeling specifiek jullie product af te kraken. :) We hebben met onze EiwitPannekoeken qua waardes (low carb - high protein) het beste product in de markt, dat wilde ik even benadrukken:)

Verder heb je gelijk dat had iets anders gekunt en het zijn ook 2 verschillende producten.:)
Ruzie! Ruzie! Ruuuuziee! Ruzie! Ruzie! Ruuuzie!!!! :banana: :shake:

ga die xxl ckr keer proberen! Keer wat anders eten op me vrije dag!
mag je er nog steeds stroop op doen? :D

B&F is een omelet, XXL een pannenkoek

Maar dat gekissebis altijd is wel storend ja. Sowieso raar van dbb om 4 concurrenten als sponsor te nemen, dan krijg je dat

En de structuur van eiwit veranderd bij hitte (denk aan een ei dat je bakt in een koekenpan......) maar dat maakt helemaal niks uit.

Laatst bewerkt:
Delicious Pancakes voldoet perfect als maaltijdvervanger. Een goede maaltijdvervanger bevat altijd koolhydraten. Het bevat trouwens alleen complexe koolhydraten, dus geen dikmakende suikers. Zolang je niet op een heel laag koolhydratendieet zit kan je ze gewoon nemen ;)

Gisteren is er een mailing de deur uit gegaan en zijn er echt heel veel potten besteld. Ben dus benieuwd naar alle reacties. Tot nu toe niets dan positiefs gehoord. Is ook niet gek, want ze zijn echt super lekker :meal: :D

man krijg er honger van en zit op een streng dieet :(

zondag komt beetje zeuren eraan. Wil dit even testen. Nog nooit bij jullie besteld eigenlijk, leveren jullie de testversie (100 gr voor 1.95 EURO ook gratis in België?)

Dat is helemaal niet raar, dat is normaal. 1 sponsor heeft nu eenmaal niet het budget om alle andere te vervangen qua sponsoring. Meerdere sponsors zie je daarom overal bij elk evenement of dienst.

Bovendien is het juist goed voor de klant uiteindelijk.

Dus om het samen te vatten: je slaat de bal volledig mis.

Verder hoop ik dat de sponsors een beetje moeite kunnen doen om onderling overeen te komen. Dat de producten verschillen is juist goed en maakt het mogelijk dat iedereen zijn persoonlijke voorkeuren kan vinden. Ik ga hier geen posts verwijderen, let er gewoon wat op in de toekomst.

Dat is helemaal niet raar, dat is normaal. 1 sponsor heeft nu eenmaal niet het budget om alle andere te vervangen qua sponsoring. Meerdere sponsors zie je daarom overal bij elk evenement of dienst.

Bovendien is het juist goed voor de klant uiteindelijk.

Dus om het samen te vatten: je slaat de bal volledig mis.

Verder hoop ik dat de sponsors een beetje moeite kunnen doen om onderling overeen te komen. Dat de producten verschillen is juist goed en maakt het mogelijk dat iedereen zijn persoonlijke voorkeuren kan vinden. Ik ga hier geen posts verwijderen, let er gewoon wat op in de toekomst.
Meerdere sponsoren is uiteraard heel normaal, maar directe concurrenten zul je niet vaak tegenkomen. Het is vaak of coca cola, óf pepsi. Of heineken, óf bavaria.
En enerzijds is het storend ja, en anderzijds is het inderdaad goed voor de klant ;)

Meerdere sponsoren is uiteraard heel normaal, maar directe concurrenten zul je niet vaak tegenkomen. Het is vaak of coca cola, óf pepsi. Of heineken, óf bavaria.
En enerzijds is het storend ja, en anderzijds is het inderdaad goed voor de klant ;)
Binnen het BB is de supplementenhandel nu eenmaal het meest lucratieve segment, dus logisch dat je daar een groter aanbod in sponsoren gaat zien.

Op BB wedstrijden zijn er ook massa's concurrerende merken op de achtergrond te zien.

Nogmaals, binnen het BB is dit heel normaal. Op DBB hebben wij nog een vrij diverse sponsoring, bijv. Fitness Seller, Gorilla Wear en Beef jerky die er later zijn bijgekomen. Ook de supplementen shops zelf zijn hier eigenlijk vrij divers. Zo heb je een shop als Power Supplements die zich helemaal focust op een hoogwaardig huismerk, zonder de hype zooi. Anderzijds heb je grotere shops met meer aanbod zoals XXL en B&F. Die diversiteit bestaat niet zomaar, zo heb je voor ieder wat wils...

Binnen het BB is de supplementenhandel nu eenmaal het meest lucratieve segment, dus logisch dat je daar een groter aanbod in sponsoren gaat zien.

Op BB wedstrijden zijn er ook massa's concurrerende merken op de achtergrond te zien.

Nogmaals, binnen het BB is dit heel normaal. Op DBB hebben wij nog een vrij diverse sponsoring, bijv. Fitness Seller, Gorilla Wear en Beef jerky die er later zijn bijgekomen. Ook de supplementen shops zelf zijn hier eigenlijk vrij divers. Zo heb je een shop als Power Supplements die zich helemaal focust op een hoogwaardig huismerk, zonder de hype zooi. Anderzijds heb je grotere shops met meer aanbod zoals XXL en B&F. Die diversiteit bestaat niet zomaar, zo heb je voor ieder wat wils...
het is voor ons als klant ook alleen maar een voordeel vind ik zelf,
en idd concurrentie hoort er nou eenmaal bij, maar iedere sponsor hier op het forum heeft zo zijn eigen kwaliteiten, en vind hun dan ook wel de beste supp winkels die ik ken.
dus complimenten voor allen.

Ik zou ook gaan voor de pannenkoeken van B&F, zijn zeker niet slecht ;)

Dank je:)

---------- Post added do 30 jun 2011 at 08:38 ----------

vraagje aan B&F:
------------------------
Voedingswaarden

Per 100 gram poeder
Kcal 452,70
Vet 3,5 gram
Eiwit 66,40 gram
Koolhydraten 18,0 gram
Vezels 1,0 gram
------------------

van die 18g koolhydraten, hoeveel gram daarvan is suikers?
En van welke bron zijn de complexe koolhydraten?

De koolhydraten in EiwitPannenkoeken zijn puur afkostig uit Tarwe- en Havermeel. Zuiver complex en geen suikers, beter kan eigenlijk niet:)

Voordelen Eiwit pannenkoeken:
-24,5 gram eiwit per pannenkoek
-30 pannenkoeken per verpakking
-Heerlijke smaak!
-Perfect in een eiwitdieet!
-Perfect voor spiermassa!
-Koolhydraatarm
-Vetarm

Ook als je op dieet bent dan kun je onze EiwitPannenkoeken prima nemen:) Ze zijn absoluut vetarm, per pannenkoek 24,5g eiwit en de koolhydraten (11.5gr) zijn puur complex. Geen suikers:)

Per 30 gram poeder + 120 ml magere melk
Kcal 180,2
Vet 1,2 gram
Eiwit 24,60 gram
Koolhydraten 11,5 gram
Vezels 0,3 gram

Laatst bewerkt:
heb de shit binnen van XXL.. lekkah.. just eentje verorbert..

Delicious Pancakes zijn een super groot succes. Binnen 1 week zijn alle 2500 gram potten uitverkocht. Ik had verwacht dat ze hard zouden gaan maar dit slaat echt alles :eek:

De 100 gram verpakkingen zijn nog wel op voorraad!

Delicious Pancakes zijn een super groot succes. Binnen 1 week zijn alle 2500 gram potten uitverkocht. Ik had verwacht dat ze hard zouden gaan maar dit slaat echt alles :eek:

De 100 gram verpakkingen zijn nog wel op voorraad!

vanavond doe ik eerste maal een bestelling bij jullie. Ga die 100gr eens testen, 1 potje lipo6 black, 1 potje lean xtreme en 1 pot whey instant staan ook op lijstje

te laat bij mijn normale leverancier besteld dus zal anders paar weken zonder bepaalde supss zitten en dacht waarom die mannen keer niet proberen

Terug
Naar boven